Ik wilde het niet zeggen, anders word je weer gekwoot met dat Emimich plaatje.quote:
Haar ogen hebben iets aziatisch idd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik mensen afkraak.![]()
Is ze half Chinees ofzo?
Niet dat ik haar niet keihard zou verkrachten, doodmoorden, in stukken hakken en begraven op verschillende plekken op het land zodat niemand haar zal vinden en ik dus niet verdacht zal worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, anders word je weer gekwoot met dat Emimich plaatje.
Doodmoorden, really?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet dat ik haar niet keihard zou verkrachten, doodmoorden, in stukken hakken en begraven op verschillende plekken op het land zodat niemand haar zal vinden en ik dus niet verdacht zal worden.
WUT?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Allure_ het volgende:
Wie vult 'm even in?
In order to compete ... the working field.
ze willen aan je uier zuigen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
op de fiets, toen er twee blonde meisjes van een jaar of 14/15 met Uggs en veel make-up naast me kwamen fietsen. Ze keken me aan, dus ik groette beleefd. Beiden groetten terug, waarna één van de twee deernes aan me vroeg: "jY zat togh vOriig jjaar oP uT jann*?". Hierop antwoorde ik bevestigend, waarop de meisjes begonnen te giechelen. "iiCk saG jj vOriiG jaaR steedsz ma dUrfde jj naam niiet te vraage."
Beleefde jongen als ik ben, vertelde ik het kindje mijn naam. Dit was echter niet genoeg voor het dekselse meisje! Ook mijn telefoonnummer vroeg ze aan me. Aangezien ik een vriendin heb vond ik het niet nodig die te geven. Nu hebben ze me beiden op Hyves een bericht gestuurd en als vriend toegevoegd.
*Jan van Egmond lyceum, een plaatselijke middelbare school.
HALF NOORSquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar ogen hebben iets aziatisch idd.
Pics van je vriendin dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:04 schreef Otis. het volgende:
JONGE je kan haar wel gaan afkraken maar ik kies er ook niet voor hoor.
Maar wat zou er tussen moeten dan? 1 woord of een hele zin?quote:
Oh, zou ik wel doen hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:04 schreef Otis. het volgende:
JONGE je kan haar wel gaan afkraken maar ik kies er ook niet voor hoor.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat zou er tussen moeten dan? 1 woord of een hele zin?
Als het gaat om een woord zou het "in" moeten zijn, lijkt mij.
quote:
quote:
In dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat zou er tussen moeten dan? 1 woord of een hele zin?
Als het gaat om een woord zou het "in" moeten zijn, lijkt mij.
Hahaha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |