Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nijnja. Ik vind jou een betere mod dan BT
Waarom probeer je het dan?quote:
Homo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nijnja. Ik vind jou een betere mod dan BT
Omdat dit niet als grap bedoeld is. In ieder geval niet zo op mij over komt. En daarom heb ik dr geen zin in. Ja juicyhil kan ook goed janken, maar dan nog.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
Ja leuk hè nijn
Waarom mag dit plaatje niet?User afzeiken wordt niet getolereerd?
Omdat BT gister kwam, half KLB meenam, dat die KLB-ers toen vrolijk ons gingen afzeiken en foto's van mn hyve gingen posten, en dat BT een uurtje later vrolijk lachend terugkwam en mijn opmerkingen negeerdequote:
Het is wel degelijk als grap bedoeld. Immers, ik heb geen problemen, dus ook niet met juicyhil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat dit niet als grap bedoeld is. In ieder geval niet zo op mij over komt. En daarom heb ik dr geen zin in. Ja juicyhil kan ook goed janken, maar dan nog.
Ik vond het anders wel een geslaagde grapquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat dit niet als grap bedoeld is. In ieder geval niet zo op mij over komt. En daarom heb ik dr geen zin in. Ja juicyhil kan ook goed janken, maar dan nog.
Omdat rasKLBer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat BT gister kwam, half KLB meenam, dat die KLB-ers toen vrouwelijk ons gingen afzeiken en foto's van mn hyve gingen posten, en dat BT een uurtje later vrolijk lachend terugkwam en mijn opmerkingen negeerde
Niet zo huilen, hè. Je repte over NAW-gegevens, terwijl het gegevens waren die uit je eigen fotoboek kwamen. Ik vraag me af of je überhaupt weet wat 'NAW' betekent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat BT gister kwam, half KLB meenam, dat die KLB-ers toen vrouwelijk ons gingen afzeiken en foto's van mn hyve gingen posten, en dat BT een uurtje later vrolijk lachend terugkwam en mijn opmerkingen negeerde
Naam adres werk. Maar hij zat ook mn naam te posten, foto's en ook nog iets anders van mn profiel. Ik heb het niet voor niks niet in mn FOBO staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zo huilen, hè. Je repte over NAW-gegevens, terwijl het gegevens waren die uit je eigen fotoboek kwamen. Ik vraag me af of je überhaupt weet wat 'NAW' betekent.
IQM komt hier wel eens vaker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:07 schreef RoBro het volgende:
maar die iqm zit hier dus omdat er 1 iemand is die hem mag waarom vraagt die wauskees niet gewoon haar msn
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Naam adres werk. Maar hij zat ook mn naam te posten, foto's en ook nog iets anders van mn profiel. Ik heb het niet voor niks niet in mn FOBO staan.
Kijk, daar ga je al de mist in.quote:
De foto postte jij zelf op FOK! en volgens de policy moet je dan niet gaan huilen als een andere FOK!ker 'm ook post.quote:Maar hij zat ook mn naam te posten, foto's en ook nog iets anders van mn profiel. Ik heb het niet voor niks niet in mn FOBO staan.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Serieus gast, als je intelligentie wil zit je op Fok! sowieso foutquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook jij mag een cursus argumenteren volgen. Mijn god, wat een domheid alhier.
1) Er zijn hier wel meer mensen die mij mogen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:07 schreef RoBro het volgende:
maar die iqm zit hier dus omdat er 1 iemand is die hem mag waarom vraagt die wauskees niet gewoon haar msn
Maar als iemand anders hem dan gaan posten mag ik toch wel vragen als een mod aanwezig aan om even de foto te verwijderen uit zijn/haar post? Ik kreeg niet eens een reactiequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al de mist in.
Het staat voor 'Naam, Adres & Woonplaats'.
[..]
De foto postte jij zelf op FOK! en volgens de policy moet je dan niet gaan huilen als een andere FOK!ker 'm ook post.
[..]
ik had je in ieder geval nog nooit gezien en zo te zien heb ik niks gemist want als ik zo kijk zie ik je nog meer onzin posten dan mij dus ik zeg einde bericht en spreek me niet meer aan want ik heb niet met je geknikkerd en ook niet met je overleden grandma begrepenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Er zijn hier wel meer mensen die mij mogen.
2) Wat moet ik met iemands msn? (En op wiens msn doel je?)
3)
Punt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik had je in ieder geval nog nooit gezien en zo te zien heb ik niks gemist want als ik zo kijk zie ik je nog meer onzin posten dan mij dus ik zeg einde bericht en spreek me niet meer aan want ik heb niet met je geknikkerd en ook niet met je overleden grandma begrepen
Je hebt niks gevraagd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar als iemand anders hem dan gaan posten mag ik toch wel vragen als een mod aanwezig aan om even de foto te verwijderen uit zijn/haar post? Ik kreeg niet eens een reactie

quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga's modden! Je haalt f-king 100 KLB-ers hier heen die zitten te kutten en naw-gegevens (van mij) zitten te posten, en jij gaat vrolijk weg.
Dát. En achteraf had je gelijk je woordje klaar over een mod, een beginnende nota bene. Alsof mods álles kunnen lezen en volgen in een drukke SC. Give the girl a break.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Best slap trouwens dat BT niet eens reageert om mijn klachten jegens haar.
Kmoet nu gaan, morgen verwacht ik géén kut KLB-ers meer die naw-gegevens van mij posten en geen ander gezeik
Damn mn avond is nu echt verpest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |