beter laat dan helemaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Gunner het volgende:
MSDN en Technet gebruikers gebruiken de RTM al bijna een maand ofzo hoor. Je bent er erg laat mee.
okayquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beter laat dan helemaal niet.
Nu praat je ook al met de doden? Het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 16 september 2009 00:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je moeder zei dat ook al tegen mij over jou
De mijne is XPquote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef cerror het volgende:
Nou nou, wie heeft de grootste windows 7 piemel.
De mijne is XL.quote:
De mijne is Corporate Edition.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De mijne bij nader inzien toch Ultimate
Door velen gebruikt.quote:
Ben jij gek, ik gebruik wel Norton.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Welke versie?quote:
Nederlandsquote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nederlands ook
Oh.. marteltuig was voor de KLB SC
jepquote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Dibble het volgende:
ik snap'm nie. Je hebt hem gekregen maar bent aan het downloaden
Klopt,quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Gunner het volgende:
MSDN en Technet gebruikers gebruiken de RTM al bijna een maand ofzo hoor. Je bent er erg laat mee.
Hier faalde je hard.quote:[b]Op woensdag 16 september 2009 00:22
Antiklacht: Ik heb Win7 al voor de release en jullie paupers niet!
Hoe krijg jij WLM nou bij de klok bij de pictogrammen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nederlands ook
Oh.. marteltuig was voor de KLB SC
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
Er is maar één smilie die dit topic kan beschrijven
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Elixabete het volgende:
ze is single, grijp je kansquote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Maar even to the point: TS mag er wezen
* Metro2005 checkt fobo TSquote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kloon van Het_Hupt?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Moet je 'm in Vista SP2 compatibility mode draaien.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Xu het volgende:
[..]
Hoe krijg jij WLM nou bij de klok bij de pictogrammen?
Ja zoals 66.2% van de windows gebruikersquote:Op woensdag 16 september 2009 15:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Moet je 'm in Vista SP2 compatibility mode draaien.
Edit: Oh, en mensen die nog steeds aan XP vastklampen.![]()
Ja, het gaat me ook niet om het meest gebruikte OS, het gaat me om mensen die bij hun volle verstand roepen dat XP zo veel beter is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zoals 66.2% van de windows gebruikersDom zeg
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp
quote:
Ik had de release 1 week geleden alquote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Elixabete het volgende:
Heb ik een orginele versie gekregen van een academie in Amerika met legale key en al.
Allemaal leuk en aardig maar het downloaden gaat traag als dikke stront.
Klacht: 1600MB met 100kb/s![]()
Pussy?quote:
...quote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pussy?![]()
Windows 7 draait geweldig hier, alles loopt soepel, het ziet er goed uit, goede nieuwe functies. Overzichtelijk. En laat ik nou toevallig Snow zeer kort geleden nog hebben zien vastlopen.
XP is zeker goed. Tot kort geleden gebruikte ik het ook. Maar Windows 7 is (in tegenstelling tot vista) wel de moeite waard om eens te proberenquote:
HA! Ik heb hem allang binnen, en zonder serial en activatie!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Elixabete het volgende:
Heb ik een orginele versie gekregen van een academie in Amerika met legale key en al.
Wat noem jij een simpel systeem? Xp draaide hier op een 400 mhz laptop met 256 Mb als een tiet en dat zie ik W7 nog niet doenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, het gaat me ook niet om het meest gebruikte OS, het gaat me om mensen die bij hun volle verstand roepen dat XP zo veel beter is.
Dat mensen Vista afkraken omdat het gewoon een zwaar en log OS is, daar kan ik me op zich nog wel in vinden, maar Windows 7 draait zelfs op de meest simpele systemen als een tiet en werkt gewoon tig malen prettiger dan XP of elk ander Windows-besturingssysteem ooit.
Je doet je nick eer aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voorlopig bevalt Windows XP nog prima. Ik zie nog steeds geen reden om over te stappen. Aero Glass kan mij echt gestolen worden.Ook extra beveiligingen vind ik niet nodig, ik heb al jaren geen virus meer gehad.
Ik heb Apple OSX Snow Leopard, staat al geinstalleerd enzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Elixabete het volgende:
8,95 en op een onbeperkt aantal computers te installerenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb Apple OSX Snow Leopard, staat al geinstalleerd enzo.
En nou jij weer.
quote:
Ik heb Win7 ook al zien crashen, so? Dat een OS crasht, houdt niet in dat het slecht is. Ligt aan de onderliggende reden.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pussy?![]()
Windows 7 draait geweldig hier, alles loopt soepel, het ziet er goed uit, goede nieuwe functies. Overzichtelijk. En laat ik nou toevallig Snow zeer kort geleden nog hebben zien vastlopen.
Persoonlijk vind ik de nieuwe taakbalk super.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb Win7 ook al zien crashen, so? Dat een OS crasht, houdt niet in dat het slecht is. Ligt aan de onderliggende reden.
Persoonlijk vind ik Win7 technisch erg goed in elkaar steken, maar ik haat de UI. Kan er domweg maar niet aan wennen.
A well, ben gelukkig over op OSX
surfspot, inloggen met je uni mail & wwquote:Op donderdag 17 september 2009 11:21 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoop dat ik via de Universiteit een goedkope officiele versie kan kopen, maar dat zal wel niet
Heeft OSX al jarenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de nieuwe taakbalk super.
Hadden ze veel eerder moeten doen.
Het perfecte 100% foutloze OS bestaat niet.
Groot voordeel van 7 vind ik dat je veel minder hoeft te kloten met instellingen e.d...quote:Op donderdag 17 september 2009 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voorlopig bevalt Windows XP nog prima. Ik zie nog steeds geen reden om over te stappen. Aero Glass kan mij echt gestolen worden.Ook extra beveiligingen vind ik niet nodig, ik heb al jaren geen virus meer gehad.
Slepen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef Elixabete het volgende:
nou, ik heb die troep geinstalleerd.
Ik vind het maar kut dat MSN daar links in beeld blijft staan.
Is dat niet te veranderen dat het als een poppetje rechts in beeld staat ?
Jep dat werkt!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Omniej het volgende:
Edit: @Elixabete: als je MSN in Vista SP2 compatibility mode draait, komt het icoontje gewoon weer rechts onderin je tray te staan.
Dat werkt niet. Wat hierboven gezegd wordt wel, bekend probleem en niet de bedoeling. Immers, andere programma's werken ook niet zo.quote:
Geeft je zeker wel een veilig gevoel om software te draaien van een bedrijf dat zo iets eenvoudigs als activering nog niet waterdicht krijgt.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Permanent geactiveerd (FAIL van Microsoft)
MS is groot geworden door makkelijke illegalen kopieën van hun software. Het is mogelijk dat deze tactiek nog steeds geldt in hun marketing model.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Geeft je zeker wel een veilig gevoel om software te draaien van een bedrijf dat zo iets eenvoudigs als activering nog niet waterdicht krijgt.
Daar heb je ze echt mee.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:42 schreef RvLaak het volgende:
Wil je echt MS "pijn" doen, koop dan je windows bij surfspot (Vista Ultime icm Office 2k7 enterprise voor ¤25). Of schakel over naar een ander OS.
Ja tuurlijk, Microsoft wil dat niemand betaalt voor een product wat ze honderden miljoenen euro's heeft gekocht.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maw: mocht bovenstaande correct zijn, doen de stoere illegale draaiers van Windows precies wat MS wil.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
MS is groot geworden door makkelijke illegalen kopieën van hun software. Het is mogelijk dat deze tactiek nog steeds geldt in hun marketing model.
Maw: mocht bovenstaande correct zijn, doen de stoere illegale draaiers van Windows precies wat MS wil.
Wil je echt MS "pijn" doen, koop dan je windows bij surfspot (Vista Ultime icm Office 2k7 enterprise voor ¤25). Of schakel over naar een ander OS.
wat doe je nou stoerquote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Treurig, stoer doen met een OS-je.Oh, just for the record; draai die zooi ook al sinds 7 augustus, dus je loopt dik achter.
Mijn paupers hebben inderdaad nog geen Windows 7, maar ikzelf al een paar maanden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Elixabete het volgende:
Alles wat door mensen is gemaakt,quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Geeft je zeker wel een veilig gevoel om software te draaien van een bedrijf dat zo iets eenvoudigs als activering nog niet waterdicht krijgt.
Jij draait de RTM sinds 7 augustus?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Hpzone het volgende:
Treurig, stoer doen met een OS-je.Oh, just for the record; draai die zooi ook al sinds 7 augustus, dus je loopt dik achter.
Ik heb pas een veilig gevoel in Ubuntu.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef zovty het volgende:
[..]
De prijs op surfspot is 25 euto voor Vista Ultimate & Office 2k7 enterprise. Da's niet duurquote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Daar heb je ze echt mee.Elke Windows XP die in de afgelopen paar jaar verkocht werd (en nu nog) is pure winst. Zou me niet verbazen als dat bij Vista ook al (bijna) zo is. En van Office voor consumenten moeten ze het ook niet hebben, die gaan toch nooit voor de dure Enterprise versies, die bedrijven wel (moeten) hebben en de controle op legitieme versies ook veel beter is.
Tuurlijk willen ze dat, maar ze hebben liever dat iemand Windows illegaal draait, dan dat ze een ander OS draaien. De redenatie is heel simpel. Bedrijven zullen eerder kiezen voor een OS dat hun medewerkers kennen, ipv een OS waar ze de medewerkers een (uitgebreide) cursus voor moeten laten volgen. Hoe meer mensen thuis Windows draaien, hoe meer bedrijven Windows kopen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Microsoft wil dat niemand betaalt voor een product wat ze honderden miljoenen euro's heeft gekocht.!!
Lees de geschiedenis van MS er maar op na. Was een hele slimme strategie en ze zijn er heel groot mee geworden.quote:
Heb jij vroeger trouwens op basisschool 't Kempke gezeten?quote:
Nee, maar hoezo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij vroeger trouwens op basisschool 't Kempke gezeten?
Dus wie is hier dan te laat, stakker.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
beter laat dan helemaal niet.
Jouw moeder zei dat jij een enorme faalhaas bent, maar had ze niet hoeven doen want dat zag ik al meteen toen ik dit topic las.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Toen Bill Gates er nog zat, wisten ze wel waar ze mee bezig waren. Maar de afgelopen jaren zijn ze het spoor een beetje bijster geraakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nergens in het bedrijfsleven is de marketingafdeling zo competent als bij MS, vind ik.
Met de komst van Ray Ozzie hebben ze volgens mij wel degelijk weer richting gevonden. De man is briljant en inspirerend, maar ook hij heeft even tijd nodig om zo'n kolos als MS weer op de rails te krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen Bill Gates er nog zat, wisten ze wel waar ze mee bezig waren. Maar de afgelopen jaren zijn ze het spoor een beetje bijster geraakt.
Nou, hij zit inmiddels al bijna 5 jaar bij MS en het enige wat 'ie tot nu toe voor elkaar heeft gekregen is Microsoft Azure. Op zichzelf een leuk project, maar de zaken waar MS het echt van moet hebben (Windows, Office, Live) help je daar niet mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Met de komst van Ray Ozzie hebben ze volgens mij wel degelijk weer richting gevonden. De man is briljant en inspirerend, maar ook hij heeft even tijd nodig om zo'n kolos als MS weer op de rails te krijgen.
Ben benieuwd aan wie dat dan ligt. Als hij echt zo briljant is als hierboven beweerd wordt, kan het best zijn dat het bestuur dwars ligt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, hij zit inmiddels al bijna 5 jaar bij MS en het enige wat 'ie tot nu toe voor elkaar heeft gekregen is Microsoft Azure. Op zichzelf een leuk project, maar de zaken waar MS het echt van moet hebben (Windows, Office, Live) help je daar niet mee.
Het bestuur ligt niet dwars. MS een grote logge organisatie geworden die moeilijk te sturen, net als een olietanker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd aan wie dat dan ligt. Als hij echt zo briljant is als hierboven beweerd wordt, kan het best zijn dat het bestuur dwars ligt.
Maar ook met het verbeteren van de workflow krijgt MS niet opeens een dosis visie ingespoten. Bill Gates wist heel goed wat hij wilde bereiken en hoe hij dat wilde doen. Ballmer daarentegen lijkt zo'n focus helemaal niet te hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Het bestuur ligt niet dwars. MS een grote logge organisatie geworden die moeilijk te sturen, net als een olietanker.
Hij heeft ook veel veranded op het gebied van ontwikkel, test en release methoden, dus hij heeft inmiddels wel wat meer wapenfeiten op z'n naam staan.
wat ben jij een kansloze nerdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Elixabete het volgende:
Uit die periode kende ik ook een RvLaakquote:
Kan gebeuren, schijnt wel vrij uniek te zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uit die periode kende ik ook een RvLaak
Ah, jij bent lesbisch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
sorry, ik heb nog andere interesses dan alleen computers.
De rest van fok gelukkig welquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik heb dat nog niet bij mij kunnen ondekken.
Krijg je daar een stijve van?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:12 schreef DR878 het volgende:
XP... telkens denk je klaar te zijn als je hem geinstalleerd hebt...NOT. Voor zowat elke pixel en chipje moet je drivers hebben. Erg kut.
Windows 7 herkent gewoon alles. Is snel. Is stabiel.
Maar het is de opvolger van Vista en dat was kut, en de teletubbie interface van W7 is ook nog eens onuitstaanbaar. Bovendien heb ik het idee dat ik niet onder de motorkap van W7 kan kijkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:12 schreef DR878 het volgende:
XP... telkens denk je klaar te zijn als je hem geinstalleerd hebt...NOT. Voor zowat elke pixel en chipje moet je drivers hebben. Erg kut.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Gunner het volgende:
Totdat ik mijn retail ontvang van Amazon gebruik ik de RC wel. Werkt net zo goed.
Win7 heeft al die drivers ook gewoon nog nodig hoor. Het grote verschil is dat deze worden meegeleverd door MS. Met XP is het precies hetzelfde. PC's die ca 1 jaar oud waren ten tijde van het uitkomen van XP, hadden helemaal geen driver installaties nodig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:12 schreef DR878 het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens hoor, doch vond ik het wat vreemd dat ik op mijn ASUS P6T mobo de drivers van LAN moest installeren.quote:Op maandag 21 september 2009 06:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Win7 heeft al die drivers ook gewoon nog nodig hoor. Het grote verschil is dat deze worden meegeleverd door MS. Met XP is het precies hetzelfde. PC's die ca 1 jaar oud waren ten tijde van het uitkomen van XP, hadden helemaal geen driver installaties nodig.
Als jij denkt dat Win7 het zonder die drivers kan, weet je niets over hoe computers werken.
Maar die zijn niet legaal te bruiken anders dan voor evaluatie doeleinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Gunner het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |