abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72785116
Goede dag,

vandaag om 4uur had ik een afspraak bij de kaakchirurg om mijn verstandskies (boven en onder, rechts) er uit te halen. de andere kant had ik al eens laten doen en dat viel opzich wel mee. ik ging liggen en ik kreeg een verdoving. ik was een klein beetje gespannen en had niet door dat hij mn verkeerde kant had verdoofd.
Dus uiteindelijk ging ik liggen en begon hij te snijden (en ik durf te wedden dat ik gekraak hoorde maar dat laat ik morgen bij mn moeder (tandarts) even nakijken) . Een minuut verder kwam de chirurg erachter dat hij aan de verkeerde kant bezig was. Snel pakt hij een ander spuitje er verteld hij me dat hij dit vaker doet (aan 2 kanten verdoven). Het moest wel weer gehecht worden trouwens.

Ik had het idee dat ze zo snel mogelijk van onderwerp wilde veranderen.
Op een moment liep er een collega langs die blijkbaar veel aanzien had, en toen hij vroeg wat de situatie was vertelde de assistentes vlug dat het een 'gewone ingreep' was.
(doofpot cultuur in chirurgische sector ofc.)

Nu zit ik dus met een totaal verdoofde mond en twee draadjes erin.
Normaal gesproken doen ze deze operatie in twee keren zodat ik nog redelijk kan functioneren met mijn tanden en tong. Door deze fout kan ik de komende 4 a 8 dagen totaal niets eten met ook maar een beetje structuur... verder heb ik extra pijn (who gives a fuck).

Mijn vraag is: is dit gewoon een foutje dat iedereen wel eens overkomt, of is dit gewoon een fout waar ik iets mee moet doen (schadeclaim, klacht etc.)

De man heeft zelf toegegeven dat ze allemaal aan het slapen waren en dat het hun eigen fout is.
Verder heb ik als vergoeding een naar alcohol ruikend lapje op mn voorhoofd gekregen waar ik misselijk van werd

Ik hoorde ook nog van iemand dat ik geen 6 spuiten in een sessie van 30min heb mogen krijgen...

Het personeel (incl chirurg) was voor de rest wel professioneel en goed.

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?

mvg,

Sjittaa
pi_72785312
Waarom vraag je dit op fok als je eigen moeder tandarts is??
pi_72785412
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:30 schreef Amaranth het volgende:
pada boem tssssssjjjjjjjjj
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 22:32:37 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72785419
Dus ze hebben nu gewoon aan beide kanten een verstandskies verwijderd?
Je moet je gewoon niet zo aanstellen! Bij mij hebben ze alle vier de verstandskiezen in een keer verwijderd en ik kreeg wel meer dan zes spuitjes om de boel te verdoven.
pi_72785420
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:30 schreef Amaranth het volgende:
Dat dus... het is wel klote overgens stijve bek voor paar dagen aan beide kanten
I'm not the man you think I am!
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:35:18 #6
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72785545
zoontje van de tandarts....

ot
Je kan op z'n minst kijken of er een klachtenformulier is schadevergoeding zou ik niet doen als er niets blijvends is.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:38:27 #7
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_72785715
schadeclaim niet, maar een links-rechts foutje is (hoe makkelijk ook gemaakt) een grote fout. Ik zou zeker een klacht indienen, ook al win je er zelf niks mee, het kan anderen wel ten goede komen als zo'n kaakchirurg (die zn fout ook nog wegwuift) op zn plek wordt gezet.

wie weet hoeveel vaker dit gebeurt in de betreffende kliniek of betreffende persoon...
pi_72785759
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef ralfie het volgende:
schadeclaim niet, maar een links-rechts foutje is (hoe makkelijk ook gemaakt) een grote fout. Ik zou zeker een klacht indienen, ook al win je er zelf niks mee, het kan anderen wel ten goede komen als zo'n kaakchirurg (die zn fout ook nog wegwuift) op zn plek wordt gezet.

wie weet hoeveel vaker dit gebeurt in de betreffende kliniek of betreffende persoon...
mwah.
TS was er zelf bij.
ik vind het een stuk erger als ze per ongeluk je linkerbeen eraf halen in plaats van je revhterbeen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72785929
Waar lul je over? Logisch dat je gekraak hebt gehoord, er wordt verdomme een kies uit je kaak geropt .
En je kunt over 2 dagen gewoon weer eten. Stel je niet zo aan mietje.

Even ter verduidelijking: ik moest 5 keer bij verdoofd worden aangezien de verdoving totaal niet bij me aansloeg, voelde de boor vol m'n zenuw ingaan en ibuprofen 600mg deed geen reet qua pijn verlichting. Ga ik daarom meteen maar lopen roepen dat er een medische misser is gemaakt? Neen. En waarom niet? Omdat het menselijk lichaam nou eenmaal per persoon verschilt. Ik heb nu nergens last meer van. De eerste paar uren waren een hel. De dag erna kon ik gewoon weer salmiakballen eten .

Topicstarter moet een vrouw zijn en woont nog bij haar ouders. Typisch verwend mammakindjes gedrag en snapt nog niet helemaal hoe de wereld in elkaar steekt.

Een klacht indienen Kostelijk!

Ze hebben nu in één keer je verstandskiezen getrokken in plaats van dat je 2 keer moet terugkomen. Prima werk verricht dus. En morgen krijg je van de tandarts te horen dat alles prima in orde is. Kan hij weer ¤ 19,10 voor een consult declareren voor 2 minuten werk. Tel uit je winst!

[ Bericht 1% gewijzigd door Xebrozius op 15-09-2009 22:50:40 ]
pi_72788138
Wat voor mongool ben je als je zelf niet aangeeft dat ie die spuit toch echt aan de verkeerde kant zet

Dom van de kaakchirurg, maar je mag best wat zeggen als er iets niet goed gaat hoor.
pi_72788555
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef Xebrozius het volgende:
Waar lul je over? Logisch dat je gekraak hebt gehoord, er wordt verdomme een kies uit je kaak geropt .
En je kunt over 2 dagen gewoon weer eten. Stel je niet zo aan mietje.

Even ter verduidelijking: ik moest 5 keer bij verdoofd worden aangezien de verdoving totaal niet bij me aansloeg, voelde de boor vol m'n zenuw ingaan en ibuprofen 600mg deed geen reet qua pijn verlichting. Ga ik daarom meteen maar lopen roepen dat er een medische misser is gemaakt? Neen. En waarom niet? Omdat het menselijk lichaam nou eenmaal per persoon verschilt. Ik heb nu nergens last meer van. De eerste paar uren waren een hel. De dag erna kon ik gewoon weer salmiakballen eten .

Topicstarter moet een vrouw zijn en woont nog bij haar ouders. Typisch verwend mammakindjes gedrag en snapt nog niet helemaal hoe de wereld in elkaar steekt.

Een klacht indienen Kostelijk!

Ze hebben nu in één keer je verstandskiezen getrokken in plaats van dat je 2 keer moet terugkomen. Prima werk verricht dus. En morgen krijg je van de tandarts te horen dat alles prima in orde is. Kan hij weer ¤ 19,10 voor een consult declareren voor 2 minuten werk. Tel uit je winst!
quote:
vandaag om 4uur had ik een afspraak bij de kaakchirurg om mijn verstandskies (boven en onder, rechts) er uit te halen. de andere kant had ik al eens laten doen en dat viel opzich wel mee. ik ging liggen en ik kreeg een
Makkelijk he, mensen afzeiken. Lezen is ook een vak.
pi_72790565
Als je de andere kant al had laten doen, hoe kan ie daar dan wat uit trekken?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_72792066
Het is denk ik vooral de vraag hoe je je er zelf bij voelt. Heb je zoiets van "gaat wel weer over", of vindt je het echt vervelend? Vind je dat de afhandeling voldoende is, of vind je dat het aan de afhandeling schort?

Als je om een of andere reden niet tevreden bent, kun je altijd beginnen met bij het ziekenhuis aangeven dat je niet tevreden bent. Meestal zul je dan een gesprek met de chirurg en eventuele andere betrokkenen aan kunnen gaan. Wellicht dat dat je onvrede dan weer oplost..
  woensdag 16 september 2009 @ 08:02:55 #14
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_72792191
Whehehehe, ik ben ook een keer aan de verkeerde kant verdoofd door de tandarts Ik zei toen wel, heeee, ik moet toch aan de ándere kant behandeld worden?
De tandarts werd knalrood, pakte de foto's erbij en moest me gelijik geven . Ik werd toen niet ook nog aan de andere kant verdoofd, ik moest een nieuwe afspraak maken .
De verkeerd gezette verdoving was wel gratis dus dat zou ik er op mijn minst willen uitslepen als je dat nog niet gedaan hebt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_72829312
iedereen bedankt voor de reacties (hoewel een paar vmbo'ers die niet kunnen lezen er buiten gelaten mochten worden).
Ook verhalen over hoeveel pijn JIJ je wel niet hebt gehad zijn hier niet nodig (get your own topic nuub! ).

Tandarts en Chirurg is een heel ander beroep dus dat is ook een kortzichtig kut argument.

Ik wilde alleen even weten wat jullie mening was.

Morgen ga ik schriftelijk excuses vragen aan de chirurg met de hoop dat hij wel bij het ongeluk stil staat.

Verder lijkt mij een tucht klacht te ver gaan aangezien ik totaal geen pijn had bij de operatie zelf en ze voor de rest erg professioneel waren.

ps. volgens mijn moeder is het niet toegestaan beide kanten te verdoven omdat je dan je tong kan inslikken.

waarom maakt fok geen IQ test voor je een account mag aanmaken? scheelt een hoop onnodige bandbreedte
  donderdag 17 september 2009 @ 09:03:41 #16
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_72830276
Kerel, door mensen zoals jou gaat dit land kapot.

Boeiend, denk je echt dat ze het gaan toegeven?

Get over it, leef gewoon door, Kllaaarrr!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:10:37 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72836926
wat is de geleden schade in euro's volgens jou? dat is het geld dat je evt terug kunt krijgen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_72837086
Als je nu voor het klachten indienen, rechtszaken aanspant en dergelijke gewoon nog die arts eens opbelt en zegt dat je nog met hem wilt praten over wat er gebeurd is.

Jij vertelt dan dat je denkt dat hij een fout maakte, en geeft hem de kans om zijn kant van het verhaal toe te lichten. Wel zo aardig .

Verder: schadevergoeding? Voor welke schade?
pi_72837304
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:25 schreef sjittaa het volgende:

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?

mvg,

Sjittaa

mijn uitleg:

kaakchirurg had je excuses moet aanbieden en een andere afspraak moeten maken, want
aan twee kanten verdoven is inderdaad niet slim

enne... jij bent een beetje een sukkel dat je niet eens doorhebt dat hij de spuit aan de verkeerde kant
zet maar was misschien van de zenuwen, dus is ook weer begrijpelijk.
pi_72864625
quote:
Op donderdag 17 september 2009 07:42 schreef sjittaa het volgende:
iedereen bedankt voor de reacties (hoewel een paar vmbo'ers die niet kunnen lezen er buiten gelaten mochten worden).
Op welke posts en/of welke posters doel je? Waar wordt iets verkeerd gelezen?
quote:
Tandarts en Chirurg is een heel ander beroep dus dat is ook een kortzichtig kut argument.
Je kunt dit soort paramedische vragen idd beter aan Fok!kers dan aan een tandarts voorleggen ja
Ik snap niet dat je dan wel de tandarts (annex moeder) laat kijken n.a.v. het 'gekraak' als het 'een heel ander beroep' is volgens jou.
quote:
ps. volgens mijn moeder is het niet toegestaan beide kanten te verdoven omdat je dan je tong kan inslikken.
Ehm ... het was toch een kortzichtig kutargument, zeg je net
quote:
waarom maakt fok geen IQ test voor je een account mag aanmaken? scheelt een hoop onnodige bandbreedte
Nee, dan jij

Komt net kijken en na de eerste post al kapsones
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')