Net zo aantrekkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef s0k het volgende:
Om het niveau van dit topic dan maar op te krikken, een filmpje !
Oooooh, die foto;s van die opgeblazen zeebaars ben JIJ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Nou nu je foto's van me gepost heb ben ik wel in staat om je te slaan ja, maar eigenlijk zou ik je niet slaan, maar zou ik dat gewoon mensen die het veel beter kunnen laten doen maarja
Jah echt eh, ik denk dat ze stiekum gewoon willen blijven hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
Heerlijk al die KLB users hier, ik begin me al bijna thuis te voelen
Agh. Popje toch. Sorry voor de teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
Overigens had ik wel een meer volwassen houding van Tijgertje. verwacht. Dit is echt beneden NAP.
Ik ga even mijn handschoenen aan doen en dan box ik ze wel uit de postquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maareh wil je die foto's ff verwijderen aub.. alvast bedankt
Maken ze nog wat mee, KLB is niet meer zoals het wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah echt eh, ik denk dat ze stiekum gewoon willen blijven hier
Hmm. Ik spreek je op msn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
I'm in. Heb je al een opzetje? Je KLB topiek moet groots zijn.
Bier. Er is voetbal op, man.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
KLB is er ook weer, gezellig.. Koffie?
had je ze nooit moeten postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Maareh wil je die foto's ff verwijderen aub.. alvast bedankt
alleen voor btquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah echt eh, ik denk dat ze stiekum gewoon willen blijven hier
Ik prefereer olifant maar obgeblazen zeebaars is ook goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef s0k het volgende:
[..]
Oooooh, die foto;s van die opgeblazen zeebaars ben JIJ?
quote:
Wat ik nog niet snap is waarom je dacht dat alleen Twitteraars jouw tweets lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had je ze nooit moeten postenwat op internet staat is vrij voor iedereen
Ja ik moet ff kijken of ik kan en of ik mijn OV al heb dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wanneer tijd, gekut met stage e.d. momenteel. 2 okt in Utrecht sowieso?
Pagina 1 dit topic, h2k.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Noortje. het volgende:
Lau, waar heb je wie uitgescholden voor kankerhoer?
ach vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maken ze nog wat mee, KLB is niet meer zoals het was
Page 1.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Noortje. het volgende:
Lau, waar heb je wie uitgescholden voor kankerhoer?
Dat is het juist, heb het zelf nooit gepostquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had je ze nooit moeten postenwat op internet staat is vrij voor iedereen
[..]
alleen voor bten de notes.. stieken nemen we pub gewoon over en blazen we dr leven in
Ah, ik was tot pagina drie gekomen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Page 1.
Die huilie van een kitty.
Jij bent anders ook een groot afnemer van Kleenex.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Page 1.
Die huilie van een kitty.
Heb ik dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om ze te posten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een groot afnemer van Kleenex.
Er zijn geen mods.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Waarom mogen jullie wel rellen en ik en Juicy geen ruzie maken?
OV pas geldig vanaf oktober? yes dan heb je hem al.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik moet ff kijken of ik kan en of ik mijn OV al heb dan.
Mag ik?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Myraela het volgende:
Laten we de foto's nog eens posten, voor het leuke drama effect.
Wie is er nou geīnteresseerd in het leven van een 20 jarig jongentje die met camera's werkt ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ik nog niet snap is waarom je dacht dat alleen Twitteraars jouw tweets lezen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach vroeger was alles beter
er was een tijd dan onz nog echt leuk was
nu is het gevuld met kanker en newbies.. Oh wacht dat zeg ik, kanker newbies
En dat vind jij omdat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef s0k het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een groot afnemer van Kleenex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |