Dries is geen artiest waarvan je "he die wil ik wel eens live zien" denkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:37 schreef 3keernix het volgende:
Dries leeft nog anders :")
Hij is toch de nieuwe topper?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dries is geen artiest waarvan je "he die wil ik wel eens live zien" denkt.
Al was 'ie de nieuwe dalai lama.quote:
Zijn er nog kaartjes?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken iemand die binnenkort naar een concert van Elvis Presley in Ahoy gaat.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vast wel
http://www.ahoy.nl/evenementen/Elvis-in-Concert-feb10
Boris, Boris de Vries. Dus dit is waar we elkander weer ontmoeten? Was de vernedering van de slag om Kursk nog niet genoeg?quote:
Maar dan herken je het nummer wel pas op het moment dat hij All Along the Watchtower gromt. Totaal vervormd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef leeell het volgende:
Jimi Hendrix All - All along the watchtower![]()
wie dat luistert = baas, check ook de versie van Bob Dylan die kan je nog wel in het echt zien;)
Ja ok, artiesten leven hè;)quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan herken je het nummer wel pas op het moment dat hij All Along the Watchtower gromt. Totaal vervormd tegenwoordig.
Jimi Hendrix > Micheal Jacksonquote:
Nico Haak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
"he die wil ik wel een live zien"
Will Smith is helemaal niet dood.quote:
HAHAHA JE DOET NET ALSOF DAT WILL SMITH IS TERWIJL HET 50 CENT IS LACHEN MAN ECHT HILARISCHquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Will Smith is helemaal niet dood.
Jeff Buckley ken ik niet, zal een downloadenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:19 schreef sinadO het volgende:
Ik las de TT en dacht direct aan de drie artiesten uit de OP + Jeff Buckley.
Sukkel, dat is Jay-Z.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHAHA JE DOET NET ALSOF DAT WILL SMITH IS TERWIJL HET 50 CENT IS LACHEN MAN ECHT HILARISCH
Stop met het belachelijk maken van Biggie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sukkel, dat is Jay-Z.Anders leer je even basic rappers kennen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Stop met het belachelijk maken van Biggie.
Miles is ook al een tijdje doodquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Os__ het volgende:
Al een tijdje.
Gelukkig is daar 22 oktober nog altijd deze baas!
Behoorlijk tijdje ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |