Verdraaid, was die collectie zo uniek?quote:
Was waarschijnlijk voor de tijd dat ik actief ging posten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verdraaid, was die collectie zo uniek?
Fas, heb jij ze nog?
Jij hebt toch de hele SC meegepost?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk voor de tijd dat ik actief ging posten.
Van haar weet ik alleen dat ze ze had.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ironisch dat je dat uitgerekend aan haar vraagt.
Omdat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
Waarom zijn Simon & Garfunkel zo geniaal?
[/retorische vraag]
Had je al gezegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Mijn oud biologie leraar heeft dus zelfmoord gepleegd.
Die gast is 2 jaar mijn mentor geweest en ik heb nog geen 4 maanden geleden les van hem gehad.
Tief op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verdraaid, was die collectie zo uniek?
Fas, heb jij ze nog?
Ik las Nick en Simon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
Waarom zijn Simon & Garfunkel zo geniaal?
[/retorische vraag]
Ja, maar ik dacht dat ze misschien pre-SC waren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hebt toch de hele SC meegepost?
Mijn ex mentor was 2 maanden nadat ik nog les van 'm had gehad overleden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Die gast is 2 jaar mijn mentor geweest en ik heb nog geen 4 maanden geleden les van hem gehad.
Nee dusquote:
Nope.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ze misschien pre-SC waren.
Ah, dan zijn die plaatjes dus gewoon CPquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk voor de tijd dat ik actief ging posten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Nick en Simon.
* Gaat naar de opticien.
Nick en Simon & Garfunkel. De nieuwe Toppers.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Nick en Simon.
* Gaat naar de opticien.
Wel. De vorige keer dat je t postte was t ook zelfmoord iig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was niet bekend dat het zelfmoord was.
Who gives a fuck?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dan zijn die plaatjes dus gewoon CP
Whut?quote:
Jawel, ik las gisteren ook al iets over biologie leraar en zelfmoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was niet bekend dat het zelfmoord was.
Vraag het IQM. Hij geeft korting als je meteen Allure.rar en WD.rar erbij neemt, tevens gaat Krentenbol.rar ook tegen gereduceerd tarief eruit.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij kan Fas dit zeggen met het exact zelfde hoofd als de PI.
DE PLIESIEquote:
Ik ruik het sarcasme, zelfs hier...quote:
CP?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dan zijn die plaatjes dus gewoon CP
ow.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik las gisteren ook al iets over biologie leraar en zelfmoord
Achjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het IQM. Hij geeft korting als je meteen Allure.rar en WD.rar erbij neemt, tevens gaat Krentenbol.rar ook tegen gereduceerd tarief eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |