Helleuwquote:
..........................quote:Op woensdag 16 september 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is waar. Nu heb ik er echt zin in. Overdag vooral omdat je lichaam het aangeeft of het "tijd" is. Als ik nu zo eet dan voel ik tinteling all over my body gaan, kippevel beroerd mijn lichaam en alle zintuigen worden optimaal geprikkeld...!
De smaaksensatie die je tong ervaart op een tijdstip als dit is vele malen hoger en als je je ogen sluit dan heb je het beeld op je netvlies van een kamer vol aantrekkelijke vrouwen die je in hogere sferen brengen en optimaal stimuleren...![]()
Wil er nog meer iemand van mijn worstjes proeven?
Ja, en na 2 weken heb k t weer gezien. Om vervolgens de volgende keer er achter te komen dat ze te klein zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op gast. Voor 120 euro ben je klaar. Geen duur abonnement of wat dan ook.
Wie werd er gisteren nog gek omdat IMDB onbereikbaar was?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom mensen afgaan op een beoordeling
op imdb..
Zo slecht vond ik die film niet hoor..
En dat is ook t hele punt.. Hoe je m zelf ervaart!
Online ratings zijn overrated u_u
Neh, in sommige gevallen vind ik het wel handig.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom mensen afgaan op een beoordeling
op imdb..
Zo slecht vond ik die film niet hoor..
En dat is ook t hele punt.. Hoe je m zelf ervaart!
Online ratings zijn overrated u_u
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helleuw
[..]
..........................
Groeien je voeten nog dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en na 2 weken heb k t weer gezien. Om vervolgens de volgende keer er achter te komen dat ze te klein zijn.
Ik kijk daar toch niet voor de ratings?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie werd er gisteren nog gek omdat IMDB onbereikbaar was?
Heb je m gezien trouwens?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, in sommige gevallen vind ik het wel handig.
Dit is zo'n geval.
Te klein is een kwestie van de juiste informatie. Geen zin is een kwestie van doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en na 2 weken heb k t weer gezien. Om vervolgens de volgende keer er achter te komen dat ze te klein zijn.
Gebrek aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Te klein is een kwestie van de juiste informatie. Geen zin is een kwestie van doorzettingsvermogen.
Anyway, ik ben slapen,
Nee, maar 4,705 mensen die online beslissen dat de film maar 3,3 sterren waard is in combinatie met een meisje dat vertelt dat ze zich rotlachte en bijna moest huilen bij die 'leuke, lieve, grappige film' vertelt mij méééééééééééééér dan genoeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je m gezien trouwens?
Zo ja, vond je m niet leuk dan?
En bij slecht weer ga je ook niet en laat die tijd van het jaar inmiddels bijna aangebroken zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gebrek aan.
En ja, mijn doorzettingsvermogen zuigt. Als iets niet lukt word k chagrijnig
Trusten
Ja, omdat ik de grappige scenes grappig vondquote:Op woensdag 16 september 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar 4,705 mensen die online beslissen dat de film maar 3,3 sterren waard is in combinatie met een meisje dat vertelt dat ze zich rotlachte en bijna moest huilen bij die 'leuke, lieve, grappige film' vertelt mij méééééééééééééér dan genoeg.
Welterustenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Welterusten
Hopelijk wat minder psycho's de komende tijd op FOK!
Ach, zorgt in ieder geval voor wat leven in de brouwerij. Weltrusten.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Welterusten
What happend?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Welterusten
Dat zal best, maar ik ga maar zelden af op de filmsmaak van een vrouw als het aankomt op comedy's. No offence.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, omdat ik de grappige scenes grappig vond
En de serieuze scenes aangrijpend
WAAROM DENK JE DAT?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En bij slecht weer ga je ook niet en laat die tijd van het jaar inmiddels bijna aangebroken zijn.
Doeiquote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Welterusten
Sowieso zijn meningen van vrouwen over films waardeloos.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ga maar zelden af op de filmsmaak van een vrouw als het aankomt op comedy's. No offence.
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het wel vaker slecht weer wordt na de zomer.
Of bedoelde je dat andere?
True, maar dat durfde ik niet hardop te zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sowieso zijn meningen van vrouwen over films waardeloos.
Ok, goed hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ga maar zelden af op de filmsmaak van een vrouw als het aankomt op comedy's. No offence.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |