Een kind dát.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Mozy het volgende:
Ik moet voor een opdracht een kind interviewen die op de basisschool zit.
Dus ik heb voor mijzelf gekozen.
Ok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Mozy het volgende:
Moet jij niet 'rellen'?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
Oh,ik heb nog een 14.gif loozer foto van mezelf.
Wat... je doet pabo ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Mozy het volgende:
Ik vind je lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
En het ging om dat lekkere wijf daar achter, maar die is niet duidelijk te zien
Zo. Wie mag ik bashen
Doe es gekquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef Sweetkisses het volgende:
Moet ik mijzelf voorstellen hier of komt dat vanzelf wel?
Je kan jezelf interviewen, en dat interview hier posten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef Sweetkisses het volgende:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan jezelf interviewen, en dat interview hier posten.
Een beetje informatie kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef Sweetkisses het volgende:
Hotquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
En het ging om dat lekkere wijf daar achter, maar die is niet duidelijk te zien
Zo. Wie mag ik bashen
Nou, dat is een begin..quote:
beetje raar vind je ook niet... Of jullie komen met een lijst met vragen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan jezelf interviewen, en dat interview hier posten.
Die moet je zelf verzinnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef Sweetkisses het volgende:
[..]
beetje raar vind je ook niet... Of jullie komen met een lijst met vragen...
Nee, doe maar niet, want jij bent een kloon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef Sweetkisses het volgende:
Bt klinkt als een basisschooljuf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Lieverd je mag geen mensen kankerhoer noemen, echt niet. En als je dat blijft doen dan blijven wij noten en dan lig je er straks afdaar wordt niemand blij van!
Nee, je mag wel een terminale ziekte krijgen. Of biologie gaan leren en dan zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:43 schreef Sweetkisses het volgende:
HAHAquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, je mag wel een terminale ziekte krijgen. Of biologie gaan leren en dan zelfmoord plegen
Oh
Nee, ik heb liever wat hardere taal van Bt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Word jij daar ook opgewonden van :$?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Sweetkisses het volgende:
Kloon? ik ben hier net nieuw..je kan maar 1 account toch?
Bewehequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, je mag wel een terminale ziekte krijgen. Of biologie gaan leren en dan zelfmoord plegen
Oh
Ik vind het schattig.quote:
Dan open je toch bij een andere baahaaaaank. DUHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Sweetkisses het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:54 schreef Sweetkisses het volgende:
Ga je dan ook in de gang, in een groepje van 4 elkaar voorlezen uit nijntje?quote:
Dat is niet best.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef Dqod het volgende:
Ik ben zojuist alles vergeten wat ik dacht
Ik had het als user totaal niet gepikt, maar dat ben ik.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan de naam "Lillypad" denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |