Goede dag,
vandaag om 4uur had ik een afspraak bij de kaakchirurg om mijn verstandskies (boven en onder, rechts) er uit te halen. de andere kant had ik al eens laten doen en dat viel opzich wel mee. ik ging liggen en ik kreeg een verdoving. ik was een klein beetje gespannen en had niet door dat hij mn verkeerde kant had verdoofd.
Dus uiteindelijk ging ik liggen en begon hij te snijden (en ik durf te wedden dat ik gekraak hoorde maar dat laat ik morgen bij mn moeder (tandarts) even nakijken) . Een minuut verder kwam de chirurg erachter dat hij aan de verkeerde kant bezig was. Snel pakt hij een ander spuitje er verteld hij me dat hij dit vaker doet (aan 2 kanten verdoven). Het moest wel weer gehecht worden trouwens.
Ik had het idee dat ze zo snel mogelijk van onderwerp wilde veranderen.
Op een moment liep er een collega langs die blijkbaar veel aanzien had, en toen hij vroeg wat de situatie was vertelde de assistentes vlug dat het een 'gewone ingreep' was.
(doofpot cultuur in chirurgische sector ofc.)
Nu zit ik dus met een totaal verdoofde mond en twee draadjes erin.
Normaal gesproken doen ze deze operatie in twee keren zodat ik nog redelijk kan functioneren met mijn tanden en tong. Door deze fout kan ik de komende 4 a 8 dagen totaal niets eten met ook maar een beetje structuur... verder heb ik extra pijn (who gives a fuck).
Mijn vraag is: is dit gewoon een foutje dat iedereen wel eens overkomt, of is dit gewoon een fout waar ik iets mee moet doen (schadeclaim, klacht etc.) De man heeft zelf toegegeven dat ze allemaal aan het slapen waren en dat het hun eigen fout is.
Verder heb ik als vergoeding een naar alcohol ruikend lapje op mn voorhoofd gekregen waar ik misselijk van werd
Ik hoorde ook nog van iemand dat ik geen 6 spuiten in een sessie van 30min heb mogen krijgen...Het personeel (incl chirurg) was voor de rest wel professioneel en goed.
Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?mvg,
Sjittaa