Je moet gewoon Pal zeggen dat zeg ik zelf ook altijdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef LasTeR het volgende:
Kwal rijmt niet op Paul. Of spreek ik je naam dan verkeerd uit?
Omg gast ik ken iemand die zei dat elke dag tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou het eerder uitspreken als Powell.
Ik doe niet aan moedwillige spraakgebreken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet gewoon Pal zeggen dat zeg ik zelf ook altijd
Verdraaid.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Omg gast ik ken iemand die zei dat elke dag tegen mij
jij bent dat zeker he
Wat vind je ervan om Ludo terug als mod te krijgen hihiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan moedwillige spraakgebreken.
Ik heb er nooit een probleem van gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat vind je ervan om Ludo terug als mod te krijgen hihi
Ohja, bijna vergeten.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
Gezien dit een kuttopic is en het niveau erg laag ligt, hier een nutteloze paint remake van suske en wiske van mij.
Wtf cerror!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
Gezien dit een kuttopic is en het niveau erg laag ligt, hier een nutteloze paint remake van suske en wiske van mij.
OP niet gelezen. Sorry. 'T is paul man wat verwacht je anders van me.quote:
Dat jij bij het lezen van de TT genoeg wist en enkele puikende grappen wist te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
OP niet gelezen. Sorry. 'T is paul man wat verwacht je anders van me.
Paul opent ook wel topics over mij en iedereen weet het niveau van die topics.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat jij bij het lezen van de TT genoeg wist en enkele puikende grappen wist te maken.
Word er dan niveau ontdekt in dit soort topics?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Paul opent ook wel topics over mij en iedereen weet het niveau van die topics.
Psies.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Word er dan niveau ontdekt in dit soort topics?
Morgen, in de grote speeltuin. 14:00. Dan bouwen wij samen een zandkasteel dat reikt tot aan de hemel waar een tot op heden onbekende populatie zijn intrek in zal nemen. We noemen het 'De zevende Hemel'.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb altijd al 's willen samenwerken met Ludo.
I'm in.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen, in de grote speeltuin. 14:00. Dan bouwen wij samen een zandkasteel dat reikt tot aan de hemel waar een tot op heden onbekende populatie zijn intrek in zal nemen. We noemen het 'De zevende Hemel'.
Was mijn zusje er ook bij met haar welgevormde tietjes en breekbare lichaam?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei je vader overigens vannacht ook tegen mij.
Niet gezien, je moeder lag ervoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was mijn zusje er ook bij met haar welgevormde tietjes en breekbare lichaam?
Je kunt niet ontkennen dat die er wel pap van lust!quote:
Ik vind die uitdrukking altijd zo dubbelzinnig.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat die er wel pap van lust!
Die heeft je achternicht van je vaders kant nog voor me gemaakt gister. Na lang aandringen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och, man, zij nam die uitdrukking net zo letterlijk als dat ik haar letterlijk nam.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben je in haar mond gekomen?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Och, man, zij nam die uitdrukking net zo letterlijk als dat ik haar letterlijk nam.
Dat moest van je vader, hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben je in haar mond gekomen?
Daar maken we waxinelichtjes van.quote:
Geurkaarsen?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar maken we waxinelichtjes van.
En alternatieve stukjes feta-kaas?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar maken we waxinelichtjes van.
Waxinelichtjes zei ik!quote:
Van het weekend weer een kaasplankje in het vooruitzicht. Allemaal dankzij jou.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja, bijna vergeten.
[ afbeelding ]
+1 voor gedichtquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Onufriev het volgende:
Hihihihihi dit is een topic van Paul, hihihihi het gaat ook nog over Ludo. Laten we hier met zijn allen posten!
* Powerkiwi post mee.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
Ik zeg murp en SuperwormJim eruit, Ludo erin.
YA RLY?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb altijd al 's willen samenwerken met Ludo.
Zie [ONZ-FB] Waar Paul een blauwtje oplooptquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wat loop je topics te kicken mên!?
Ik vind BoF iets voor puisterige gamerts dat geen enkele band met ONZ heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind BeF ook beter, maar ieder z'n meug he?
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind BoF iets voor puisterige gamerts dat geen enkele band met ONZ heeft.
Dat zeg je omdat ik terminaal ben hè?quote:
Bof jij even.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind BoF iets voor puisterige gamerts dat geen enkele band met ONZ heeft.
Daar ook mee trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat ik terminaal ben hè?
Skills, jij hebt ze.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:18 schreef zarGon het volgende:
Thuishaven van reeksen.
[ afbeelding ]
Nu mét BoF.
Ja, een SC forum hebben we vroeger al eens geprobeerdquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:18 schreef zarGon het volgende:
Thuishaven van reeksen.
[ afbeelding ]
Nu mét BoF.
Maar?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, een SC forum hebben we vroeger al eens geprobeerd
Bullshit natuurlijk, dat was een geheel nieuw subforum met een pinda als opperhoofd.quote:
Zullen we SC nog een keer proberen met jou als mod dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, dat was een geheel nieuw subforum met een pinda als opperhoofd.
Wat verwacht je dan van mij in die functie?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we SC nog een keer proberen met jou als mod dan?
Alle gekheid op een stokje nu weer hoor!!quote:
Die ene die iedere maand iets van 200 euro aan telefoonrekeningen hadquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk Dubbeltje op zn kant. Ik moet altijd huillachen van dit programma.
Nooo, meer toch? Wel vier abo'squote:Op zaterdag 19 september 2009 03:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die ene die iedere maand iets van 200 euro aan telefoonrekeningen had
Da's niks, ik heb telefoonrekeningen van 700 gulden per maand gehadquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die ene die iedere maand iets van 200 euro aan telefoonrekeningen had
Guldens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's niks, ik heb telefoonrekeningen van 700 gulden per maand gehad
Bel je dan standaard naar het buitenland of zo? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaarquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha, ja had zelf de aflevering niet gezien, kan best meer zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nooo, meer toch? Wel vier abo's.
EN DE KLEINE, DE KLEINE MOET FRIKANDELLEN
Wtf?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de tarieven van de PTT in 1995 naar Italië bellen was dat niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bel je dan standaard naar het buitenland of zo? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Nu heb ik zin in vakantie, bedankt,quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de tarieven van de PTT in 1995 naar Italië bellen was dat niet zo moeilijk.
Hoezo moest je naar Italië bellen dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de tarieven van de PTT in 1995 naar Italië bellen was dat niet zo moeilijk.
Z'n chickie mên.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo moest je naar Italië bellen dan?
Vriendin in Milaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo moest je naar Italië bellen dan?
Kutstad, daar niet van.quote:
Want wat wil je daar precies doen?!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens naar Milaan.
Kijken!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want wat wil je daar precies doen?!
Milaan, daar hebben ze enkel mode. Mode die binnen een week ook in Rome hangt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey daar verdienen ze het geld dat ze in Rome uitgeven he?
Dan ga je maar alleen.quote:
Ik zit als het goed is zelf in Z-Afrika gedurende het WK.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:57 schreef jordeeeh het volgende:
Oh trouwens Ludo, je mag anders wel een actie starten om geld in te zamelen op FOK, zodat ik 3 maanden naar Uganda kan voor ontwikkelingshulp.
Ja, en de hele industrie die Italië draaiende probeert te houdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Milaan, daar hebben ze enkel mode. Mode die binnen een week ook in Rome hangt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit als het goed is zelf in Z-Afrika gedurende het WK.
Bullshit!quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en de hele industrie die Italië draaiende probeert te houden
Ja, als alles goed verloopt wel. Geil hè!quote:
Ja, maar niet om die arme mensen te helpen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit als het goed is zelf in Z-Afrika gedurende het WK.
Klopt, meer om mijzelf te verrijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar niet om die arme mensen te helpen.
Breng je souvenirs mee voor me?quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, als alles goed verloopt wel. Geil hè!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, meer om mijzelf te verrijken.
Een Ecard.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Breng je souvenirs mee voor me?
In Milaan bedoel je? Rome heb ik al gehad.quote:
Aids kun je van mij wel krijgen hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, niet eens een aidsnegertje?
Ja, in Padania.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Milaan bedoel je? Rome heb ik al gehad.
Ja, dat houdt het corrupte Italië draaiende.quote:
Ik zou serieus met je mee gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:15 schreef jordeeeh het volgende:
Maar ik ben m'n bed in.![]()
Ik zie morgen wel een topic in MED voor een geldinzamelingsactie Lud
Questo ho gia dettoquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat houdt het corrupte Italië draaiende.
quote:
True story.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef Maisnon het volgende:
Dit is zo'n vampiertopic die niet tegen daglicht kan maar alleen 's nachts leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |