bronquote:DEN HAAG - Geert Wilders heeft woensdag de invoering van een 'hoofddoekjesbelasting' bepleit. In het debat over de rijksbegroting voor 2010 stelde hij voor om zo'n belasting à 1000 euro per jaar in te voeren.
Wie een hoofddoekje wil dragen, moet eerst een vergunning vragen, aldus Wilders.
De PVV-leider noemde zijn belasting een 'kopvoddentax'. Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam, zei Wilders.
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes, de mannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.
Hij is niet serieus hoop ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Mylene het volgende:
Wilders slaat weer eens door.
[..]
bron
En dat de media vooral dit stukje weer laat zien natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Het ergste vind ik dan nog dat dit soort respectloze pulp stemmen trekt
daar is iets op te verzinnenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
"Chemokuur gehad? Mag ik ff vangen?"
Ik denk eerder dat door dit soort opmerkingen - ongeveer het meest waanzinnige wat ik ooit van hem gehoord heb- de redelijkere en/of hoger opgeleide mensen zullen afhaken.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Het ergste vind ik dan nog dat dit soort respectloze pulp stemmen trekt
Oh, want dit is een wat minder stukje in een verder ontzettend eloquente rede die wel hout snijdt dat uit zijn context is geplaatst? Bear pleasequote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef Pool het volgende:
[..]
En dat de media vooral dit stukje weer laat zien natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |