hoeft niet hoor. mike en ik hebben 2 kaartjes, en dyon ook als het goed is (hoewel die nogal eens verdwaalt...) maar we moeten uiterlijk 12.45 de kaartjes halen dus ik ga er van uit dat we dat redden. rustig aan dus...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:33 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb wel enkele AH-kaartjes. Maar 12.00 red ik echt niet. 12:07 op Utrecht CS wel.
En dan op zoek naar LHC.
quote:
Tja...quote:
Stukje klittenband......quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Tja...
Dan maar niet douchen vandaag...
Blijft het hoedje ook beter plakken trouwens...
Ah Patch in pak? Dan moet ik dus ook in pak.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:06 schreef Patch het volgende:
Ik wou casual gaan, maar ik trek gewoon mijn communie-kleertjes aan
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Patch in pak? Dan moet ik dus ook in pak.....
Ah dat is al bij jou een communiepak?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:08 schreef Patch het volgende:
[..]
geen pak, maar in ieder geval geen AllStars en shirtje....
Lederen schoentjes en een blousje
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is al bij jou een communiepak?
Ah okay. Wij ook niet hoor maar moeder was nogal handig met de Singer.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Wij hadden het nooit zo breed helaas...
Bryan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Wij ook niet hoor maar moeder was nogal handig met de Singer.....
Ik dacht dat die in besloten kring blijven......quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:27 schreef Jeeh het volgende:
Patch heeft er een hoop gemaakt, dus die verschijnen vanzelf wel denk ik
You wish, maar als er geen namen bij gezet wordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in besloten kring blijven.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |