Er is een Hilton hotel ergens in centraal Turkije (niet eens Ankara) dus zelfs daar kan je op een luxe vakantie.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Turkije staat te boek als een arm land, nog armer dan Bulgarije en Roemenie.
Voor mij is het dan een 3e wereldland.
Ik neem direct aan dat er normale mensen en steden zijn, verhoudingsgewijs dan.![]()
Ben er nooit geweest, ik hou van luxe vakanties.
Je hebt gelijk over het capita, van de 178 landen staat Turkije 61e , Bulgarije en Roemenie resp. 64e en 65e.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Het BNP per capita is hoger dan Roemenië en Bulgarije.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En ondertussen zit een land als Bulgarije in de EU.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit soort ontwijk-spelletjes doe ik niet aan mee.
Ik had gekeken op wiki en cia maar goed. Human Developement is wat anders dan BBP per capita (dat is gemiddeld)quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Je hebt gelijk over het capita, van de 178 landen staat Turkije 61e , Bulgarijen en Roemenie resp. 64e en 65e.
Gemiddeld staan die 2 landen ver voor op Turkije.
Het rapport over 2009 zal een (nog) groter verschil laten zien na de EU toetreding van die 2.![]()
http://hdr.undp.org/en/statistics/
Verder weer on-topic.
Ik wilde daarmee reageren op mensen die bv Bulgarije afzeiken tov Turkije.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had gekeken op wiki en cia maar goed. Human Developement is wat anders dan BBP per capita (dat is gemiddeld)
Britten hebben geen humor dus hoogstwaarschijnlijk zullen ze wel buigen richting mekka en kijken wat ze voor de Turken kunnen doen. (Net het Nederlandse kabinet)quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef ExTec het volgende:
Zijn ze ondertussen in het VK al opgehouden met lachen?
9/10 keer geef ik je grif gelijk, maar die britten zijn zo mogelijk nog gekker op hun koningshuis circus dan dat wij dat schijnen te zijn, dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:18 schreef HarryP het volgende:
[..]
Britten hebben geen humor dus hoogstwaarschijnlijk zullen ze wel buigen richting mekka en kijken wat ze voor de Turken kunnen doen. (Net het Nederlandse kabinet)
Inderdaad, alle Turken de gevangenis in!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Triggershot het volgende:
Oppakken en zwaar straffen dat tuig.
Ik zou dit niet echt in de doofpot stoppen noemen. Ze weten zelf ook heus wel dat ze met deze actie de wereldpers halen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan nogIs het nu alleen omdat het om Turkije gaat? Van mij mag elke instantie in een land wel aan de kaak gesteld worden. Het vreemde van het verhaal vind ik....het in de doofpot willen stoppen van een regering, i.p.v. blij te zijn er op gewezen te worden zodat je er iets aan kan doen.
Ben ik nu de enige die dat belachelijk vind?
een hek om turkije heen is effectiever.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, alle Turken de gevangenis in!
Ik denk dat ze daar ook niet zo gek zijn op een loverboy/pooier/moordenaar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Levert Turkije dan ook Saban B. uit als ie wordt gepakt, of werkt dit alleen een kant op?
Blijf je nou in elk topic je onzin verkondigen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:58 schreef trgrijzewolf het volgende:Wereld wordt steeds gekker.Het westen doet er alles aan om Turkije negatief in beeld te brengen.
Jaloers op ons superieuriteit
uhuh, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:58 schreef trgrijzewolf het volgende:Wereld wordt steeds gekker.Het westen doet er alles aan om Turkije negatief in beeld te brengen.
Yeah right.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:58 schreef trgrijzewolf het volgende:Wereld wordt steeds gekker.Het westen doet er alles aan om Turkije negatief in beeld te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |