Ja, een lithografie van Pieck levert tonnen op in de kunstwereldquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Meike26 het volgende:
Btw, is het niet link dat ik hier dit post? Straks heb ik volgende week een zware jongen in huis
een paar van die onschuldige voorbijgangerssloten doen het ook prima hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:08 schreef Meike26 het volgende:
Sssshhht![]()
Lekker ben jij, kan ik vanmiddag naar de bouwmarkt om extr dievensloten te halen...
Een litho, of wat voor kunstdruk dan ook, wordt altijd met de hand ondertekend en het nummer en de totale oplage staat vermeld. Dit wordt in de regel met potlood gedaan buiten de afdruk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:47 schreef Meike26 het volgende:
Oplage staat niet vermeld, ondertekend met gedrukte witte letters (of A.Pieck is zeer netjes in typografie en heeft zijn ondertekening gezet door om de letters heen te schilderen en de letters zelf blank te laten).
Dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een litho, of wat voor kunstdruk dan ook, wordt altijd met de hand ondertekend en het nummer en de totale oplage staat vermeld. Dit wordt in de regel met potlood gedaan buiten de afdruk.
Als deze dingen er niet op staan, het is "gewoon" een mooi plaatje / poster.
preciesquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een litho, of wat voor kunstdruk dan ook, wordt altijd met de hand ondertekend en het nummer en de totale oplage staat vermeld. Dit wordt in de regel met potlood gedaan buiten de afdruk.
Als deze dingen er niet op staan, het is "gewoon" een mooi plaatje / poster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |