Somalische piraten op zoek naar hogere belandingsgraad van hun boten. Ook moet de methode van overslag midden op zee verbeterd worden. Als laatste gaat de student zich bezighouden met de distributie van de goederen in de Somalische haven.quote:
Ambtenaarquote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Werk 4x 9 uur, dus heb 1 dag vrij
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Somalische piraten op zoek naar hogere belandingsgraad van hun boten. Ook moet de methode van overslag midden op zee verbeterd worden. Als laatste gaat de student zich bezighouden met de distributie van de goederen in de Somalische haven.
hey ik ookquote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, de tv staat aan en lig nog heerlijk in bed. Kan je zeggen, bevalt prima
Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal je nog best tegenvallen hoe ze daar werken hoor
's morgens als ik begin (half 8) is bijna iedereen al aan het werk. Als ik ga (5 uur) zijn zij pas net een half uurtje naar huis.quote:
Lekker he?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
hey ik ook
Nee niet bij elkaar mensen... Helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Somalische piraten op zoek naar hogere belandingsgraad van hun boten. Ook moet de methode van overslag midden op zee verbeterd worden. Als laatste gaat de student zich bezighouden met de distributie van de goederen in de Somalische haven.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef jna het volgende:
Stage functie: assistent piraat
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
digitale tv nemenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
had de keuze uit tele-shopping programma's, jetix of dit
Thuis hebben we een schotel, dus ruim 900 kanalen. Daar heb ik nooit een probleem om wat acceptabels te vinden..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:47 schreef jna het volgende:
[..]
digitale tv nemen
is er altijd wat leuks op tv
Spice Platinumquote:Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Thuis hebben we een schotel, dus ruim 900 kanalen. Daar heb ik nooit een probleem om wat acceptabels te vinden..
kanaal 711 en 712?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Thuis hebben we een schotel, dus ruim 900 kanalen. Daar heb ik nooit een probleem om wat acceptabels te vinden..
Hier is tie nog gewoon goed?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
OP is btw verneukt rechts van mijn plaatje. Alsof er links van mijn icoontje een icoon is weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |