was van mij maar een grapje hoor, ik hoef de punten niet (blijft een spelletje he...) Maar wel lief dat je t voor me op neemt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef thomaster het volgende:
[..]
eigenlijk niet, want de vraag was gesteld en zij gaf het goede antwoord...
[..]
Is ook maar een spelletje, maar wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was van mij maar een grapje hoor, ik hoef de punten niet (blijft een spelletje he...) Maar wel lief dat je t voor me op neemt!
die vraag was gesteld ivm afwezigheid van de vraagsteller. Het is niet netjes als die vraagsteller dan weer een punt scoort zonder zelf een punt uitgedeeld te hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef thomaster het volgende:
[..]
eigenlijk niet, want de vraag was gesteld en zij gaf het goede antwoord...
[..]
dat is ook weer zo...quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die vraag was gesteld ivm afwezigheid van de vraagsteller. Het is niet netjes als die vraagsteller dan weer een punt scoort zonder zelf een punt uitgedeeld te hebben.
Zo'n 30 jaar eerder....quote:
Augusto Pinochet idd.... Smerige vent....quote:
Die had Peron afgezet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:07 schreef thomaster het volgende:
[..]
Mijn volgende gok was dan Videla
Shit, dat je dat gewoon weet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Seles neergestoken toch?
Onlangs werd er nog naar gerefereerd en toen heb ik er over zitten lezen. Dat is blijven hangen.quote:
Yep. Niet echt een lekkere plek.....quote:
De Puntquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef Rucebo het volgende:
Vervolgvraagje:
Waar?
De treinkaping bijbegon op 23 mei 1977 om negen uur 's morgens toen de intercity Assen - Groningen ter hoogte van het dorp
in de provincie Drenthe, niet ver van de spoorwegovergang te Glimmen in de provincie Groningen, door negen gewapende Zuid-Molukse jongeren gekaapt en tot stilstand werd gebracht. De gijzeling duurde 482 uur (20 dagen) en de bevrijding door mariniers kostte twee gegijzelden en zes kapers het leven.
Dit was de tweede treinkaping in Nederland en opnieuw door Molukse activisten, na de kaping van 2 december 1975 gedurende 12 dagen van de stoptrein Groningen-Zwolle bij het Drentse dorp Wijster door zeven Zuid-Molukse jongeren.
Correct. Er wonen 228 mensen volgens Wikipediaquote:
Henk van Dorp iddquote:
The great trainrobberyquote:
Stand deel 1730quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |