King poit danquote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als je toch al all hail typt waarom dan niet king Poit, nu staat het er helemaal warrig.
All hail king poit
JIJ BEGRIJPT HET!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Irritant ja, ook vervelend als er bij Artist ook altijd de featuring artist staat, dan heb je zo'n lange lijst artiesten wat eigenlijk 1 zou moeten zijn
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
En daarom retag ik altijd van tijd tot tijd mijn MP3 collectie. He het houd me van de straat
all hail king poit
Meer naar een volgende meetingquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij vist er nog iemand naar de status van ereburger
Ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij vist er nog iemand naar de status van ereburger
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef koei het volgende:
Lennie, Morthill woont trouwens ook in Groningen, dus je kan eventueel ook een Hype bij hem ophalen graties.
Hoe groot is je muziek collectie edquote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Len. Zo hoort het :
[ afbeelding ]
Ik had stiekem gehoopt dat jij met mij het SC koninkrijk wilde regerenquote:
Twee grootheden van dit formaat kunnen niet samen regeren, I will take upon me, the DARK SIDE!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat jij met mij het SC koninkrijk wilde regeren![]()
![]()
Ik had rond de 110 GB.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe groot is je muziek collectie ed
Geen idee, maar het kan nooit ver zijn, zo groot is Groningen nou ook weer niet!quote:
Geen zin om te fietsenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan nooit ver zijn, zo groot is Groningen nou ook weer niet!
Netjes, mijn collectie zit nu rond de 30 gigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had rond de 110 GB.
Maar ik heb nu nog 18 over. Ik heb ontzettend veel verwijderd vanwege
[ afbeelding ]
Dus jij neemt alleen AQuila mee?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Twee grootheden van dit formaat kunnen niet samen regeren, I will take upon me, the DARK SIDE!
Graagquote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Netjes, mijn collectie zit nu rond de 30 gig
Wil je trouwens wat hip-hop tips, kan wel een lijstje voor je samen stellen
Wilders weet niet waar hij het over heeft. Maar ben blij dat iedereen erom kan lachen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
Wilders is nu bezig![]()
Hij gaat echt tekeer als een gek
naast good en evil heb je altijd nog de vuilcontainer waar je niet meer inkijkt zogauw je er wat in gooitquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
naast good en evil heb je altijd nog de vuilcontainer waar je niet meer inkijkt zogauw je er wat in gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |