Ga je dan ook in de gang, in een groepje van 4 elkaar voorlezen uit nijntje?quote:
Dat is niet best.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef Dqod het volgende:
Ik ben zojuist alles vergeten wat ik dacht
Ik had het als user totaal niet gepikt, maar dat ben ik.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan de naam "Lillypad" denken.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
EN WAAROM DOEN MSN-SMILEYS HET NIET? :/ :S
Ickk snap er oowk heulemaawl niks vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
EN WAAROM DOEN MSN-SMILEYS HET NIET? :/ :S
Hahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
Huh, waar is iedereen? :S Oh, hihih, een andere pagina. (F)
En bok springen in de gymzaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan ook in de gang, in een groepje van 4 elkaar voorlezen uit nijntje?
missvchien als ik een kloon maak maar anders valt er niks te ontdekken lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Mensen die nog steeds proberen zich anders voor te doendoe het gewoon niet, je wordt toch wel ontmaskerd.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doktertje spelen onder de douche met de rest van de jongens
Oh wacht...
Dat dachten de anderen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef Sweetkisses het volgende:
[..]
missvchien als ik een kloon maak maar anders valt er niks te ontdekken lijkt mij.
[..]
Oh wacht...
[..]
Oh wacht...
ah daar is diequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Luilak.
PUB SC [4329] Waar we lief voor elkaar zijn!
Hehe, E-playahh. You got some skillz dogg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef IQM het volgende:
Hey, maar Sweetkisses, alle gekheid op een stokje, vertel eens wat meer over jezelf?
Ja, heerlijk, een 43-jarige loner playen. Rrrrrrr.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, E-playahh. You got some skillz dogg.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, E-playahh. You got some skillz dogg.
[ afbeelding ]
Maar jij...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Daar was ik uberslecht in...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, een 43-jarige loner playen. Rrrrrrr.
HEY LAMON!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Sweetkisses het volgende:
Kloon? ik ben hier net nieuw..je kan maar 1 account toch?
Ben 18jaar oud. Bruin haar, zit op handbal...en studeer hbo bedrijfskunde... Meer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef IQM het volgende:
Hey, maar Sweetkisses, alle gekheid op een stokje, vertel eens wat meer over jezelf?
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:09 schreef Sweetkisses het volgende:
[..]
Ben 18jaar oud. Bruin haar, zit op handbal...en studeer hbo bedrijfskunde... Meer?
Ja, meer. Wat voor positie bekleed je bij handbal? Hoe lang doe je het al? Hoe kwam je erbij om voor handbal te kiezen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:09 schreef Sweetkisses het volgende:
[..]
Ben 18jaar oud. Bruin haar, zit op handbal...en studeer hbo bedrijfskunde... Meer?
(lekker laatquote:
Niet iedereen heeft...quote:
sowieso dat turnen.. ik weigerde het te doen. n heel mijn leven ook alleen maar voor turnen dus een onvoldoendequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Daar was ik uberslecht in...
hoekspeelster op links. Via vriendinnen ben ik erop gekomen maar zal jullie weinig interesseren lijkt mij. Woon in zh, momenteel geen vriend.m.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, meer. Wat voor positie bekleed je bij handbal? Hoe lang doe je het al? Hoe kwam je erbij om voor handbal te kiezen?
In welke provincie woon je? Heb je een vriendje? Zit je op kamers? Waarom hbo bedrijfskunde?
Mja??quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft...
Laat maar
Interesseert me eigenlijk heel veel, dus hoor er graag meer over.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:16 schreef Sweetkisses het volgende:
[..]
hoekspeelster op links. Via vriendinnen ben ik erop gekomen maar zal jullie weinig interesseren lijkt mij. Woon in zh, momenteel geen vriend.m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |