Ja, zuivere spreektijd. Dus minus de interrupties...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef waht het volgende:
Zijn die cijfers het aantal minuten dat ze, in theorie, krijgen?
Ja, maar das exclusief onderbrekingen en reacties daarop.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef waht het volgende:
Dat is hun zuivere spreektijd voor hun betoog. De interrupties zitten daar niet bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef waht het volgende:
zit ik ook aan pechtold te denken ondanks dat d66 me teleurgesteld heeft toen die homo nog aan het roer was.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Nee, natuurlijk komt Van Geel niet met woorden terug. Go Pechtold. Moet raar lopen als hij niet mijn stem krijgt bij de volgende verkiezingen...
Dat wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vreemd dat een paar meer dan het dubbele zorgtoeslag krijgt.
Pechtold heeft hier een punt.
VVD is ook nog een optie, maar niet met Rutte aan het roer...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
zit ik ook aan pechtold te denken ondanks dat d66 me teleurgesteld heeft toen die homo nog aan het roer was.
vvd is te rechtsquote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
VVD is ook nog een optie, maar niet met Rutte aan het roer...
Welke homo!?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
zit ik ook aan pechtold te denken ondanks dat d66 me teleurgesteld heeft toen die homo nog aan het roer was.
jawohl, als staatssecretaris van staatsvernieuwing ofzo...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke homo!?
Pechtold heeft nooit in een kabinet gezeten.
Pechtold is economisch net zo rechts. D66 is een verschrikkelijke partij geworden. D66 onder Van Mierlo, dát was een toppartij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |