Hij gaat nooit voor Jim Carrey kiezen aangezien die er al eerder in heeft gezeten en hij absoluut geen acteurs uit die delen wil hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 13:08 schreef Bragi het volgende:
Jim Carrey zou ook de Nolan-adaptatie van The Riddler kunnen doen.
Je zou bijna willen dat ze de game gingen verfilmenquote:Op maandag 26 april 2010 13:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ok. Die heb ik even gemist. Wat deed hij dan
Btw, ik vind dat Arkham Asylum er wel eens mooi in mag komen. Dat vind ik zo'n intrigerende plek
Heeft hij dat expliciet zo gezegd?quote:Op maandag 26 april 2010 13:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij gaat nooit voor Jim Carrey kiezen aangezien die er al eerder in heeft gezeten en hij absoluut geen acteurs uit die delen wil hebben.
Zeker wetenquote:Op maandag 26 april 2010 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat ze de game gingen verfilmen
quote:Op maandag 26 april 2010 13:16 schreef Komakie het volgende:
hmmm ok. Die heb ik even gemist. Wat deed hij dan
quote:Zsasz appears briefly in the 2005 film Batman Begins portrayed by Tim Booth (the vocalist of British band James). In the movie, Assistant District Attorney Rachel Dawes states that Zsasz butchers citizens for the mob and is one of Carmine Falcone's thugs. He is sent to Arkham Asylum, but escapes during Ra's al Ghul's attack on Gotham, and nearly attacks Rachel. Zsasz is revealed to have remained at large in one of the promotional websites for The Dark Knight. His last name in this continuity is "Zsaz".
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Zsasz
Ah ja. Ik herken het gezicht. Damn ik heb Batman Begins al te lang niet meer gezien.quote:
Aan de andere kant dacht ik van Heath Ledger ook dat het niets zou worden.quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
The riddler kan echt een gruwelijk karakter worden, net als de Joker.
Ook the Penguin lijkt me helemaal geniaal, maar wie cast je voor deze rollen?
Jim Carrey, Robin Williams. Nee.
Je moet een echte acteur hebben voor dit werk. Iemand die ook overkomt als hij mensen opblaast, niet dat je denkt... ah wat een lief groen monstertje.
Ben Fosterquote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
The riddler kan echt een gruwelijk karakter worden, net als de Joker.
Ook the Penguin lijkt me helemaal geniaal, maar wie cast je voor deze rollen?
Jim Carrey, Robin Williams. Nee.
Je moet een echte acteur hebben voor dit werk. Iemand die ook overkomt als hij mensen opblaast, niet dat je denkt... ah wat een lief groen monstertje.
Die van de Riddler zou zo gebruikt kunnen worden als hij er in voor gaat komen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aan de andere kant dacht ik van Heath Ledger ook dat het niets zou worden.
Die posters zijn wel cool, maar jammer genoeg fanmade.
Hmmm kan een optie zijn. Hoewel ik hem in 3:10 to Yuma niet echt heel goed vind ofzo.quote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ben Foster
[ afbeelding ]
speelt met enige regelmaat getergde mensen danwel psychopaten
Die vond ik in Spider-man al verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Iemand als Willem Defoe zou ook wel succesvol kunnen zijn
Waarom dat dan?quote:
daar speelde die een instabiele flikkerquote:Op maandag 26 april 2010 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm kan een optie zijn. Hoewel ik hem in 3:10 to Yuma niet echt heel goed vind ofzo.
Hij past feilloos bij het karakter in mijn ogen. Een beetje een vreemde pinguin de bijt.quote:
en de lange neus natuurlijkquote:Op maandag 26 april 2010 15:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij past feilloos bij het karakter in mijn ogen. Een beetje een vreemde pinguin de bijt.
Zet hem in een pak met een buikje, sigaar erbij en klaar is kees.
Riddler vind ik veel lastiger.
nou ja groot. Hij is maar 1.80mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |