haha, dat is ongeveer het enige gebied dat ik ken in Frankrijk, omdat ik daar mn vakantieliefde heb ontmoet...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
Net te laat, tombolafan had het goed.
Languedoc was inderdaad het woord waar ik naar hintte, maar het wordt ook in de Auvergne gesproken, en daarnaast in de Provence. Het maximale verspreidingsgebied is min of meer Zuid-Frankrijk.
Niets tegen aardrijkskunde héquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef thomaster het volgende:
alle aardrijkskunde helden zitten blijkbaar naar de bbc te kijken...
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Niets tegen aardrijkskunde hé
Wel tegen topografie.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Niets tegen aardrijkskunde hé
Dat is dus niet de bedoeling.....quote:
Nee Isabel Allende maar Tombola had nog een vraag open staan dus deze vervalt.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:50 schreef Neleos het volgende:
Goeiemiddag.
Geen idee, Stephen King?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee Isabel Allende maar Tombola had nog een vraag open staan dus deze vervalt.....
Carry Sleequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar kennelijk is hij te moeilijk... andere vraag dan maar:
Wie schreef boeken als:
Afblijven! Kappen! en Radeloos?
quote:
Ik denk dat dan de pleuris uitbreekt......quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dus nu die vraag van isabel allende en die heb ik goed dus nu mag ik weer toch?
eigenlijk niet, want de vraag was gesteld en zij gaf het goede antwoord...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat dan de pleuris uitbreekt......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |