Omdat je dan de keuze hebt tussen FOK!ken en hardlopen in de regen. Dat winnen jouw goede voornemens niet.quote:
Loop niet zo te lullen..quote:Op woensdag 16 september 2009 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sowieso zijn meningen van vrouwen over films waardeloos.
Eet smakelijk!!quote:
Oh geen goede voornemen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je dan de keuze hebt tussen FOK!ken en hardlopen in de regen. Dat winnen jouw goede voornemens niet.
En horror/thriller.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Loop niet zo te lullen..
T enige verschil is de humor
Ik ben dol op horrors/thrillers hoor..quote:Op woensdag 16 september 2009 01:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh geen goede voornemen hoor
En dan vraag ik gewoon een ip-ban aan.![]()
[..]
En horror/thriller.
Romantiek dan weer niet
Hm, k ben op zich niet zo'n fan van horror en thriller.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dol op horrors/thrillers hoor..
Noem er eens een paar?
Ff kijken of t een beetje matched
En ik heb liever comedy dan romantische films btw
Tnx..quote:
Gelius heeft 2 resultaten en die ander 527. Dat valt dus nog wel erg meequote:Op woensdag 16 september 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen trouwens?
[ afbeelding ]
Die van SHE kan ik opzich nog wel snappen, maar waarom zijn die van Gellius en JAM zo interessant/vaak bezocht dat ze tevoorschijn komen bij de Google Search-suggestie?
De Hannibal reeks is idd top!quote:Op woensdag 16 september 2009 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, k ben op zich niet zo'n fan van horror en thriller.
Maar de Hannibal reeks vond ik super
Verder weet ik nooit echt namen uit m'n hoofd.. Noem jij maar paar
Saw 5 was wel leukquote:Op woensdag 16 september 2009 01:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
De Hannibal reeks is idd top!
De Saw reeks bevalt me overigens ook wel, hoewel m'n interesse bij t 3e/4e deel wel
begon af te nemen..
Butterfly Effect vind ik ook erg mooi (valt meer onder thriller dan... Denk ik)
Wrong Turn vond ik ook wel leuk
House Of 1000 Corpses/The Devil's Rejects
Battle Royale, omdat t zo fout was, maar toch grappig
Nja, dat waren er zo ff een paar uit m'n hoofd
Nee, ik ben nog ff te lui.. Maar daar komt zo wel verandering in,quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:39 schreef Surveillance-Autist het volgende:
[..]
dan fiets ik maar snel door
ringring
Butterfly inderdaad wel tofquote:Op woensdag 16 september 2009 01:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
De Hannibal reeks is idd top!
De Saw reeks bevalt me overigens ook wel, hoewel m'n interesse bij t 3e/4e deel wel
begon af te nemen..
Butterfly Effect vind ik ook erg mooi (valt meer onder thriller dan... Denk ik)
Wrong Turn vond ik ook wel leuk
House Of 1000 Corpses/The Devil's Rejects
Battle Royale, omdat t zo fout was, maar toch grappig
Nja, dat waren er zo ff een paar uit m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |