abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 17:59:02 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72811353
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef devuser_250 het volgende:
"Het is zeer duidelijk dat mevrouw Sarah Ferguson kwade bedoelingen had. Ze neemt deel aan een campagne om Turkije in een kwaad daglicht te stellen", stelde de Turkse minister van Sociale Zaken.
Wat een in- en intrieste reactie van een minister.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72811422
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het wordt wel selectief aangepakt, zowel op Juridisch als op maatschappelijk niveau wordt bij allochtonen vrijwel altijd islam aangehaald, terwijl wanneer het Nederlanders zijn de afkomsten en overtuigingen geen toegevoegde waarde hebben.
Voor mij heeft de hele islam hier geen donder mee te maken. Nationalistisch geweldpleging verbergen i.v.m onder de mat vegen omdat men daar blijkbaar Noord-Koreaanse handelswijzen heeft qua kinderen en gehandicapten heb ik het over.

Dit soort dingen wordt hier niet onder de tafel geveegd door een regering.

Die pedofielen waar jij het over hebt mag van mij dus ook op de voorpagina.

In dit geval valt er gewoon niets te verdedigen en zou werkelijk precies hetzelfde doen wanneer dat soort praktijken hier in Nederland zouden plaats vinden. Geen grens voorbij, waardoor ik dit soort beestachtigheid zou gaan goedpraten.

En de users die alles maar op de Islam willen gooien. Daar gaat het hier kolere toch niet om

Turkije had ik dit soort dingen niet van verwacht. Soedan etc wel...en zou het daar net zo veroordelen.

Ik snap werkelijk niet hoe men dit goed kan praten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 16 september 2009 @ 18:02:42 #63
215628 woid
let's get Friendly
pi_72811505
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zodat jij je weer wat af te vragen hebt?
hoezo "weer"?
pi_72811703
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.
Dat tuig in die kindertehuizen is z'n gang gegaan, blijkbaar met toestemming van de Turkse overheid.
Ik ben het met je eens dat dit tuig flink aangepakt moet worden.

Of hoor je bij de groep zieke geesten die vindt dat een land het recht heeft zijn kinderen geestelijk te mishandelen?
pi_72811842
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dat tuig in die kindertehuizen is z'n gang gegaan, blijkbaar met toestemming van de Turkse overheid.
Ik ben het met je eens dat dit tuig flink aangepakt moet worden.

Of hoor je bij de groep zieke geesten die vindt dat een land het recht heeft zijn kinderen geestelijk te mishandelen?
Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.

pi_72811906
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.

In bepaalde landen, en ik reken Turkye daar af en toe ook bij, hebben de wetten als doel de bevolking te onderdrukken, zoals in dit geval.
En dan is het maar goed dat dat naar buiten gebracht wordt.

Criminelen verdienen geen privacy.
pi_72811953
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Google maar eens op "Romania disabled children" en vergeet niet de tissues klaar te zetten. En ook daar, elke keer dat dit soort wantoestanden richting de allerzwaksten in de samenleving blootgelegd worden, is het eerste wat aangepakt wordt niet de wantoestanden maar de boodschapper.

Ik heb zelf een autistische zoon die in zo'n land dus aan een bed geketend zijn bed zou slijten in gekmakende verveling en die (op zijn apathische momenten dan)als twee druppels water lijkt op het jochie in deze foto:
[ afbeelding ]

De Turkse regering moet zich diep gaan schamen (alsmede zo ongeveer de regeringen van 90% van de aardbol)
Roemeense kinderen in weeshuizen worden gewoon aan de kaak gesteld. Is ook alleen maar goed. Deze klagen via de regering niet de mensen aan die dit aan de kaak stellen

En ja, mogen ze ook aan de kaak blijven stellen

We hebben het hier alleen over een REGERING die het via de rechtbank wil stilhouden houden. Niet ontkennen, maar stilhouden en de onderzoeker wil straffen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_72812036
Als het waar is wat er in The Sun staat.

Jammer dat een serieuze discussie in NWS onmogelijk wordt als het woord islam valt. Want de situatie van deze kinderen is erbarmelijk blijkt.
pi_72812376
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ah, voor jou is het aan de kaak stellen in het buitenland van kinderen die op beestachtige wijze worden behandeld niet normaal? Zou dus normaal zijn dat die kinderen met toestemming van een regering?

Dit signaal geeft de regering namelijk af. Niet de beschermer van de kinderen is de dader, maar degene die niets doet aan deze beestachtige praktijken in eigen land, maar liever geilt op het hoofd van iemand die dit aan de kaak stelt.

Maar jij vind dus dat een land gewoon alles binnen de deuren mag houden wanneer het om kinderrecht en mensenrechten gaat? Dus niets meer naar buiten?

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 16-09-2009 18:59:58 (t=d) ]
pi_72812476
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef IHVK het volgende:
Als het waar is wat er in The Sun staat.

Jammer dat een serieuze discussie in NWS onmogelijk wordt als het woord islam valt. Want de situatie van deze kinderen is erbarmelijk blijkt.
Precies!Ik wil het juist niet over de Islam hebben, maar over het nationalisme wat hier wel extreme vormen aan gaat nemen door dit goed te praten door een regering, terwijl ze die fergie juist zouden moeten bedanken.
pi_72812486
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als je de moeite had gedaan mn post te lezen (helaas wel wat woorden met meerdere lettergrepen, maar het zou te doen moeten zijn) .. had je kunnen lezen dat ik óók aangeef op welke gronden toetreding van Turkije niet gunstig is voor de EU... omdat de EU namelijk de ruimte er niet voor heeft en zelf al interne problemen heeft ...
Alsof dat de enige reden is waarom toetreding van Turkije tot de EU niet gunstig voor die EU zou zijn.

Echt, de naïviteit van sommigen...
pi_72812715
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Precies!Ik wil het juist niet over de Islam hebben, maar over het nationalisme wat hier wel extreme vormen aan gaat nemen door dit goed te praten door een regering, terwijl ze die fergie juist zouden moeten bedanken.
Dan zullen ze ook moeten erkennen dat er daardwerkelijk iets mis is en zelfs actie moeten ondernemen om ervoor te zorgen dat het niet weer kan gebeuren.

Het is wellicht makkelijker om de "heks" op de brandstapel te zetten. Jammer...
pi_72812829
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:

Het is wellicht makkelijker om de "heks" op de brandstapel te zetten. Jammer...
Waarvan het nog maar de vraag is of het gebeurt. Als ik google kom ik berichten uit 2008 tegen, waarom nu opeens actie ondernemen, eind 2009.
pi_72812967
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarvan het nog maar de vraag is of het gebeurt. Als ik google kom ik berichten uit 2008 tegen, waarom nu opeens actie ondernemen, eind 2009.
Waarschijnlijk (hopelijk) is het dan gebakken lucht.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:52:21 #75
3542 Gia
User under construction
pi_72813577
Kan me ook niet voorstellen dat Engeland haar uit gaat leveren.

Was straks in het nieuws, die ontsnapte Turk, mensenhandelaar........
....anyway, ging er toen over dat die figuur waarschijnlijk al in Turkije zou zitten en daar geen uitleveringsverdrag mee was.
Lijkt me dat dit dan ook wel voor Engeland geldt.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:54:09 #76
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_72813643
Roemeense toestanden.......

Vergelijkbaar met een docu van pak en beet 10 jr terug.

En dit moet bij de EU..... not in a ziljoen years,
  woensdag 16 september 2009 @ 18:56:11 #77
89730 Drugshond
pi_72813725
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik wou zeggen. Google maar eens op "Romania disabled children" en vergeet niet de tissues klaar te zetten.
Bingo.... ben nu pas dit topic aan het lezen.
pi_72814154
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef Drugshond het volgende:
Roemeense toestanden.......

Vergelijkbaar met een docu van pak en beet 10 jr terug.

En dit moet bij de EU..... not in a ziljoen years,
Even een verschil
Regering van Roemenië klaagde de brenger van de beestachtige praktijken in het nieuws niet aan

Dit in tegenstelling van de Turkse regering.

We komen niet onder een verenigd Europa meer uit. Denk zelfs dat qua Turkije allang besloten is om deel te nemen aan Europa.

Wil het daar niet eens over hebben. de regering daar valt in het extremistische Nationalisme. Dat vind ik eng.

Als burger ben ik er niets beter op geworden.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:10:49 #79
89730 Drugshond
pi_72814322
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef paddy het volgende:

[..]

Even een verschil
Regering van Roemenië klaagde de brenger van de beestachtige praktijken in het nieuws niet aan

Dit in tegenstelling van de Turkse regering.

We komen niet onder een verenigd Europa meer uit. Denk zelfs dat qua Turkije allang besloten is om deel te nemen aan Europa.

Wil het daar niet eens over hebben. de regering daar valt in het extremistische Nationalisme. Dat vind ik eng.

Als burger ben ik er niets beter op geworden.
ff omgekeerd.....
De EU bestaat voor 40 % uit landbouw subsidies.... zelfs nu nog.
Wat ooit een drijfveer was van de EEG is nu onze achilleshiel geworden.
En Turkije is (met voors en tegens) simpelweg te groot om even op te slokken zeker in dit economisch klimaat.
Zal het ooit het Singapore worden als doorvoerhaven naar het M-O..... ik heb daar mijn twijfels bij. De condities zijn er ook niet naar.
pi_72814458
wat een triest land..voorlopig buiten de EU houden
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72814508
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef qonmann het volgende:
Het allerergste is dat we het meest trieste deel van de Turkse bevolking al naar West-Europa hebben gehaad.
pi_72814563
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef JernyBodal het volgende:

[..]

Het allerergste is dat we het meest trieste deel van de Turkse bevolking al naar West-Europa hebben gehaad.
Tja..en daar komen we nooit meer af..hoewel pas zijn we een Turkse crimineel kwijtgeraakt
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 16 september 2009 @ 20:43:44 #83
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_72818279
Maarja, hoe triest het ook is dat zulke dingen gebeuren, zoiets valt te verwachten in een derdewereldland.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:47:31 #84
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826384
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:43 schreef Beregd het volgende:
misschien moeten we ze maar lid maken van de EU
idd, dan zijn we er vast snel vanaf en kunnen we weer rustig doorslapen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:48:39 #85
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826430
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:43 schreef Bob-B het volgende:
Maarja, hoe triest het ook is dat zulke dingen gebeuren, zoiets valt te verwachten in een derdewereldland.
ik vind je opmerking beledigend t.o.v. derdewereldlanden als Etheopië, daar weten de kinderen tenminste niet eens beter i.t.t. die turkse kinderen.

vierdewereldland is een betere term.
pi_72826549
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:13 schreef qonmann het volgende:
Marokko ook...
pi_72852263
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:51 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Marokko ook...
Dat ligt in Afrika
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72852414
is dit bericht al bevestigd door een betrouwbare bron?
pi_72852618
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef IHVK het volgende:
is dit bericht al bevestigd door een betrouwbare bron?
Ik hoorde het vandaag op radio 1 via een reporter in Engeland.

Daar kon het ze trouwens niet zoveel schelen... Ze waren die undercover kutrapportages al lang zat. Ook het 'onderduiken' in achterbuurten om daar als hertogin achtergestelden uit te leggen hoe ze met 75,- per maand rond konden komen was niet echt geslaagd.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72853429
Toch wel mooi ook dat sommige users hier een totaal gebrek aan heel veel dingen hebben. Bijvoorbeeld dingen in perspectief zien.

Zo is Turkije ineens een 4de wereldland? En de Turken in Nederland hebben hier ook veel te maken? Ach..
pi_72853933
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ik hoorde het vandaag op radio 1 via een reporter in Engeland.

Daar kon het ze trouwens niet zoveel schelen... Ze waren die undercover kutrapportages al lang zat. Ook het 'onderduiken' in achterbuurten om daar als hertogin achtergestelden uit te leggen hoe ze met 75,- per maand rond konden komen was niet echt geslaagd.
Dan nog Is het nu alleen omdat het om Turkije gaat? Van mij mag elke instantie in een land wel aan de kaak gesteld worden. Het vreemde van het verhaal vind ik....het in de doofpot willen stoppen van een regering, i.p.v. blij te zijn er op gewezen te worden zodat je er iets aan kan doen.

Ben ik nu de enige die dat belachelijk vind?
pi_72854074
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
Toch wel mooi ook dat sommige users hier een totaal gebrek aan heel veel dingen hebben. Bijvoorbeeld dingen in perspectief zien.

Zo is Turkije ineens een 4de wereldland? En de Turken in Nederland hebben hier ook veel te maken? Ach..
En ondertussen zit een land als Bulgarije in de EU.
pi_72854102
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef paddy het volgende:

[..]

Dan nog Is het nu alleen omdat het om Turkije gaat? Van mij mag elke instantie in een land wel aan de kaak gesteld worden. Het vreemde van het verhaal vind ik....het in de doofpot willen stoppen van een regering, i.p.v. blij te zijn er op gewezen te worden zodat je er iets aan kan doen.

Natuurlijk niet.
pi_72854132
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:43 schreef Bob-B het volgende:
Je hebt het over Tukije? Euh, die meen je toch niet serieus
pi_72854245
quote:

[..]

Nope je bent niet de enige, al stond er Belgie ipv Turkije. Dat je als overheid zo reageert is te ziek voor woorden.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72854279
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef paddy het volgende:

[..]

Je hebt het over Tukije? Euh, die meen je toch niet serieus
Hoe wil jij het Aziatische gedeelte van Turkije dan beschrijven?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_72854386
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Hoe wil jij het Aziatische gedeelte van Turkije dan beschrijven?
Geen derde wereld land in ieder geval. Ook het Aziatische gedeelte niet.
Best normale steden en mensen daar.

Uiteraard niet als West-Europa. Maar goed dat wisten we al.

Ben je er überhaupt ooit geweest?
pi_72854403
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nope je bent niet de enige, al stond er Belgie ipv Turkije. Dat je als overheid zo reageert is te ziek voor woorden.
Helemaal mee eens.
pi_72854435
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Pfff... gaan we weer met die onbenullige vergelijkingen. Doe je dus precies hetzelfde
pi_72855395
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Geen derde wereld land in ieder geval. Ook het Aziatische gedeelte niet.
Best normale steden en mensen daar.

Uiteraard niet als West-Europa. Maar goed dat wisten we al.

Ben je er überhaupt ooit geweest?
Turkije staat te boek als een arm land, nog armer dan Bulgarije en Roemenie.
Voor mij is het dan een 3e wereldland.
Ik neem direct aan dat er normale mensen en steden zijn, verhoudingsgewijs dan.
Ben er nooit geweest, ik hou van luxe vakanties.
pi_72855492
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Turkije staat te boek als een arm land, nog armer dan Bulgarije en Roemenie.
Voor mij is het dan een 3e wereldland.
Ik neem direct aan dat er normale mensen en steden zijn, verhoudingsgewijs dan.
Ben er nooit geweest, ik hou van luxe vakanties.
Er is een Hilton hotel ergens in centraal Turkije (niet eens Ankara) dus zelfs daar kan je op een luxe vakantie.

Hoe dan ook. Het BNP per capita is hoger dan Roemenië en Bulgarije.
pi_72855511
Maar we bespreken nu deze weeskinderen. En een opmerkelijke reactie vanuit de regering.
pi_72855958
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoe dan ook. Het BNP per capita is hoger dan Roemenië en Bulgarije.
Je hebt gelijk over het capita, van de 178 landen staat Turkije 61e , Bulgarije en Roemenie resp. 64e en 65e.
Gemiddeld staan die 2 landen ver voor op Turkije.
Het rapport over 2009 zal een (nog) groter verschil laten zien sinds de EU toetreding van die 2.
http://hdr.undp.org/en/statistics/

Verder weer on-topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clairvaux op 17-09-2009 22:36:09 (typo) ]
pi_72858109
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit soort ontwijk-spelletjes doe ik niet aan mee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72858218
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Je hebt gelijk over het capita, van de 178 landen staat Turkije 61e , Bulgarijen en Roemenie resp. 64e en 65e.
Gemiddeld staan die 2 landen ver voor op Turkije.
Het rapport over 2009 zal een (nog) groter verschil laten zien na de EU toetreding van die 2.
http://hdr.undp.org/en/statistics/

Verder weer on-topic.
Ik had gekeken op wiki en cia maar goed. Human Developement is wat anders dan BBP per capita (dat is gemiddeld)

http://en.wikipedia.org/w(...)%28PPP%29_per_capita
pi_72858427
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik had gekeken op wiki en cia maar goed. Human Developement is wat anders dan BBP per capita (dat is gemiddeld)
Ik wilde daarmee reageren op mensen die bv Bulgarije afzeiken tov Turkije.
dat is niet terecht hoewel daar ook van alles mis is.
Was niet specifiek op jou gericht.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:44:54 #107
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72858788
Zijn ze ondertussen in het VK al opgehouden met lachen?
&lt;signature here&gt;.
pi_72862877
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef ExTec het volgende:
Zijn ze ondertussen in het VK al opgehouden met lachen?
Britten hebben geen humor dus hoogstwaarschijnlijk zullen ze wel buigen richting mekka en kijken wat ze voor de Turken kunnen doen. (Net het Nederlandse kabinet)
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:23:34 #109
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72863020
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:18 schreef HarryP het volgende:

[..]

Britten hebben geen humor dus hoogstwaarschijnlijk zullen ze wel buigen richting mekka en kijken wat ze voor de Turken kunnen doen. (Net het Nederlandse kabinet)
9/10 keer geef ik je grif gelijk, maar die britten zijn zo mogelijk nog gekker op hun koningshuis circus dan dat wij dat schijnen te zijn, dus ik denk het niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_72863102
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:
Oppakken en zwaar straffen dat tuig.
Inderdaad, alle Turken de gevangenis in!
Cool story, Hansel.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:12:26 #111
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_72867640
quote:

[..]

Ik zou dit niet echt in de doofpot stoppen noemen. Ze weten zelf ook heus wel dat ze met deze actie de wereldpers halen.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72867684
Levert Turkije dan ook Saban B. uit als ie wordt gepakt, of werkt dit alleen een kant op?
-
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:38:59 #113
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72920551
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Inderdaad, alle Turken de gevangenis in!
een hek om turkije heen is effectiever.
pi_72920572
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Levert Turkije dan ook Saban B. uit als ie wordt gepakt, of werkt dit alleen een kant op?
Ik denk dat ze daar ook niet zo gek zijn op een loverboy/pooier/moordenaar.
pi_72920993
Wereld wordt steeds gekker.Het westen doet er alles aan om Turkije negatief in beeld te brengen.
Jaloers op ons superieuriteit
pi_72921071
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:58 schreef trgrijzewolf het volgende:
Wereld wordt steeds gekker.Het westen doet er alles aan om Turkije negatief in beeld te brengen.
Blijf je nou in elk topic je onzin verkondigen?
Cool story, Hansel.
  zondag 20 september 2009 @ 00:12:00 #117
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72921234
quote:
uhuh, natuurlijk.

in ieder geval wel inferieure taalkennis
  zondag 20 september 2009 @ 03:12:16 #118
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72923717
Op het gebied van meningsuiting moet Turkije nog veel leren...
pi_72924645
quote:
Yeah right.

Wat een superieuriteit, hoe jullie met gehandicapte kinderen omgaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')