abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:52:39 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73700741
! Wat een topic het het ook zeg. Ik kan het niet meer aan, ik ben even met mijn broertje pilotje spelen en de hond doet lekker mee want dat wil ie graag.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_73702071
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dus je groepeerd toch met hetero's alsof homo's ooit een volwaardig groeperingprincipe van hetero's kunnen zijn. Kijk groepen en dingen die bereiken wat, die hebben een verleden en hebben dingen gedaan in hun leven mensen weten dat en van homo's zie je weinig een deel verzonnen in boeken een beetje wetenschap en ervaring. Maar voor de rest geen aantoonbare traditie die langer dan een eeuw bestaat. Laat maar is zien wat je als nieuwtje waard ben. En ik heb ook tegenslagen gehad ben multicultireel ben ook nieuw maar ik heb mezelf ook moeten bewijzen en zeg ook niet in eens van kijk hier ben ik, nieuw en verbeterd!
laat het varen. je bent gewoon niet echt een van de slimste. en dat is een understatement. je begreep niks van het leven, je begrijpt niks van het leven, en je zult nooit iets begrijpen van het leven. en dat is dan weer iets waar jij mee moet leren leven

de ballen
pi_73705502
Wat iedereen ook zegt, het is niet echt een afwijking. In de natuur komt het ook voor, echter zal het niet zorgen voor voortplanting dus valt het daar binnen de perken.

Wij hebben als ras deze natuurlijke selectie niet meer; en de mogelijkheid is er. Waarom dus niet? Alle afkeer komt voort uit aangeleerde gedrachspatronen of religi.

Laat ze lekker, je leeft toch maar een keer.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_73706712
quote:
Wat iedereen ook zegt, het is niet echt een afwijking. In de natuur komt het ook voor, echter zal het niet zorgen voor voortplanting dus valt het daar binnen de perken.

Wij hebben als ras deze natuurlijke selectie niet meer; en de mogelijkheid is er. Waarom dus niet? Alle afkeer komt voort uit aangeleerde gedrachspatronen of religi.

Laat ze lekker, je leeft toch maar een keer.

Ook weer zon standaart verhaal, in de natuur komt het inderdaad voor maar alleen als er geen vrouwen in de buurt zijn laatst stond er nog een stukje over een homosexuele pingiun die later gewoon weer op vrouwen viel en nu een gezinnetje heeft op antartica. Zo goed is het nog niet bestudeert in de natuur.

Trouwens snap ik het probleem niet van gays waarom zou je lul die er perfect voor gemaakt is om in een vrouw te steken gebruiken voor een man. En waarom zou je je poes die er op gericht is te reageren op een lul gaan gebruiken als een matje waar men van alles in kan steken en doen. Wat is nou eigelijk het probleem van die mensen??!!

En dan hoor je die gays op tv en dan merk je gewoon dat ze weldegelijk geilen op vrouwen en vrouwen ook wel knap vinden. Nou meer is er niet nodig lijkt me je vindt iets mooi en het is op maat gemaakt, wat is the fucking problem dan?

Ik kan er nog plezier van hebben als ik me lul in een gat in de muur steek(als het een mooie muur is), hou ik dan ook maar van muren? Het is maar net waar je grenzen liggen.

Mensen die niet snappen dat we die grenzen zelf opstellen zijn gewoon zelf dom en zeker als je dan ook nog gay bent, want dan ben je hypocriet.

[ Bericht 7% gewijzigd door picardmike op 15-10-2009 11:01:13 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:16:32 #280
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73707406
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef angelaatje het volgende:
ik zou het niet willen verbieden, nooit ik heb zelf een vriendin.
maar het gekke is op het moment dat je begint over homo's wil iedereen het verbieden..
begin je nou over lesbiennes, dan vind iedereen het leuk
Lesbo's zijn ook leuker dan homo's.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_73712264
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:50 schreef picardmike het volgende:
Ook weer zon standaartd verhaal, in de natuur komt het inderdaad voor maar alleen als er geen vrouwen in de buurt zijn laatst stond er nog een stukje over een homosexuele pingiun die later gewoon weer op vrouwen viel en nu een gezinnetje heeft op antartica.
Wat héélijk voor die homosexuele pinguin dat hij nu toch gewoon weer op vrouwen valt en een gezinnetje heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73714636
quote:

[..]

Ook weer zon standaart verhaal, in de natuur komt het inderdaad voor maar alleen als er geen vrouwen in de buurt zijn laatst stond er nog een stukje over een homosexuele pingiun die later gewoon weer op vrouwen viel en nu een gezinnetje heeft op antartica.
ik wil zowiezo geen kinderen, dus wat maakt het uit
pi_73716581
toevalig komt nu bij mij een pop-up met:

VIND JE GAY PARTNER!

maar uhm effe weer on topic: laat homo's maar lekker homo's zijn. Ik ik ben zelf ook bi ofzo..

lekker boeiend
Gucci, Fendi, and Prada, Valentino, Armani too. Madame love them Jimmy Choo! <3
http://bellabeleza.hyves.nl/
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:23:52 #284
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_73718144
quote:

[..]

Ook weer zon standaart verhaal, in de natuur komt het inderdaad voor maar alleen als er geen vrouwen in de buurt zijn laatst stond er nog een stukje over een homosexuele pingiun die later gewoon weer op vrouwen viel en nu een gezinnetje heeft op antartica. Zo goed is het nog niet bestudeert in de natuur.

Trouwens snap ik het probleem niet van gays waarom zou je lul die er perfect voor gemaakt is om in een vrouw te steken gebruiken voor een man. En waarom zou je je poes die er op gericht is te reageren op een lul gaan gebruiken als een matje waar men van alles in kan steken en doen. Wat is nou eigelijk het probleem van die mensen??!!

En dan hoor je die gays op tv en dan merk je gewoon dat ze weldegelijk geilen op vrouwen en vrouwen ook wel knap vinden. Nou meer is er niet nodig lijkt me je vindt iets mooi en het is op maat gemaakt, wat is the fucking problem dan?

Ik kan er nog plezier van hebben als ik me lul in een gat in de muur steek(als het een mooie muur is), hou ik dan ook maar van muren? Het is maar net waar je grenzen liggen.

Mensen die niet snappen dat we die grenzen zelf opstellen zijn gewoon zelf dom en zeker als je dan ook nog gay bent, want dan ben je hypocriet.

Dit topic sowieso ! Wat is toch het probleem van mensen die zo anti-homo zijn?? Heb je er last van? Of vallen zij je expres lastig? Pesten ze je met je hetero-zijn? Voel je je ongemakkelijk als hetero in de "overheersende homoseksuele maatschappij"?

Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_73718325
quote:

Dit topic sowieso ! Wat is toch het probleem van mensen die zo anti-homo zijn?? Heb je er last van? Of vallen zij je expres lastig? Pesten ze je met je hetero-zijn? Voel je je ongemakkelijk als hetero in de "overheersende homoseksuele maatschappij"?
Nee hoor wat mij betref steekt iedereen ze lul in de muur die via spermanet naar de grote baarmoeder.com gaat elke vrouw zitten op een stok die op maat gemaak is en eicellen transporteerd naar de grote zaadcel. Een beetje seks is niet meer dan een poepje of een plasje doen.
UITGESCHREVEN
pi_73719519
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee hoor wat mij betref steekt iedereen ze lul in de muur die via spermanet naar de grote baarmoeder.com gaat elke vrouw zitten op een stok die op maat gemaak is en eicellen transporteerd naar de grote zaadcel. Een beetje seks is niet meer dan een poepje of een plasje doen.
pi_73905947
wat een discussie zeg
seks is lekker
met een man of een vrouw? maakt niet uit, kan allebei lekker zijn
ik snap niet dat mensen elkaar afrekenen op met welk geslacht ze seks hebben... ik bedoel, je hoeft toch niet mee te kijken?
en dat geklaag over dat homo mensen niet mogen zoenen in het straatbeeld, ik krijg nou nooit klachten als ik zo met een meisje zoen ofzo...

mensen die vinden dat homo's verboden moeten worden verkassen maar lekker naar Saudi Arabie ofzo... daar wonen namelijk ook mensen die er hetzelfde idee op nahouden...
pi_73938613
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het is een keuze. Je kan toch ook diefstal verbieden?
Jij bent ZIEK en je hebt hulp nodig, al zul je dat zelf net als vele simpele zielen blijven ontkennen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_73938643
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Some-Lady het volgende:
wat een discussie zeg
seks is lekker
met een man of een vrouw? maakt niet uit, kan allebei lekker zijn
ik snap niet dat mensen elkaar afrekenen op met welk geslacht ze seks hebben... ik bedoel, je hoeft toch niet mee te kijken?
en dat geklaag over dat homo mensen niet mogen zoenen in het straatbeeld, ik krijg nou nooit klachten als ik zo met een meisje zoen ofzo...

mensen die vinden dat homo's verboden moeten worden verkassen maar lekker naar Saudi Arabie ofzo... daar wonen namelijk ook mensen die er hetzelfde idee op nahouden...
Het zijn net xenofoben. Sommige simpele zielen vinden echt alles wat anders is bedreigend. Het heeft in veel gevallen met IQ te maken. Mensen met een laag IQ hebben veelal angst voor alles wat anders is en dus 'eng'.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_73943028
Homoseksualiteit, bij vrouwen en mannen, is helemaal oké.
Ik zou ook niet weten waarom het verboden zou moeten worden, tenzij vanuit gelovig standpunt. Ik denk dat je er normaal gesproken geen last van hoeft te hebben. Ik bedoel, ik zie liever ook geen stelletjes elkaar helemaal aflebberen, maar het maakt voor mij geen verschil of die nou homo of hetero zijn.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:18:29 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73943094
Laatst liep ik door een winkelcentrum, en daar was een (hetero)stel elkaar oraal aan het onderzoeken, en de smakgeluiden echode (is dat een woord?) door de winkelstraat. Dan zeg ik, nee bedankt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_73943458
Ach het is een algemeen feit dat alle seksdiensten bij elkaar een bijna 90% betrokkenheid kent van homo's of bi figuren, omdat ze elkaar lekker napraten dat homo of bi zijn stoer is. En hier komen ze die onzin verkopen.

Om het beesje maar bij zijn te noemen het gaat er niet om dat homo's viezer zijn dan hetero's maar dat homo seks commercieel uitbuiten.
UITGESCHREVEN
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:33:56 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73943555
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:30 schreef picardmike het volgende:
Ach het is een algemeen feit dat alle seksdiensten bij elkaar een bijna 90% betrokkenheid kent van homo's of bi figuren, omdat ze elkaar lekker napraten dat homo of bi zijn stoer is. En hier komen ze die onzin verkopen.
Ja? Doe eens een bron dan, als het een "algemeen feit" is?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73943845
quote:

Om het beesje maar bij zijn te noemen het gaat er niet om dat homo's viezer zijn dan hetero's maar dat homo seks commercieel uitbuiten.
Zo, da's nog eens een bewering.
Doe maar een bron
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:08:58 #295
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73944747
quote:

Feit is eerder dat homo's en biseksuelen geen enkele moeite hebben met scoren in het echte leven. Daarom is de commerciele markt relatief kleiner. Hetero's richten zich veel eerder tot de commerciele diensten omdat het in het echte leven niet lukt.
Resistance is futile
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:14:08 #296
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73944893
Homo's die seks commercieel uitbuiten? En al die reclames na elf uur dan op tv? Heb ik nog nooit voor homo's gezien...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73944935
quote:
Feit is eerder dat homo's en biseksuelen geen enkele moeite hebben met scoren in het echte leven. Daarom is de commerciele markt relatief kleiner. Hetero's richten zich veel eerder tot de commerciele diensten omdat het in het echte leven niet lukt.

Dat is wel een logische gevolgtrekking ja alleen het tegendeel is meestal waar.
quote:
Homo's die seks commercieel uitbuiten? En al die reclames na elf uur dan op tv? Heb ik nog nooit voor homo's gezien...
Nee maar ze bellen wel!
UITGESCHREVEN
pi_73945155
Ik zie dit bizarre topic regelmatig weer opduiken in mijn AT-lijst en ik verbaas me er echt over dat mensen werkelijk zo lang kunnen discussiëren over iets dat zo simpel is. Homoseksualiteit beschrijft namelijk iets dat plaatsvindt tussen twee wilsbekwame (seksueel) volwassen mensen. Homo's, hetero's of wie dan ook over één kam scheren, verandert niets aan dat simpele gegeven, Seksueel volwassen mensen moeten fijn zelf weten met wie ze het bed delen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:26:46 #299
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73945248
Tuurlijk moet die viessigheid verboden worden,
Intelligent, but fucked up.
pi_73945573
quote:
Ik zie dit bizarre topic regelmatig weer opduiken in mijn AT-lijst en ik verbaas me er echt over dat mensen werkelijk zo lang kunnen discussiëren over iets dat zo simpel is. Homoseksualiteit beschrijft namelijk iets dat plaatsvindt tussen twee wilsbekwame (seksueel) volwassen mensen. Homo's, hetero's of wie dan ook over één kam scheren, verandert niets aan dat simpele gegeven, Seksueel volwassen mensen moeten fijn zelf weten met wie ze het bed delen.

Daar ben ik het ook mee eens. Mensen stellen hun eigen grenzen en kunnen overal verliefd op worden. Alleen mijn probleem is dat die liefde als iets genetisch wordt gezien dus je bent als bi of homo bij je geboorte. Ik denk dat het zo zit elke man of vrouw die op een juiste manier beroerd word door een ander heeft de kans om op die gene te vallen. Er bestaat helemaal geen hetero. Ben ik dan geen hetero? Je stelt gewoon grenzen en ik voel me er gewoon niet prettig bij iets in mijn reet te duwen of een reet te pakken, Andere die hebben dat al vroeg geleerd en waren zo wat vatbaarder voor meerdere mensen.

Maar een interessant bewijs dat homo's niet zo geboren zijn zie je in gevangenis, daar worden ze namelijk allemaal homo. Mensen hebben een instict tot voortplanten maar dat betekent niet zo dat ze verstandelijk zo in elkaar zitten.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')