Mijn lief leek het juist erg leuk om een dochter te krijgenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef amaranta het volgende:
Is voor papa namelijk wel leuk als hij te horen krijgt of hij een zoon/dochter krijgt.
papaymme dus
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:55 schreef Twinkly het volgende:
nu krijg je gratis geboortekaartjes jeeeej![]()
Bedankt voor alle felicitaties! Ja eerste keerquote:Op woensdag 16 september 2009 18:10 schreef Incantrix het volgende:
Wupwup! Wat goed, gefeliciteerd zeg!Jij roels! Was het je eerste keer examen? (En kun je dat mijn man ook even voordoen misschien? Die doet nu een spoed-rijopleiding omdat hij te lang is bezig geweest met het uitzoeken van een rijschool en nu krijgt hij, als het tegenzit, maar één kans om het goed te doen voordat ik beval*
)
Ymme, jeumig, dat is chill zeg! Voor ¤ 20,= zou ik ook wel eventjes een spiekje laten doen. Wij zouden daarvoor naar een speciaal echo-centrum moeten en zijn dan een boel meer kwijt (zelfs voor een kwartiertje 2D zo'n ¤ 75,=) en dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Ik zou best graag nog eens kijken, maar voor dát geld koop ik liever een berg kleertjes ofzo
jawel hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 09:01 schreef DJRandall het volgende:
@ Lily -> Doe het maar lekker rustig aan hoor en zorg goed voor jezelf. We leven allemaal met je mee. Ben je wel een beetje bijgekomen?
haha, ik zat net al bij m'n vorige post te denken: 'indaling, baby, zwanger, ik?' Zo maf dat het zo abstract blijft, terwijl die buik daar toch echt zit, de baby schopt en het bij jou zelfs de tweede keer isquote:Op donderdag 17 september 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Stiemie(had scherm te lang open)
Gaat lekker!Succes meid! Pufze! Is de vlos nu weer weg of blijft ze al?
Ik heb een buikband om, hahaVoelt nog beetje nep
JA blijft bijzonder, ik dacht, na een week of 20/25 zal het wel realistischer worden maar voor mij iig niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
haha, ik zat net al bij m'n vorige post te denken: 'indaling, baby, zwanger, ik?' Zo maf dat het zo abstract blijft, terwijl die buik daar toch echt zit, de baby schopt en het bij jou zelfs de tweede keer is
Haha! Nice nice!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:55 schreef Twinkly het volgende:
STIEMIE!!!!![]()
![]()
![]()
Zet 'm op he!!!
![]()
![]()
nu krijg je gratis geboortekaartjes jeeeej![]()
F5 F5 F5
Ik geloof niet dat het gaat wennenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
haha, ik zat net al bij m'n vorige post te denken: 'indaling, baby, zwanger, ik?' Zo maf dat het zo abstract blijft, terwijl die buik daar toch echt zit, de baby schopt en het bij jou zelfs de tweede keer is
Oooh wat spannend!! Maar je klinkt nog best rustig? Is het nog goed weg te puffen?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Stiemie het volgende:
De verloskundige blijft hier totdat de baby er is. Net heeft ie de vliezen gebroken en alles zag er goed uit. Nu ruim 5 cm ontsluiting. Baby heeft veel haar
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Stiemie het volgende:
De verloskundige blijft hier totdat de baby er is. Net heeft ie de vliezen gebroken en alles zag er goed uit. Nu ruim 5 cm ontsluiting. Baby heeft veel haar
Je gaat hard johquote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Stiemie het volgende:
Ja ik vind het ook heel relaxed overkomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oooh wat spannend!! Maar je klinkt nog best rustig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |