En die mogen gewoon aangepakt worden hè.....toch????quote:Op woensdag 16 september 2009 17:38 schreef Triggershot het volgende:
=edit voor mij niet van toepassing
Diezelfde mensen zullen niet seculier- humanisme aan pedofilie koppelen, wanneer oversekste Nederlanders naar Marokko gaan om een kind te adopteren en haar seksueel misbruiken, hypocriet lui.
Er vanuit gaande dat er regels zijn overtreden. Als ik zo'n kind was geweest zou ik me niet aangetast voelen in mijn privacy als iemand mij probeert te helpen door de behandeling aan de kaak te stellen. Ze zullen enkel dat zeggen om niet nog meer mishandeld te worden, waar de turkse overheid vast en zeker voor zal zorgen als ze, of familie, geen aanklacht indienen. Zo kan je eigenlijk stellen dat van een overtreding van de Hertogin geen sprake is en de Turkse overheid de mensenrechten (nog steeds en dat al jaaaaaaaren lang) grof schendt en dat keer twee in dit geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vragen. Heeft dit tuig zich te houden aan de in dat land geldende regels, ja of nee?
Het wordt wel selectief aangepakt, zowel op Juridisch als op maatschappelijk niveau wordt bij allochtonen vrijwel altijd islam aangehaald, terwijl wanneer het Nederlanders zijn de afkomsten en overtuigingen geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef paddy het volgende:
[..]
En die mogen gewoon aangepakt worden hè.....toch????
Dus de dader wordt gestraft....Beroepen wij ons echt niet op portretrecht en schenden van goede naam.
Dat tuig mag van mij op de voorpagina
Wie zegt dat ik hem niet uit een ander topic heb?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Grappig. Deze kan ik vast nog wel gebruiken in een ander topic![]()
Geloof staat hier los van. Ik kan me op geen manier voorstellen dat de koran voorschrijft dat je gehandicapte kinderen moet mishandelen en vastbinden op bed. Gewoon zieke lui die een zieke manier van denken in stand houden. Deze praktijken zie je ook op veel grotere en ergere schaal terugkomen in Noord-Korea...niet echt een islamitisch land.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het wordt wel selectief aangepakt, zowel op Juridisch als op maatschappelijk niveau wordt bij allochtonen vrijwel altijd islam aangehaald, terwijl wanneer het Nederlanders zijn de afkomsten en overtuigingen geen toegevoegde waarde hebben.
Klopt, is laatst ook een docu over geweest, maar daar zit nu wel vooruitgang in. En die landen stellen het niet strafbaar als er een docu over gemaakt wordt. Integendeel, zo'n docu kan juist hulp opleveren zodat het beter wordt voor die kindjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, landen die óók zo met hun gehandicapte kinderen omgaan zijn ook lid van de EU. Denk aan Polen en andere voormalige Oostbloklanden.
Als je de moeite had gedaan mn post te lezen (helaas wel wat woorden met meerdere lettergrepen, maar het zou te doen moeten zijn) .. had je kunnen lezen dat ik óók aangeef op welke gronden toetreding van Turkije niet gunstig is voor de EU... omdat de EU namelijk de ruimte er niet voor heeft en zelf al interne problemen heeft ...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:55 schreef JodyBernal het volgende:
Ja goed plan! Laten we alle asociale, onderontwikkelde, onredelijke landen lid maken van de EU!
Wat kunnen linksen de reailiteit soms toch compleet uit het oog verliezen.
Voorzover ik weet wordt die wet in Turkije ook niet streng gehandhaafd, ik kan mij namelijk talloze undercover opnames herinneren die de Turkse media gehaald hebben en daarvan lopen de presentatoren ook nog vrij rond. Daarnaast gaf IHVK ook al aan dat het bericht nog niet bevestigd is door de Turkse media.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lijkt mij prima. In Nederland hebben we ook zo'n wet, alleen vervolgt het OM uit schijterigheid juist niet als bijvoorbeeld Peter. R. de Vries erbij betrokken is.
Ik zie niet in waarom buitenlanders de Turkse wet zouden mogen overtreden om televisieprogramma's te maken.
Ik wou zeggen. Google maar eens op "Romania disabled children" en vergeet niet de tissues klaar te zetten. En ook daar, elke keer dat dit soort wantoestanden richting de allerzwaksten in de samenleving blootgelegd worden, is het eerste wat aangepakt wordt niet de wantoestanden maar de boodschapper.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geloof staat hier los van. Ik kan me op geen manier voorstellen dat de koran voorschrijft dat je gehandicapte kinderen moet mishandelen en vastbinden op bed. Gewoon zieke lui die een zieke manier van denken in stand houden. Deze praktijken zie je ook op veel grotere en ergere schaal terugkomen in Noord-Korea...niet echt een islamitisch land.
Wat een in- en intrieste reactie van een minister.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef devuser_250 het volgende:
"Het is zeer duidelijk dat mevrouw Sarah Ferguson kwade bedoelingen had. Ze neemt deel aan een campagne om Turkije in een kwaad daglicht te stellen", stelde de Turkse minister van Sociale Zaken.
Voor mij heeft de hele islam hier geen donder mee te maken. Nationalistisch geweldpleging verbergen i.v.m onder de mat vegen omdat men daar blijkbaar Noord-Koreaanse handelswijzen heeft qua kinderen en gehandicapten heb ik het over.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het wordt wel selectief aangepakt, zowel op Juridisch als op maatschappelijk niveau wordt bij allochtonen vrijwel altijd islam aangehaald, terwijl wanneer het Nederlanders zijn de afkomsten en overtuigingen geen toegevoegde waarde hebben.
hoezo "weer"?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zodat jij je weer wat af te vragen hebt?
Dat tuig in die kindertehuizen is z'n gang gegaan, blijkbaar met toestemming van de Turkse overheid.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Wanneer je je binnen de grenzen van een land bevindt, heb je je te houden aan de geldende wetten, regels en gebruiken. Als je dit soort tuig hun gang laat gaan, is het einde zoek.
Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dat tuig in die kindertehuizen is z'n gang gegaan, blijkbaar met toestemming van de Turkse overheid.
Ik ben het met je eens dat dit tuig flink aangepakt moet worden.
Of hoor je bij de groep zieke geesten die vindt dat een land het recht heeft zijn kinderen geestelijk te mishandelen?
In bepaalde landen, en ik reken Turkye daar af en toe ook bij, hebben de wetten als doel de bevolking te onderdrukken, zoals in dit geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.
Of hoor je bij de groep zieke geesten die vindt dat een land het recht heeft zijn kinderen geestelijk te mishandelen?
Roemeense kinderen in weeshuizen worden gewoon aan de kaak gesteld. Is ook alleen maar goed. Deze klagen via de regering niet de mensen aan die dit aan de kaak stellenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Google maar eens op "Romania disabled children" en vergeet niet de tissues klaar te zetten. En ook daar, elke keer dat dit soort wantoestanden richting de allerzwaksten in de samenleving blootgelegd worden, is het eerste wat aangepakt wordt niet de wantoestanden maar de boodschapper.
Ik heb zelf een autistische zoon die in zo'n land dus aan een bed geketend zijn bed zou slijten in gekmakende verveling en die (op zijn apathische momenten dan)als twee druppels water lijkt op het jochie in deze foto:
[ afbeelding ]
De Turkse regering moet zich diep gaan schamen (alsmede zo ongeveer de regeringen van 90% van de aardbol)
Ah, voor jou is het aan de kaak stellen in het buitenland van kinderen die op beestachtige wijze worden behandeld niet normaal? Zou dus normaal zijn dat die kinderen met toestemming van een regering?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat tuig is z'n gang gegaan in strijd met de geldende privacywet, ik ben het met je eens dat dat tuig eens flink aangepakt moet worden. Wetten zijn er niet zomaar, als je dit toestaat, kan je het net zo goed toestaan om kinderen geestelijk te mishandelen.
Precies!Ik wil het juist niet over de Islam hebben, maar over het nationalisme wat hier wel extreme vormen aan gaat nemen door dit goed te praten door een regering, terwijl ze die fergie juist zouden moeten bedanken.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef IHVK het volgende:
Als het waar is wat er in The Sun staat.
Jammer dat een serieuze discussie in NWS onmogelijk wordt als het woord islam valt. Want de situatie van deze kinderen is erbarmelijk blijkt.
Alsof dat de enige reden is waarom toetreding van Turkije tot de EU niet gunstig voor die EU zou zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je de moeite had gedaan mn post te lezen (helaas wel wat woorden met meerdere lettergrepen, maar het zou te doen moeten zijn) .. had je kunnen lezen dat ik óók aangeef op welke gronden toetreding van Turkije niet gunstig is voor de EU... omdat de EU namelijk de ruimte er niet voor heeft en zelf al interne problemen heeft ...
Dan zullen ze ook moeten erkennen dat er daardwerkelijk iets mis is en zelfs actie moeten ondernemen om ervoor te zorgen dat het niet weer kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Precies!Ik wil het juist niet over de Islam hebben, maar over het nationalisme wat hier wel extreme vormen aan gaat nemen door dit goed te praten door een regering, terwijl ze die fergie juist zouden moeten bedanken.
Waarvan het nog maar de vraag is of het gebeurt. Als ik google kom ik berichten uit 2008 tegen, waarom nu opeens actie ondernemen, eind 2009.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:
Het is wellicht makkelijker om de "heks" op de brandstapel te zetten. Jammer...
Waarschijnlijk (hopelijk) is het dan gebakken lucht.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarvan het nog maar de vraag is of het gebeurt. Als ik google kom ik berichten uit 2008 tegen, waarom nu opeens actie ondernemen, eind 2009.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |