Pagina 1 dit topic, h2k.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Noortje. het volgende:
Lau, waar heb je wie uitgescholden voor kankerhoer?
ach vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maken ze nog wat mee, KLB is niet meer zoals het was
Page 1.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Noortje. het volgende:
Lau, waar heb je wie uitgescholden voor kankerhoer?
Dat is het juist, heb het zelf nooit gepostquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had je ze nooit moeten postenwat op internet staat is vrij voor iedereen
[..]
alleen voor bten de notes.. stieken nemen we pub gewoon over en blazen we dr leven in
Ah, ik was tot pagina drie gekomen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Page 1.
Die huilie van een kitty.
Jij bent anders ook een groot afnemer van Kleenex.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Page 1.
Die huilie van een kitty.
Heb ik dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om ze te posten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een groot afnemer van Kleenex.
Er zijn geen mods.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Waarom mogen jullie wel rellen en ik en Juicy geen ruzie maken?
OV pas geldig vanaf oktober? yes dan heb je hem al.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik moet ff kijken of ik kan en of ik mijn OV al heb dan.
Mag ik?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Myraela het volgende:
Laten we de foto's nog eens posten, voor het leuke drama effect.
Wie is er nou geīnteresseerd in het leven van een 20 jarig jongentje die met camera's werkt ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ik nog niet snap is waarom je dacht dat alleen Twitteraars jouw tweets lezen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach vroeger was alles beter
er was een tijd dan onz nog echt leuk was
nu is het gevuld met kanker en newbies.. Oh wacht dat zeg ik, kanker newbies
En dat vind jij omdat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
[..]
Nou nee, kickboxkleren zijn onzijdig en ik stond bijna in de keuken op die fotoquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
Maar hallotweekatje, heb jij last van een geslachtsstoornis dat je je aankleed als een vent en een mannelijk beroep uitbeeld? Vrouwen horen in de keuken te staan, niet in een gevechtstenue te staan poseren.
Nou dan zie ik je in utrechtquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
OV pas geldig vanaf oktober? yes dan heb je hem al.
sla jij perez hilton ook altijd met een dildo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Noortje. het volgende:
op je hyves toch ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dat is het juist, heb het zelf nooit gepost
Mag wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Ik check ook nog ff of ik kom, maar als je gaat kom ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou dan zie ik je in utrecht.
Nee ik moet nog ff kijken.
Heb de jaarcijfers gezien van ze.quote:
jullie zijn al zielig genoeg, als daar nog ruzie overheen gaat dan komt het neer op een gevalletje zelfmoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Juicy is een grotere huillie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Idd. Huishoudschool is een stuk beter voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook op (evt. kick)boksen, maar ik mag niet van mijn mams.
Opkankeren, Doménique.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef mstr het volgende:
ik ook, maar dat is niet voor mn tranenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
[..]
The interwebz, jwtz.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie is er nou geīnteresseerd in het leven van een 20 jarig jongentje die met camera's werkt ?maar van mij mogen ze, en ook jij mag afentoe lurken daar als je wil
Al staat dr weinig sappig in de laatste tijd
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
Maar hallotweekatje, heb jij last van een geslachtsstoornis dat je je aankleed als een vent en een mannelijk beroep uitbeeld? Vrouwen horen in de keuken te staan, niet in een gevechtstenue te staan poseren.
Neem een wasbak/plasbak op je kamer. Stuk praktischer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, maar dat is niet voor mn tranen![]()
Laat mij erbuiten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jullie zijn al zielig genoeg, als daar nog ruzie overheen gaat dan komt het neer op een gevalletje zelfmoord
Ik maak al genoeg schoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd. Huishoudschool is een stuk beter voor je.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, maar dat is niet voor mn tranen![]()
Je laat je teveel meeslepen jij. Jammer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef mstr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |