Uiteindelijk hebben ze toch hetzelfde doel.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent nu 2 mensen door elkaar aan het halen.
Ted is niet Het_Hupt.
Ben ik dan de enigste die het erger vind dat die 2 wijven heeft gepakt terwijl hij thuis kinderen en een vrouw heeft zitten in plaats van dat hij zich voordoet als iemand anders?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet echt om het hele feit dat hij 2 chicks (!!!!!!!!!!!!) gepakt heeft, meer omdat hij zich altijd uitgaf als iemand van 25 en daar een hele identiteit omheen heeft gebouwd, met verhalen en alles, wat nu niet waar blijkt te zijn.
Ik hoop dat het verzonnen is. Het is geen leuke grap dan, maar als het waarheid is dan is het nog allemaal net iets erger.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste eerlijk gezegd....
Ja, allemaal schitterend, maar wat ik interessant vind bij dit soort 'ontmaskeringen': wie is de bron en hoe komt die bron aan zijn informatie?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het hupt is 45, heeft 4+1 kind, doet zich voor als iemand van 25. Balt minstens 2 sletjes. -> Rel.
Sommige mensen die laten wel eens wat steekjes vallen als ze een identiteit aan het bouwen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, allemaal schitterend, maar wat ik interessant vind bij dit soort 'ontmaskeringen': wie is de bron en hoe komt die bron aan zijn informatie?
Uiteraard is mijn tijd veel te kostbaar om die ONZ-topics door te gaan spitten. De bron lijkt Loveless85 te zijn? Zo ja, hoe komt hij aan die foto en informatie over het ontmaskerd voorwerp?
Uiteindelijk hebben we allemaal het zelfde doel: ons dna verspreiden, maar daar gaat het topic (nog) niet over.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben ze toch hetzelfde doel.
Een anonieme bron zegt van niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay H_H is best een baasMaar goed weet zijn vrouw het nu al?
Lelijk, dat wel, oordeel zelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Die 2 sletjes, de tering, hoe lelijk moeten die zijn geweest :/
Mensen met andere opvattingen als de mijne.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een fout moraal ?
Precies, zij verdienen een ban.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Op FOK is dus blijkbaar een hersenloos kippetje actief die mannen van 45 aanziet voor 25, en ook nog te stom is om anticonceptie te gebruiken?
Natuurlijke selectie zeg ik je.
Nee, ik ben het met je eens dat je voordoen als iemand anders niet zo erg is.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben ik dan de enigste die het erger vind dat die 2 wijven heeft gepakt terwijl hij thuis kinderen en een vrouw heeft zitten in plaats van dat hij zich voordoet als iemand anders?
Sterker nog, dat hersenloos kippetje is ook een mod, net zoals Het_Hupt was....quote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Op FOK is dus blijkbaar een hersenloos kippetje actief die mannen van 45 aanziet voor 25, en ook nog te stom is om anticonceptie te gebruiken?
Ben ik dan toch nog blij dat ik geen Mod benquote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, dat hersenloos kippetje is ook een mod, net zoals Het_Hupt was....
Zou je dan te dom om in de keuken te schijten moeten zijn om mod te kunnen worden?
BX?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, dat hersenloos kippetje is ook een mod, net zoals Het_Hupt was....
Zou je dan te dom om in de keuken te schijten moeten zijn om mod te kunnen worden?
Waarom zou dat een probleem zijn? Je moet af en toe een slotje zetten, dat kan een kip zonder kop ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus:quote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en het is waar hoor (TS van het eerste topique hier).
Yvonne geloofde het eerst niet van hem en BX, maar na een avondje mail contact en het zijn wat extra picca's kon ze niet anders dan roepen dat het toch echt allemaal wáár is.
Behalve dan dat BX zwanger is, daar weet ik iig niks van...
En getuige dr slotpost zit dr nog meer shit aan te komen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef yvonne het volgende:
Oké. loveless lulde niet uit z'n nek en ik ben geschockeerd.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
inderdaad uitgebreid verslagquote:Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou vertel eens hoe het precies zit, ouwe relcreerdert !
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
ze schijnt wel furieus te zijn en onthoud zich van enkel commentaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Dat is wat ik deed afleiden uit 2 topics rellen in ONZ.
STOP DE PERSEN !111 BX IS NIET IK HERHAAL NIET ZWANGER VAN HET HUPT !111
Er zijn piccas van?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en het is waar hoor (TS van het eerste topique hier).
Yvonne geloofde het eerst niet van hem en BX, maar na een avondje mail contact en het zijn wat extra picca's kon ze niet anders dan roepen dat het toch echt allemaal wáár is.
Liiszle is dan ook wel de **** van fok!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ze schijnt wel furieus te zijn en onthoud zich van enkel commentaar.
Het_hupt schijnt alweer gesignaleerd te zijn mét kloon: http://fotoboek.fok.nl/molletjuh
En Liiszle en Jojoortje en nog wat meer FOK!sters schenen toch wel aardig met H_h aan t PMen/Mailen geweest te zijn. Hoe ver dat ging weet ik niet. Er staan wat mails van liiszle in #1
Neuh die zijn niet zo shocking, geen naakt of iets ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn piccas van?And the plot thickens!!
brand_x.rar?
Furieus omdat ze naief is of wat ?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom? Op wie?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ze schijnt wel furieus te zijn
Elk?quote:en onthoud zich van enkel commentaar.
#1?quote:En Liiszle en Jojoortje en nog wat meer FOK!sters schenen toch wel aardig met H_h aan t PMen/Mailen geweest te zijn. Hoe ver dat ging weet ik niet. Er staan wat mails van liiszle in #1
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
En ter bescherming van BX komen die niet online
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Furieus omdat ze naief is of wat ?
Echt priceless dit.
Kan ze zich nog zo stoer en hard opstellen als bokschick.... als er piemels in het spel komen zijn wijven zo zacht als boter. Stuk voor stuk.
Natuurlijke selectie?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Mij, H_h? Ik heb geen idee, het is wat ik hoorde...quote:
ja dat ja, net wakker enzoquote:[..]
Elk?
Jup deel 1 vd 2 ONZ-delen over de rel:quote:[..]
#1?
Dat kun je die users niet kwalijk nemen, die hebben gewoon moeite met begrijpend lezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Waarin in deel 1 ook de eerste 20 josti's meteen door de mand vallen omdat ze niet de OP maar alleen de TT lezen, want die begonnen allemaal 'ja we missen 'm' enzo te gillen![]()
Verslaggever.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het_hupt schijnt alweer gesignaleerd te zijn mét kloon: http://fotoboek.fok.nl/molletjuh
En Liiszle en Jojoortje en nog wat meer FOK!sters schenen toch wel aardig met H_h aan t PMen/Mailen geweest te zijn. Hoe ver dat ging weet ik niet. Er staan wat mails van liiszle in #1
Voor jou wel, wellicht kan je het origineel van de foto opvragen en op een mok laten drukken?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef Stefan het volgende:
Ik heb nog nooit gehooord van Het Hupt maar als ie als 45 jarige het klaarspeelt 20 jarige FOK!chickies in bed te lullen dan issie toch gewoon een held?
Dat word even standby staan vandaag op Fok!.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Yvonne is nu werken maar ga haar straks ff mailen of het topic weer open mag, er waren verder geen privegegevens gepost en niemand die wilde gaan rellen ofzo. Ging er nog vrij netjes aan toe, maar aangezien er dus een aantal vrouwen (), en een kindje of 5 bij betrokken zijn wilde ze niet dat het uit de klauwen liep en er straks FOK!kers voor z'n deur stonden ofzo
Vind ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef Stefan het volgende:
Ik heb nog nooit gehooord van Het Hupt maar als ie als 45 jarige het klaarspeelt 20 jarige FOK!chickies in bed te lullen dan issie toch gewoon een held?
Is dit trouwens het centrale topic?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het vreemd vind dat als je vrouw en kinderen hebt, doodleuk andere meiden (die de helft van je leeftijd zijn) ligt vol te blaffen terwijl moeder de vrouw zich het zweet uit de naad werkt om de kids op te voeden.
Maar goed he.... kan aan mij liggen hoor !!!
En T-shirts. Maar welke foto's hebben jullie het over? Zijn er bewijzen dat die 45 jarige player het doet met chickies?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor jou wel, wellicht kan je het origineel van de foto opvragen en op een mok laten drukken?
Ja maar dat is toch niet ons probleem, dat is het probleem van hem en zijn vrouw.quote:
Lees de topics even dan. Of hierboven staat korte uitleg met Yvonne die dus alle shit heeft gezien en bevestigd dat t eigenlijk gewoon allemaal wáár is...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
En T-shirts. Maar welke foto's hebben jullie het over? Zijn er bewijzen dat die 45 jarige player het doet met chickies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |