abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72797023
De voorgaande jaren maakte Wilders er altijd een show van. Van weglopen uit de Kamer tot de premier uitmaken voor landverrader. Steeds zocht hij de overtreffende trap op en het werkte! Telkens kreeg hij weer de aandacht van de pers en raakte de rest ondergesneeuwd.

Dus welke origenele truuk gaat Wilders vandaag en morgen (als de premier aan het woord komt) gebruiken om wéér de aandacht te gaan trekken?

U kunt nu inzetten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72797063
Jaloers
pi_72797079
Het zou me sterk verbazen als Wilders vandaag niet iets gaat roepen over de stijgende kosten voor opvang van asielzoekers.
  woensdag 16 september 2009 @ 11:43:11 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72797196
Misschien zijn blote kont aan Balkenende laten zien

Overigens zet dit topic me aan het denken over de actie van Paul Tang. Zou het wellicht een truc zijn om de PVV voor te zijn zodat die niet kunnen lekken en er lekker stampij over kunnen maken?
pi_72797249
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:43 schreef Hexagon het volgende:
Misschien zijn blote kont aan Balkenende laten zien

Overigens zet dit topic me aan het denken over de actie van Paul Tang. Zou het wellicht een truc zijn om de PVV voor te zijn zodat die niet kunnen lekken en er lekker stampij over kunnen maken?
De PvdA is op dat punt gewoon genaaid door de rechtse pers. Er wordt zo vaak gelekt maar uigerekend bij Paul Tang, die heeft lopen lekken naar de CDA-omroep RTL, komt het naar buiten... Net een dag nadat de voorzitter zei zulk gedrag niet te tollereren...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72797280
Hij zei toch dat hij weer een stukje ging lopen?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72797320
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De PvdA is op dat punt gewoon genaaid door de rechtse pers. Er wordt zo vaak gelekt maar uigerekend bij Paul Tang, die heeft lopen lekken naar de CDA-omroep RTL, komt het naar buiten... Net een dag nadat de voorzitter zei zulk gedrag niet te tollereren...
Klopt het is 1 groot complot om alleen jou te pesten

BNW is iets verderop KK
  woensdag 16 september 2009 @ 11:50:23 #8
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72797405
Hij komt met een goed en uitvoerbaar idee!
Ha! Dat zullen ze niet verwachten!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_72797551
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef NJ het volgende:
Alle linkse hobby's moeten nu gestopt worden.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_72797565
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef NJ het volgende:
Jij gelooft nog in sprookjes
pi_72797579
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Heeft ie gisteren al geroepen.
pi_72797645
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Daarmee trekt hij de aandacht niet. Bovendien trekt hij de aandacht d.m.v. vorm in plaats van de inhoud.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798576
Hij riep net al dat de toestroom van asielzoekers moet worden gestopt. Wat dat levert wel 200 miljoen op. Daarmee kan hij blijkbaar de crisis oplossen. En dan stap ik nog even over het feit heen dat het enorm asociaal is om oorlogsslachtoffers niet op te vangen.
pi_72798714
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij riep net al dat de toestroom van asielzoekers moet worden gestopt. Wat dat levert wel 200 miljoen op. Daarmee kan hij blijkbaar de crisis oplossen. En dan stap ik nog even over het feit heen dat het enorm asociaal is om oorlogsslachtoffers niet op te vangen.
Ja, die hoofdzakelijk komen uit Iran, Afghanistan, Somalië en Irak... Waar het Westen dus een verantwoordelijkheid in heeft.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798785
Hij wil het ontslag van het kabinet stande pede. Gaat ie niet krijgen, dus dient ie het ontslag voor de Kamer in, aangezien ze er voor Piet Snot zitten dus net zo goed weg kunnen gaan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_72798869
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij wil het ontslag van het kabinet stande pede. Gaat ie niet krijgen, dus dient ie het ontslag voor de Kamer in, aangezien ze er voor Piet Snot zitten dus net zo goed weg kunnen gaan.
Als overtreffende trap kan hij naar de Koningin gaan om een ontbinding van de Kamer te verzoeken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798890
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als overtreffende trap kan hij naar de Koningin gaan om een ontbinding van de Kamer te verzoeken.
Dat gaat ie dus doen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_72798909
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als overtreffende trap kan hij naar de Koningin gaan om een ontbinding van de Kamer te verzoeken. eisen.
Wel realistisch blijven gap.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72798931
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, die hoofdzakelijk komen uit Iran, Afghanistan, Somalië en Irak... Waar het Westen dus een verantwoordelijkheid in heeft.
Dat zijn toch moslims? Probleem opgelost wat Wilders betreft.
pi_72798979
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zijn toch moslims? Probleem opgelost wat Wilders betreft.
Wilders wil Iran aanvallen. Wilders wil keiharde sancties voor Iran. Wilders wil oorlogjes beginnen in Somalië...

Dan kun je toch niet weglopen voor de verantwoordelijkheid die dergelijke acties met zich meebrengen?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72798989
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dat gaat ie dus doen
edit: wilde een vergelijking maken maar dat doe ik maar niet
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72799271
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Waren het maar alleen échte asielzoekers dan zou ik er minder problemen mee hebben maar het merendeel van de ongebreidelde instroom zijn gewoon economische gelukszoekers en importbruidjes die de maatschappij tot aan hun dood alleen bakken geld gaat kosten.
pi_72800491
De conclusie dat de allochtoon een kanker in onze samenleving vormt die zo snel mogelijk dient te worden weggesneden.

Onvoorwaardelijke steun aan Israël ter bestrijding van de Islam, gevolgd met een doorzetting van deze strijd in Europa.

Wijzen op de naïeviteit van Nederland jegens de allochtoon. En inperken van alle niet-Joods-Christenlijke uitingen op scholen en in de openbaarheid, en het liefst ook in de privésfeer.
pi_72800684
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:24 schreef Xaobotnik het volgende:
De conclusie dat de allochtoon een kanker in onze samenleving vormt die zo snel mogelijk dient te worden weggesneden.

Onvoorwaardelijke steun aan Israël ter bestrijding van de Islam, gevolgd met een doorzetting van deze strijd in Europa.

Wijzen op de naïeviteit van Nederland jegens de allochtoon. En inperken van alle niet-Joods-Christenlijke uitingen op scholen en in de openbaarheid, en het liefst ook in de privésfeer.
Nog op de basisschool?
pi_72800982
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nog op de basisschool?
Leg uit? Wilders is dit stadium al gepasseerd en ik ben daar niet van op de hoogte aangezien een basisschoolleerling de politiek niet volgt??
pi_72801812
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:39 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Leg uit? Wilders is dit stadium al gepasseerd en ik ben daar niet van op de hoogte aangezien een basisschoolleerling de politiek niet volgt??
Kan je het zelf niet bedenken dat je uit je nek kletst?
Maar oké
quote:
Je conclusie is uit je duim gezogen of je blaat maar anderen na.
Wilders heeft nooit iets gezegd wat maar in de buurt komt wat jij je verbeeldt, zijn vrouw is zelf ook allochtoon.

Anders zou ik graag een piepklein bronnetje willen hebben.
quote:
Wederom uit de lucht gegrepen of uit je onderbuik. Maar dat hij pro israël is kan ik niet ontkennen. Alleen graag aangeven waarom hij niet pro israël zou mogen zijn.
quote:
Wederom een hoop nonsens uit je onderbuik.

Kortom, een hoop ongefundeerd gejank.
pi_72802588
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef Klopkoek het volgende:

Wilders wil Iran aanvallen. Wilders wil keiharde sancties voor Iran. Wilders wil oorlogjes beginnen in Somalië...

Dan kun je toch niet weglopen voor de verantwoordelijkheid die dergelijke acties met zich meebrengen?
Huh? Maar het NL leger moet weg uit Afghanistan? Mis ik nu iets of is Wilders gewoon onzin aan het blaaten? Of bedoelt hij met aanvallen 'door iedereen behalve Nederland) of zo?
pi_72802745
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

Waren het maar alleen échte asielzoekers dan zou ik er minder problemen mee hebben maar het merendeel van de ongebreidelde instroom zijn gewoon economische gelukszoekers en importbruidjes die de maatschappij tot aan hun dood alleen bakken geld gaat kosten.
Ach gossie, een paar duizend Turken en marokkanen vorig jaar die allemaal aan de regels voor immigratie hebben voldaan. 13.400 asielzoekers waarvan het grootste deel zal worden geweigerd...poeh poeh, daar gaan we aan onderdoor, hoor.
Ongebreidelde instroom? Man, we hebben een emigratie overschot, voor de minder begaafden, er gaan dus meer mensen weg uit Nederland dan er binnen komen.

De 32.000 Nederlanders die in het buitenland niet kunnen redden komen zeker ook allemaal weer terug om niet van onze sociale zekerheid te profiteren nu ze het elders niet redden?
pi_72806175
Dit topic blijft 1 dag open
daarna verder in het centrale topic
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_72808634
gaat voor de neus van de mp de koran verscheuren!

[ Bericht 78% gewijzigd door misspoesje op 16-09-2009 17:11:36 ]
pi_72808853
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
De voorgaande jaren maakte Wilders er altijd een show van. Van weglopen uit de Kamer tot de premier uitmaken voor landverrader. Steeds zocht hij de overtreffende trap op en het werkte! Telkens kreeg hij weer de aandacht van de pers en raakte de rest ondergesneeuwd.

Dus welke origenele truuk gaat Wilders vandaag en morgen (als de premier aan het woord komt) gebruiken om wéér de aandacht te gaan trekken?

U kunt nu inzetten.

Wanneer noemde hij de premier een landverrader?
  woensdag 16 september 2009 @ 17:20:02 #32
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  woensdag 16 september 2009 @ 17:31:15 #33
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_72810063
Goed idee.

Laat de politie de criminaliteit gewoon z'n gang gaan, want ze kunnen voor hun quotum en functioneringsgesprek beter een paar hoofddoekjes op de bon slingeren.
pi_72810064
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef TommyGun het volgende:
Hoofdvoddentax
Ik zag hem niet aankomen
  woensdag 16 september 2009 @ 17:37:09 #35
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_72811077
Wilders neemt dus een voorschot op de totale uitroeing/deportatie van moslims. Als het hem werkelijk om de belasting gaat dan doe je gewoon een extra heffing... maar dat doet hij niet. Nee, je moet bij de gemeente een vergunning gaan aanvragen. Waardoor je dus geregistreerd staat bij de overheid als praktiserend moslim. Een stap op weg naar deportatie of nog erger, uitroeing.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72811364
Gedeclareerde ray-ban zonnebrilletje van Wouter Bos
pi_72811438
hoofdvoddentax... hij is echt gek geworden.... in één woord walgelijk en alle mensen die nu nog op hem stemmen zijn gewoon van de pot gepleurd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72811456
Als enige niks zeggen over de economische situatie.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_72811650
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72811702
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kan je het zelf niet bedenken dat je uit je nek kletst?
Maar oké
[..]

Je conclusie is uit je duim gezogen of je blaat maar anderen na.
Wilders heeft nooit iets gezegd wat maar in de buurt komt wat jij je verbeeldt, zijn vrouw is zelf ook allochtoon.

Anders zou ik graag een piepklein bronnetje willen hebben.
[..]

Wederom uit de lucht gegrepen of uit je onderbuik. Maar dat hij pro israël is kan ik niet ontkennen. Alleen graag aangeven waarom hij niet pro israël zou mogen zijn.
[..]

Wederom een hoop nonsens uit je onderbuik.

Kortom, een hoop ongefundeerd gejank.
Je snapt het topic niet??? De vraag is toch wat Wilders nu weer gaat aanheffen om aandacht te trekken? Dit zijn voorbeelden van wat zijn volgende uitspraken kunnen zijn. Dit op grond van uitspraken die hij al heeft gedaan.
Een paar voorbeelden ervan:
quote:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"De PVV vindt dat de overheid bij slechts een vermoeden van terroristische activiteiten of sympathieën (...) iedere burger voor onbepaalde tijd kan vastnemen. Zonder aanklacht en zonder substantiële rechterlijke toetsing."
Geen onderscheiding van verschillende groepen allochtonen, maar het samennemen van de allochtonen tot één groep, mensenrechten worden verworpen, verbanden worden gelegd die nergens op slaan. Allemaal zaken die je overigens keer op keer tegenkomt wanneer Wilders de zeldzame malen 'inhoudelijk' iets uitlegt. Tuurlijk chargeerde ik een beetje met de uitspraken in de eerste post (ik zal het maar even concreet zeggen, want het eea lijkt aan je begripsvermogen voorbij te gaan), maar kwa idee gaat het er wel naar toe.
pi_72811932
Die hoofddoek tax is wel cool. Een plekje in het paradijs is vast en zeker wel meer waard dan die 1000 euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door DrWolffenstein op 16-09-2009 19:13:19 ]
  woensdag 16 september 2009 @ 18:17:50 #43
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_72812102
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die hoofddoek tax is wel cool. Een plekje in het paradijs is vast en zeker wel meer waard van 1000 euro.
Het is ook een soort aflaat, past dus prima in onze joods-christelijke traditie.
pi_72812396
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die hoofddoek tax is wel cool. Een plekje in het paradijs is vast en zeker wel meer waard van 1000 euro.
Het is walgelijk, eng en verwerpelijk.
pi_72812478
Het is dus de kopvoddentax geworden.
pi_72813048
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Huh? Maar het NL leger moet weg uit Afghanistan? Mis ik nu iets of is Wilders gewoon onzin aan het blaaten? Of bedoelt hij met aanvallen 'door iedereen behalve Nederland) of zo?
Ja je mist iets en dat is dat je niet in de gaten hebt dat Klopkoek zoals gewoonlijk zijn dikke duim aan het leegzuigen is.
pi_72813055
is Wilders vorig jaar bij de algemene beschouwingen weggelopen? Zeker erna dan.
pi_72813332
De kopvoddentax . Hoe verzint hij het
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72813484
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is walgelijk, eng en verwerpelijk.
Nu nog toeristenbelasting op moskeebezoek en een zware accijnsheffing op de koran invoeren om het te completteren.
pi_72813689
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef Xaobotnik het volgende:

zeurvehaal
Je vraagt om uitleg en dat doe ik en nu zit je te zeiken lullo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')