quote:Homo's Mensen die geen partner kunnen vinden, vinden dat vaak ook een ramp.
.
Ik ken anders genoeg vrijgezelle hetero's die er ook wat van kunnen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Homo's die geen partner kunnen vinden worden meestal van die losbandige sekstoeristen en wees eerlijk homo's doen het zichzelf ook wel aan, ze meten zichzelf een imago aan en doen alles op hun eigen manier. Nogmaals ik heb er geen moeite mee ben weleens met een homostel naar sensation geweest waar ze heel intiem met elkaar aan het dansen waren en dat vond ik ook wel mooi maar voor de rest een vrijgezelle homo vind ik nergens op slaan en die gedragen zich niet als normale vrijgezelle hetero's.
Wat een onzinquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef picardmike het volgende:
..een vrijgezelle homo vind ik nergens op slaan en die gedragen zich niet als normale vrijgezelle hetero's.
Trouwens als homoseksualiteit zoiets is wat meestal gewilt is waarom moeten al die rijke homolui dan altijd naar thailand om daar een jonge thaiwanees aan de haak te slaan?quote:Ik ken anders genoeg vrijgezelle hetero's die er ook wat van kunnen hoor
Ik denk dat je iets minder moet generaliseren
Je haalt er allemaal dingen bij die niks bijdragen aan de discussie en alleen maar uitlokken. Je laat je meeslepen door een paar gebeurtenissen in je directe omgeving en plaats daardoor een hele groep mensen in een hokje. Dat moet je niet doen, daar maak je jezelf geen goeie discussie partner mee en wek je alleen maar aversie op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Trouwens als homoseksualiteit zoiets is wat meestal gewilt is waarom moeten al die rijke homolui dan altijd naar thailand om daar een jonge thaiwanees aan de haak te slaan?
Maar ik heb vroeger ook wel eens wat meegemaakt met homo's een goede maat van mij vroeger die ik door en door kende, was op seksueel vlak bij vrouwen altijd heel vlot maar hij speelde ook allemaal hele rare seksuele spelletjes, hij had seks met zijn broertje en bewaarde sperma in bakjes om te kweken en kon en kan dat nog steeds heel goed voor de buitenwereld verborgen houden zo erg, dat tot op de dag van vandaag nog maar aan weinig mensen duidelijk heb kunnen maken. Die gast die werd halverwege zijn pubertijd homo en later bi.
Ik zal het effe verduidelijken, die gast die was zwaar oversekst en erdoor geobsedeert, zo stond die ook altijd bekent. En die oversekste verhalen hoor je wel vaker bij homo's ook wel bij hetero's maar niet op zo'n geintregreerd niveau.quote:Je haalt er allemaal dingen bij die niks bijdragen aan de discussie en alleen maar uitlokken. Je laat je meeslepen door een paar gebeurtenissen in je directe omgeving en plaats daardoor een hele groep mensen in een hokje. Dat moet je niet doen, daar maak je jezelf geen goeie discussie partner mee en wek je alleen maar aversie op.
jij bent echt ZO ONGELOFELIJK DOM ik geef de poging om je een beetje verstand bij te brengen echt op. er zijn ook heteroseksuele jongens die hun zusje misbruikt hebben. daarmee betekent dat ook niet dat alle heteroseksuelen zoiets doen. maar als zich zo'n geval voordoet bij een homo/ bi, whatever, zijn meteen alle homo's tot dat soort dingen instaat volgens jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Trouwens als homoseksualiteit zoiets is wat meestal gewilt is waarom moeten al die rijke homolui dan altijd naar thailand om daar een jonge thaiwanees aan de haak te slaan?
Maar ik heb vroeger ook wel eens wat meegemaakt met homo's een goede maat van mij vroeger die ik door en door kende, was op seksueel vlak bij vrouwen altijd heel vlot maar hij speelde ook allemaal hele rare seksuele spelletjes, hij had seks met zijn broertje en bewaarde sperma in bakjes om te kweken en kon en kan dat nog steeds heel goed voor de buitenwereld verborgen houden zo erg, dat tot op de dag van vandaag nog maar aan weinig mensen duidelijk heb kunnen maken. Die gast die werd halverwege zijn pubertijd homo en later bi. Ik denk ook dat bij de meeste homo's er al een raar seksueel beeld in hun jeugd voordoet.
Was ook kenmerkend van die gast altijd zo snel mogelijk reposteren als een narcist die zijn seksistische kroost wil beschermen, veel mensen kijken daar niet door heen maar ik heb een kijkje genomen. Natuurlijk zijn er gasten die het ook met hun zus doen maar dat gebeurt meer door een fascinatie over hun zus en niet door rare experimentele seksuele spelletjes die voor hetero's nergens op slaan. Ik bedoel pilotje spelen met je broertje, dat zijn geen hetero termen maar puur op mensontzienende lust. Maar soms hersteld dit ook bij sommige homo's begrijp me niet verkeerd, sommige homo's zijn echter dan echt maar de meeste niet.quote:jij bent echt ZO ONGELOFELIJK DOM ik geef de poging om je een beetje verstand bij te brengen echt op. er zijn ook heteroseksuele jongens die hun zusje misbruikt hebben. daarmee betekent dat ook niet dat alle heteroseksuelen zoiets doen. maar als zich zo'n geval voordoet bij een homo/ bi, whatever, zijn meteen alle homo's tot dat soort dingen instaat volgens jou
maar dat was dat, ik had immers gezegd dat ik de hoop opgaf met jou, dus dat kan ik ook maar beter doen. anders frustreer ik mezelf alleen maar
nu de beurt aan mij om een (domme) vraag te stellen: wat bedoel je daar nou precies mee dan? ik vat het niet helemaal namelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij hap je.
Typisch voor biseksuelen, die happen altijd. Ik kende namelijk eens een biseksueel die dat ook deed als je 'm een lul-verhaal voorschotelde.
seksistisch kroost? xD jezus, jij ben echt... luister, ik voel me niet eens ''één van dé''. ik ben gewoon een mens met gevoelens. en of deze gevoelens nu voor een man of een vrouw zijn interesseert me geen reet! ik ben nog nooit daadwerkelijk verliefd geweest op een jongen, maar het zou zomaar kunnen. en wat mensen zoals jij daar dan van zouden vinden boeit me nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Was ook kenmerkend van die gast altijd zo snel mogelijk reposteren als een narcist die zijn seksistische kroost wil beschermen, veel mensen kijken daar niet door heen maar ik heb een kijkje genomen. Natuurlijk zijn er gasten die het ook met hun zus doen maar dat gebeurt meer door een fascinatie over hun zus en niet door rare experimentele seksuele spelletjes die voor hetero's nergens op slaan. Ik bedoel pilotje spelen met je broertje, dat zijn geen hetero termen. Maar soms hersteld dit ook bij sommige homo's begrijp me niet verkeerd, sommige homo's zijn echter dan echt maar de meeste niet.
Standaard vraag en nee homo's hebben ook positieve kanten en ze zitten minder snel aan je dan een hetero. Sterker nog ik ben is een keer per ongeluk op een gay parade beland en daar had ik totaal geen last van homo's.quote:Mensen die zeggen " Ik heb geen hekel aan homo's , als ze maar van mij afblijven"
Net alsof homo's zomaar aan je gaan zitten
Dan was je te lelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef picardmike het volgende:
Sterker nog ik ben is een keer per ongeluk op een gay parade beland en daar had ik totaal geen last van homo's.
Ik kan je zelfs zeggen het doet me zelfs pijn om door een homo lelijk gevonden te wordenquote:Dan was je te lelijk .
o wat fijn, maar ik neem jou helemaal niet serieus. en wie of wat je ook bent, al was je de laatste mens op aarde; geloof maar niet dat ik je zou zien staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kan je zelfs zeggen het doet me zelfs pijn om door een homo lelijk gevonden te worden![]()
Tot zover wil ik jullie serieus nemen maar verder ook echt niet.
Tja dat gevoel is wederzijds maar niet persoonlijk.quote:o wat fijn, maar ik neem jou helemaal niet serieus. en wie of wat je ook bent, al was je de laatste mens op aarde; geloof maar niet dat ik je zou zien staan
Uiteraard dien je dat te accepteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:59 schreef FP128 het volgende:
Ik gun iedereen zijn of haar voorkeur inzake sex maar waar ik niet van houd
is dat openlijke nichterige gedoe dat sommige homo's ten toon spreiden en
verwachten dat anderen dat maar accepteren. Ik bedoel dan die types die
je in allerlei outfits tijdens parades en evenementen ziet rondlopen en
uitdagend gedrag richting anderen ten toon spreiden.
Owh dus het is gewoon een modeverschijnsel?quote:Uiteraard dien je dat te accepteren.
Wat wou je anders doen, ze in elkaar meppen? Ze aangeven bij de politie? Boos naar ze kijken?
Wat vind je van vage lui met hanekammen? Mollige benen in te strakke leggings? Foute snorren? Ouwe mensen die in de weg lopen? Etc etc. Het hoort er allemaal bij en maakt de samenleving een stukje minder saai.
Flamboyant en overdreven opvallend gedrag en 'maniertjes'? Ja, da's een soort van 'mode', een 'lifestyle'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef picardmike het volgende:
Owh dus het is gewoon een modeverschijnsel?
Omdat hetero's dat ook niet zijn.quote:Waarom zijn homo's niet te groeperen
Zoveel was al wel duidelijk.quote:ik snap dat echt niet.
Je bent echt verward. Misschien moet je hulp zoeken.quote:Ik mag ze wel maar het kan gewoon niet en is het niet echt.
quote:Omdat hetero's dat ook niet zijn.
Neuh, niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef picardmike het volgende:
Dus je groepeerd toch met hetero's alsof homo's ooit een volwaardig groeperingprincipe van hetero's kunnen zijn. Kijk groepen en dingen die bereiken wat, die hebben een verleden en hebben dingen gedaan in hun leven mensen weten dat en van homo's zie je weinig een deel verzonnen in boeken een beetje wetenschap en ervaring. Maar voor de rest geen aantoonbare traditie die langer dan een eeuw bestaat. Laat maar is zien wat je als nieuwtje waard ben. En ik heb ook tegenslagen gehad ben multicultireel ben ook nieuw maar ik heb mezelf ook moeten bewijzen en zeg ook niet in eens van kijk hier ben ik, nieuw en verbeterd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |