abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 11:27:19 #151
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72796647
Wilders komt na 3 zinnen op asielzoekers.
pi_72796650
Pffff Wilders.... wat een clown...
pi_72796683
Als die SP kiezers dat denken, waarom kiezen ze dan niet PVV? Er komt schijt uit de bek van Wilders...
pi_72796696
Haha, die man kan echt geen zin uitspreken zonder het woord assielzoekers erin.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72796699
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies. Vrouwen die netjes hun kinderen thuis opvoeden horen juist beloond te worden.

Vrouwen die hun kinderen voor hun carrière elders dumpen zouden eigen fiscaal gepakt moeten worden wegens verwaarlozing van hun kinderen.

En we vinden het maar gek dat criminaliteit toe neemt. Kinderen van wekende ouder groeien voor galg en rad op.
Ze noemde ook al die mensen die vrijwilligerswerk verrichten... Bijvoorbeeld mantelzorg verlenen...

Zij ziet tenminste het grotere plaatje... Het CDA niet. Die willen én dat mensen meer en langer gaan werken én dat de verzorgingsstaattaken worden overgenomen door het particuliere initiatief.... dat kan natuurlijk niet...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 16 september 2009 @ 11:29:24 #156
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72796708
Twee jaar ploeteren? maar mensen vonden werken toch zo leuk?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72796715
Wilders schetst een correct beeld: De lijn tussen de SP en PVV is een zeer dunne. De "solidariteit" van SP-stemmers is net zo krom als de "solidariteit" van PVV-stemmers.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72796727
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind het bijzonder hypocriet van mensen uit dit kabinet om anderen te beschuldigen van gebrek aan concrete maatregelen nu om die 35 miljard te halen. Ze nemen er zelf een half jaar de tijd voor, dus geef de oppositie ook wat tijd.
Precies, ze hebben die stukken pas vanaf vrijdag. Ze mogen al blij zijn dat ze een begroting hebben kunnen in elkaar draaien voor het komende jaar...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72796738
Daar heb je die andere clown, Verdonk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 16 september 2009 @ 11:30:39 #160
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72796747
Rita, stop maar. Geert was je voor...
pi_72796749
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:29 schreef waht het volgende:
Wilders schetst een correct beeld: De lijn tussen de SP en PVV is een zeer dunne. De "solidariteit" van SP-stemmers is net zo krom als de "solidariteit" van PVV-stemmers.
Niet waar. Ga maar enquetes opzoeken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72796751
Wilders doet me denken aan de Nederlandse regeringsleiders van vlak voor de 2de WO, die toen al die Joden uit Duitsland hier asiel geweigerd hebben, omdat er toch niet zoveel aan de hand was.
pi_72796758
Wat een poep praat Wilders.

Zelfs al kosten die asielzoekers 200 miljoen, dat is dan nog altijd kruimelwerk vergeleken met de miljarden die bespaard worden door verhoging van de AOW-leeftijd. Zijn verhaal slaat dus echt als een tang op een varken.
pi_72796786
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:30 schreef Nielsch het volgende:
Wilders doet me denken aan de Nederlandse regeringsleiders van vlak voor de 2de WO, die toen al die Joden uit Duitsland hier asiel geweigerd hebben, omdat er toch niet zoveel aan de hand was.
Wacht, Wilders moet nog de aandacht trekken. Ik open even een topic waarmee hij dit keer de aandacht gaat trekken. Jullie kunnen inzetten...
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72796821
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Leuk he, dat kankeren?

Heb je weleens gekeken naar de onderzoeken die de inkomenseffecten van het nieuwe zorgstelsel hebben berekend?

Tip: de hoge inkomens waren spekkoper. Dat de midden en lagere inkomens niet of nauwelijks werden gepakt kwam alleen door de zorgtoeslag, welke, zoals gezegd, erg gevoelig is voor de kaasschaafmethode.
Ik haal een feit aan. Sinds wanneer is dat iets wat vergeleken moet worden met een ziekte?
pi_72796831
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die man kan echt geen zin uitspreken zonder het woord assielzoekers erin.
Ik snap werkelijk niet dat er mensen op hem stemmen.
pi_72796836
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ze noemde ook al die mensen die vrijwilligerswerk verrichten... Bijvoorbeeld mantelzorg verlenen...

Zij ziet tenminste het grotere plaatje... Het CDA niet. Die willen én dat mensen meer en langer gaan werken én dat de verzorgingsstaattaken worden overgenomen door het particuliere initiatief.... dat kan natuurlijk niet...
Het CDA is afgegleden to ordinaire bezuiningspartij waarbij visie ver te zoeken is.

Met een VVD vormen ze een dodelijke combinatie op dit punt.
pi_72796845
Heeft Rutte eigenlijk al iets gezegd?
pi_72796868
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Rutte eigenlijk al iets gezegd?
Gelukkig niet. En ik hoop dat dit zo blijft.
pi_72796888
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef Igen het volgende:
Wat een poep praat Wilders.

Zelfs al kosten die asielzoekers 200 miljoen, dat is dan nog altijd kruimelwerk vergeleken met de miljarden die bespaard worden door verhoging van de AOW-leeftijd.
De AOW en de HRA voor de huizen boven de 4 ton. Dat scheelt bákken geld.
Let me ask you something. If the rule you followed brought you to this, of what use was the rule?
pi_72796899
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet dat er mensen op hem stemmen.
Omdat er mensen zijn die denken dat als we 200 miljoen op asielzoekers besparen en hier en daar een miljard op ontwikkelingssamenwerking, Geert "Robin Hood" Wilders wel even hun schuld komt afbetalen die ze hebben opgebouwd bij Leen omdat ze een flatscreen-tv, een auto en een DELL XPS wilden hebben...
pi_72796901
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gelukkig niet. En ik hoop dat dit zo blijft.
Ik moet altijd zo lachen als die man op z'n strepen gaat staan.
pi_72796916
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:29 schreef waht het volgende:
Korte bocht.
pi_72796918
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat er mensen zijn die denken dat als we 200 miljoen op asielzoekers besparen en hier en daar een miljard op ontwikkelingssamenwerking, Geert "Robin Hood" Wilders wel even hun schuld komt afbetalen die ze hebben opgebouwd bij Leen omdat ze een flatscreen-tv, een auto en een DELL XPS wilden hebben...
Ja, blijkbaar leven er een hoop nitwits in ons landje
  woensdag 16 september 2009 @ 11:35:35 #175
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72796924
Marianne Maargoed als we jou op je pakje moeten beoordelen wordt het een zwarte toekomst
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')