quote:
Tja...quote:
Stukje klittenband......quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Tja...
Dan maar niet douchen vandaag...
Blijft het hoedje ook beter plakken trouwens...
Ah Patch in pak? Dan moet ik dus ook in pak.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:06 schreef Patch het volgende:
Ik wou casual gaan, maar ik trek gewoon mijn communie-kleertjes aan
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Patch in pak? Dan moet ik dus ook in pak.....
Ah dat is al bij jou een communiepak?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:08 schreef Patch het volgende:
[..]
geen pak, maar in ieder geval geen AllStars en shirtje....
Lederen schoentjes en een blousje
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is al bij jou een communiepak?
Ah okay. Wij ook niet hoor maar moeder was nogal handig met de Singer.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Wij hadden het nooit zo breed helaas...
Bryan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Wij ook niet hoor maar moeder was nogal handig met de Singer.....
Ik dacht dat die in besloten kring blijven......quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:27 schreef Jeeh het volgende:
Patch heeft er een hoop gemaakt, dus die verschijnen vanzelf wel denk ik
You wish, maar als er geen namen bij gezet wordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in besloten kring blijven.......
We hebben je nog wel gezocht maar je was ineens spoorloos verdwenen.quote:Op zondag 20 september 2009 08:48 schreef Patch het volgende:
Mijn God....
Geen idee wat er voorgevallen is.
Ik heb uren door Utrecht gelopen in ieder geval.
Rond 3 uur wakker geworden op het Centraal Station en toen maar een taxi genomen richting het zuiden...
Was een duur dagje
Ben toch wel benieuwd naar de uurtjes vanaf het eten tot aan 03:00u....quote:Op zondag 20 september 2009 08:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We hebben je nog wel gezocht maar je was ineens spoorloos verdwenen.
Wel blij te zien dat je safe bent aangekomen.
Ja ik en ik denk de andere die toen nog over waren ook.....quote:Op zondag 20 september 2009 08:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar de uurtjes vanaf het eten tot aan 03:00u....
ja, wat moet ik ermee doen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in besloten kring blijven.......
Hoe hoorde je dat?quote:Op zondag 20 september 2009 02:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is Patch alweer boven water gekomen? Hoorde dat die opeens weg was?
Misschien in een speciaal aangemaakte photobucketaccount plaatsen, met de naam FMT-meet, en dan het linkje naar de aanwezigen PM'en....quote:Op zondag 20 september 2009 08:56 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, wat moet ik ermee doen?
Hier plaatsen?
Kan me voorstellen dat niet iedereen het op prijs stelt als ik ze hier plaats...
Tombolafan was zo hard aan het roepen......quote:
Ik vond het ook jammer dat je er niet was maar familie gaat altijd voor! Ik hoop dat het niet al te ernstig was....quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan niet komen.In onze familie is iets voorgevallen, en ik moet nu echt daar zijn. Echt jammer vind ik het.
nou, laten we zeggen dat je veel bier hebt gedronken, ook veel bier over tafel/grond/mike hebt gegooid, wankelend naar buiten kwam, tegen een fiets aanliep, achter bleef, opgehaald bent, nog een keer achterbleef en toen ineens weg was toen we je op gingen halen...quote:Op zondag 20 september 2009 08:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar de uurtjes vanaf het eten tot aan 03:00u....
Inderdaad, dat was erg leuk!!!quote:Op zondag 20 september 2009 15:35 schreef Mike het volgende:
hornage: bedankt voor het samenstellen van de vragen, dat was cool om naar te kijken tijdens het drinken
Ik leer het wel! Nog geen boze PM's of mails gehad vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was erg leuk!!!
(goed gebruik gemaakt van smileys mike!)
quote:Op zondag 20 september 2009 15:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik leer het wel! Nog geen boze PM's of mails gehad vandaag.![]()
Ik heb het nummer van iemandquote:
Echt kwaliteitsfilmsquote:Op zondag 20 september 2009 18:27 schreef hornage het volgende:
Mmm, de foto's werden opeens wel slechter vanaf het eten jahWel leuke foto's iig
Ik maar weer eens ff een filmpje kijkenIk was bezig met alle Blade films
die had ik ook niet bij omdat ik weer vroeg weg moestquote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef victorinox het volgende:
Het was een gezellige dag geworden en ik ben blij dat Patch toch nog heelhuids thuisgekomen is.
Tombolafan nog bedankt voor het organiseren en Hornage voor de FMT-vragen. Wel jammer dat we Dyon zijn triviakaarten niet gebruikt hebben, maar die kunnen we nu bewaren voor de volgende meeting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |