Hij is Russisch en hij was de grote man in het PRIDE- vechttoernooi. Master in Judo en in Sambo.quote:
Ja klopt had verwacht dat iemand die wel zou weten....maar dat heb ik wel vaker.....quote:Op woensdag 16 september 2009 09:06 schreef Mark het volgende:
Hm, zie dat ik in het vorige topic een Anton Szandor Lavey vraag gemist heb, jammer
Een zwarte bander. Zesde dan heeft ie behaald!quote:
Chris De Kortequote:
quote:
Mark +1quote:
Warm, maar ik wil graag de twee ingredientenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:45 schreef tomtomaat het volgende:
een borreltje?
Over de schrijfwijze gaan we niet debatteren, maar de inhoud is goedquote:Op woensdag 16 september 2009 10:14 schreef De_Hertog het volgende:
Pils en bruin bier door elkaar.
Goed genoeg, het is Mesch, een klein dorpje dat bij Eijsden hoort, maar dat moet je weten om er ooit van gehoord te hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef steekbal het volgende:
Eijsden ?
Leve de Koningin Hoera hoera hoera?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef steekbal het volgende:
Wat gebeurde er in 1897 voor het eerst op prinsjesdag ?
erg knap en errrug snelquote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Leve de Koningin Hoera hoera hoera?
Meerdere antwoorden achter elkaar geven mag niet totdat je eerste antwoord fout is verklaard...geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 16 september 2009 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
Of het voortijdig uitlekken ervan?
Dat was geen serieus antwoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden achter elkaar geven mag niet totdat je eerste antwoord fout is verklaard...geduld is een schone zaak
gohquote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was geen serieus antwoord.
Alaska toen Seward het kocht voor Amerika, maar de waarom weet ik niet...quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat staat bekend als Seward's Icebox en waarom?
Je geeft het volledige antwoord. De meesten zagen het nut niet in van het kopen van die IJsvlakte voor 7,2 miljoen dollar. Maar met die oliewinsten hebben ze dat wel terugverdiend.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:59 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Alaska toen Seward het kocht voor Amerika, maar de waarom weet ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |