abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72810621
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:38 schreef Triggershot het volgende:
=edit voor mij niet van toepassing
Diezelfde mensen zullen niet seculier- humanisme aan pedofilie koppelen, wanneer oversekste Nederlanders naar Marokko gaan om een kind te adopteren en haar seksueel misbruiken, hypocriet lui.
En die mogen gewoon aangepakt worden hè.....toch????

Dus de dader wordt gestraft....Beroepen wij ons echt niet op portretrecht en schenden van goede naam van het land, zoals Turkije nu dus wel doet.

Dat tuig mag van mij op de voorpagina
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 16 september 2009 @ 17:44:43 #52
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_72810647
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vragen. Heeft dit tuig zich te houden aan de in dat land geldende regels, ja of nee?
Er vanuit gaande dat er regels zijn overtreden. Als ik zo'n kind was geweest zou ik me niet aangetast voelen in mijn privacy als iemand mij probeert te helpen door de behandeling aan de kaak te stellen. Ze zullen enkel dat zeggen om niet nog meer mishandeld te worden, waar de turkse overheid vast en zeker voor zal zorgen als ze, of familie, geen aanklacht indienen. Zo kan je eigenlijk stellen dat van een overtreding van de Hertogin geen sprake is en de Turkse overheid de mensenrechten (nog steeds en dat al jaaaaaaaren lang) grof schendt en dat keer twee in dit geval.
pi_72810759
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef paddy het volgende:

[..]

En die mogen gewoon aangepakt worden hè.....toch????

Dus de dader wordt gestraft....Beroepen wij ons echt niet op portretrecht en schenden van goede naam.

Dat tuig mag van mij op de voorpagina
Het wordt wel selectief aangepakt, zowel op Juridisch als op maatschappelijk niveau wordt bij allochtonen vrijwel altijd islam aangehaald, terwijl wanneer het Nederlanders zijn de afkomsten en overtuigingen geen toegevoegde waarde hebben.
pi_72810820
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef paddy het volgende:

[..]

Grappig. Deze kan ik vast nog wel gebruiken in een ander topic

Wie zegt dat ik hem niet uit een ander topic heb?
  woensdag 16 september 2009 @ 17:49:12 #55
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_72810871
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het wordt wel selectief aangepakt, zowel op Juridisch als op maatschappelijk niveau wordt bij allochtonen vrijwel altijd islam aangehaald, terwijl wanneer het Nederlanders zijn de afkomsten en overtuigingen geen toegevoegde waarde hebben.
Geloof staat hier los van. Ik kan me op geen manier voorstellen dat de koran voorschrijft dat je gehandicapte kinderen moet mishandelen en vastbinden op bed. Gewoon zieke lui die een zieke manier van denken in stand houden. Deze praktijken zie je ook op veel grotere en ergere schaal terugkomen in Noord-Korea...niet echt een islamitisch land.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:50:33 #56
3542 Gia
User under construction
pi_72810928
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, landen die óók zo met hun gehandicapte kinderen omgaan zijn ook lid van de EU. Denk aan Polen en andere voormalige Oostbloklanden.

Klopt, is laatst ook een docu over geweest, maar daar zit nu wel vooruitgang in. En die landen stellen het niet strafbaar als er een docu over gemaakt wordt. Integendeel, zo'n docu kan juist hulp opleveren zodat het beter wordt voor die kindjes.
pi_72811075
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:55 schreef JodyBernal het volgende:
Ja goed plan! Laten we alle asociale, onderontwikkelde, onredelijke landen lid maken van de EU!

Wat kunnen linksen de reailiteit soms toch compleet uit het oog verliezen.
Als je de moeite had gedaan mn post te lezen (helaas wel wat woorden met meerdere lettergrepen, maar het zou te doen moeten zijn) .. had je kunnen lezen dat ik óók aangeef op welke gronden toetreding van Turkije niet gunstig is voor de EU... omdat de EU namelijk de ruimte er niet voor heeft en zelf al interne problemen heeft ...

Echter, voor een land als Turkije zélf en specifiek de mensenrechten-situatie daar, zou toetreding tot de EU wél behoorlijk positieve effecten kunnen hebben (en heeft de lobby daartoe nu al enig succes in de zin dat ze daar hun strafrecht aan het hervormen zijn om meer te voldoen aan het europese recht en meer conform de mensenrechten is...).
enkel heb je daar verder weinig aan als de interne bestuursproblemen in de EU zelf stevig toenemen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72811160
Nog wat info over gehandicapten in Turkije:

http://www.nd.nl/artikele(...)je-worden-weggestopt
pi_72811175
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Lijkt mij prima. In Nederland hebben we ook zo'n wet, alleen vervolgt het OM uit schijterigheid juist niet als bijvoorbeeld Peter. R. de Vries erbij betrokken is.

Ik zie niet in waarom buitenlanders de Turkse wet zouden mogen overtreden om televisieprogramma's te maken.
Voorzover ik weet wordt die wet in Turkije ook niet streng gehandhaafd, ik kan mij namelijk talloze undercover opnames herinneren die de Turkse media gehaald hebben en daarvan lopen de presentatoren ook nog vrij rond. Daarnaast gaf IHVK ook al aan dat het bericht nog niet bevestigd is door de Turkse media.
pi_72811253
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Geloof staat hier los van. Ik kan me op geen manier voorstellen dat de koran voorschrijft dat je gehandicapte kinderen moet mishandelen en vastbinden op bed. Gewoon zieke lui die een zieke manier van denken in stand houden. Deze praktijken zie je ook op veel grotere en ergere schaal terugkomen in Noord-Korea...niet echt een islamitisch land.
Ik wou zeggen. Google maar eens op "Romania disabled children" en vergeet niet de tissues klaar te zetten. En ook daar, elke keer dat dit soort wantoestanden richting de allerzwaksten in de samenleving blootgelegd worden, is het eerste wat aangepakt wordt niet de wantoestanden maar de boodschapper.

Ik heb zelf een autistische zoon die in zo'n land dus aan een bed geketend zijn bed zou slijten in gekmakende verveling en die (op zijn apathische momenten dan)als twee druppels water lijkt op het jochie in deze foto:

De Turkse regering moet zich diep gaan schamen (alsmede zo ongeveer de regeringen van 90% van de aardbol)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 17:59:02 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72811353
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef devuser_250 het volgende:
"Het is zeer duidelijk dat mevrouw Sarah Ferguson kwade bedoelingen had. Ze neemt deel aan een campagne om Turkije in een kwaad daglicht te stellen", stelde de Turkse minister van Sociale Zaken.
Wat een in- en intrieste reactie van een minister.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72811422
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor mij heeft de hele islam hier geen donder mee te maken. Nationalistisch geweldpleging verbergen i.v.m onder de mat vegen omdat men daar blijkbaar Noord-Koreaanse handelswijzen heeft qua kinderen en gehandicapten heb ik het over.

Dit soort dingen wordt hier niet onder de tafel geveegd door een regering.

Die pedofielen waar jij het over hebt mag van mij dus ook op de voorpagina.

In dit geval valt er gewoon niets te verdedigen en zou werkelijk precies hetzelfde doen wanneer dat soort praktijken hier in Nederland zouden plaats vinden. Geen grens voorbij, waardoor ik dit soort beestachtigheid zou gaan goedpraten.

En de users die alles maar op de Islam willen gooien. Daar gaat het hier kolere toch niet om

Turkije had ik dit soort dingen niet van verwacht. Soedan etc wel...en zou het daar net zo veroordelen.

Ik snap werkelijk niet hoe men dit goed kan praten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:02:42 #63
215628 woid
let's get Friendly
pi_72811505
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zodat jij je weer wat af te vragen hebt?
hoezo "weer"?
pi_72811703
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.
Dat tuig in die kindertehuizen is z'n gang gegaan, blijkbaar met toestemming van de Turkse overheid.
Ik ben het met je eens dat dit tuig flink aangepakt moet worden.

Of hoor je bij de groep zieke geesten die vindt dat een land het recht heeft zijn kinderen geestelijk te mishandelen?
pi_72811842
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dat tuig in die kindertehuizen is z'n gang gegaan, blijkbaar met toestemming van de Turkse overheid.
Ik ben het met je eens dat dit tuig flink aangepakt moet worden.

Of hoor je bij de groep zieke geesten die vindt dat een land het recht heeft zijn kinderen geestelijk te mishandelen?
Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.

pi_72811906
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.

In bepaalde landen, en ik reken Turkye daar af en toe ook bij, hebben de wetten als doel de bevolking te onderdrukken, zoals in dit geval.
En dan is het maar goed dat dat naar buiten gebracht wordt.

Criminelen verdienen geen privacy.
pi_72811953
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Google maar eens op "Romania disabled children" en vergeet niet de tissues klaar te zetten. En ook daar, elke keer dat dit soort wantoestanden richting de allerzwaksten in de samenleving blootgelegd worden, is het eerste wat aangepakt wordt niet de wantoestanden maar de boodschapper.

Ik heb zelf een autistische zoon die in zo'n land dus aan een bed geketend zijn bed zou slijten in gekmakende verveling en die (op zijn apathische momenten dan)als twee druppels water lijkt op het jochie in deze foto:
[ afbeelding ]

De Turkse regering moet zich diep gaan schamen (alsmede zo ongeveer de regeringen van 90% van de aardbol)
Roemeense kinderen in weeshuizen worden gewoon aan de kaak gesteld. Is ook alleen maar goed. Deze klagen via de regering niet de mensen aan die dit aan de kaak stellen

En ja, mogen ze ook aan de kaak blijven stellen

We hebben het hier alleen over een REGERING die het via de rechtbank wil stilhouden houden. Niet ontkennen, maar stilhouden en de onderzoeker wil straffen
pi_72812036
Als het waar is wat er in The Sun staat.

Jammer dat een serieuze discussie in NWS onmogelijk wordt als het woord islam valt. Want de situatie van deze kinderen is erbarmelijk blijkt.
pi_72812376
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ah, voor jou is het aan de kaak stellen in het buitenland van kinderen die op beestachtige wijze worden behandeld niet normaal? Zou dus normaal zijn dat die kinderen met toestemming van een regering?

Dit signaal geeft de regering namelijk af. Niet de beschermer van de kinderen is de dader, maar degene die niets doet aan deze beestachtige praktijken in eigen land, maar liever geilt op het hoofd van iemand die dit aan de kaak stelt.

Maar jij vind dus dat een land gewoon alles binnen de deuren mag houden wanneer het om kinderrecht en mensenrechten gaat? Dus niets meer naar buiten?

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 16-09-2009 18:59:58 (t=d) ]
pi_72812476
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef IHVK het volgende:
Als het waar is wat er in The Sun staat.

Jammer dat een serieuze discussie in NWS onmogelijk wordt als het woord islam valt. Want de situatie van deze kinderen is erbarmelijk blijkt.
Precies!Ik wil het juist niet over de Islam hebben, maar over het nationalisme wat hier wel extreme vormen aan gaat nemen door dit goed te praten door een regering, terwijl ze die fergie juist zouden moeten bedanken.
pi_72812486
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als je de moeite had gedaan mn post te lezen (helaas wel wat woorden met meerdere lettergrepen, maar het zou te doen moeten zijn) .. had je kunnen lezen dat ik óók aangeef op welke gronden toetreding van Turkije niet gunstig is voor de EU... omdat de EU namelijk de ruimte er niet voor heeft en zelf al interne problemen heeft ...
Alsof dat de enige reden is waarom toetreding van Turkije tot de EU niet gunstig voor die EU zou zijn.

Echt, de naïviteit van sommigen...
pi_72812715
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Precies!Ik wil het juist niet over de Islam hebben, maar over het nationalisme wat hier wel extreme vormen aan gaat nemen door dit goed te praten door een regering, terwijl ze die fergie juist zouden moeten bedanken.
Dan zullen ze ook moeten erkennen dat er daardwerkelijk iets mis is en zelfs actie moeten ondernemen om ervoor te zorgen dat het niet weer kan gebeuren.

Het is wellicht makkelijker om de "heks" op de brandstapel te zetten. Jammer...
pi_72812829
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:

Het is wellicht makkelijker om de "heks" op de brandstapel te zetten. Jammer...
Waarvan het nog maar de vraag is of het gebeurt. Als ik google kom ik berichten uit 2008 tegen, waarom nu opeens actie ondernemen, eind 2009.
pi_72812967
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarvan het nog maar de vraag is of het gebeurt. Als ik google kom ik berichten uit 2008 tegen, waarom nu opeens actie ondernemen, eind 2009.
Waarschijnlijk (hopelijk) is het dan gebakken lucht.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:52:21 #75
3542 Gia
User under construction
pi_72813577
Kan me ook niet voorstellen dat Engeland haar uit gaat leveren.

Was straks in het nieuws, die ontsnapte Turk, mensenhandelaar........
....anyway, ging er toen over dat die figuur waarschijnlijk al in Turkije zou zitten en daar geen uitleveringsverdrag mee was.
Lijkt me dat dit dan ook wel voor Engeland geldt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')