Wut, ik zit al tijden vast in die fucking bunker. Nog 5m45s op de klok. Tips van de meester?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Had m al ausgespielt op PS3 op veteran, dus was meer van hetzelfdeMoet er idd nog 5 en dan zit ik op mn eerste 1000/1000
dat is ook best gayquote:Op woensdag 16 september 2009 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Have you purchased all five packs worth of downloadable content for Fallout 3 on the Xbox 360? If so, then this premium theme is yours free come October 1st.
[ afbeelding ]
Yessir. De befaamde crouch technique ism de drognavquote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wut, ik zit al tijden vast in die fucking bunker. Nog 5m45s op de klok. Tips van de meester?
Je snapt denk ik wel, dat ik het over het als-alles-koopt-krijg-je-dit-gratis verhaaltje doelde...quote:
Thanks, ik ga het morgen maar weer eens proberen.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yessir. De befaamde crouch technique ism de drognav
einde dit filmpje
begin dit filmpje
Hier een filmpje van wat je het beste kan doen (waarschijnlijk zit je vast bij die splitsing waar je zowel rechts als links kan en rechtdoor is die barricade met die russen). Je wil dus asap naar die barricade rushen, daar je C4 dumpen (achter die dozen), dan dat opblazen, dan terugkruipen naar die splitsing. Je sniper pakken, eersts rechts die gast snipen (als je sniped kun je liggend zoomen terwijl je kruipt, als je die gewone gun hebt kan dat niet en dat is dus lastiger) dan omdraaien en die andere gast snipen.
Daarna ga je links in, 2x een stun gooien, die 2 gastten die uit dat halletje komen doodschieten, dan ga je weer liggen, kruipend dat laatste ventje in dat halletje schieten, dan blijven kruipen en die 2 op het einde van het halletje schieten etc etc
De crouch method is de key! succes!
Niet bepaaldquote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die HD is dan is het geen probleem
Heb je hem geprobeerd dan?quote:
Heb het spel nog niet binnen, maar ik heb een 51cm beeldbuisquote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd dan?
Het probleem was toen dat die op normale tv's niet goed leesbaar was maar op HD tv's wel ik had toen een '26'' en was perfect!
Dat komt dan ook niet door het formaat van de beeldbuis maar puur door de resolutie, De tekst was gewoon ontwikkeld om op een 720P tv te lezen en niet op een SD tvquote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd dan?
Het probleem was toen dat die op normale tv's niet goed leesbaar was maar op HD tv's wel ik had toen een '26'' en was perfect!
Of bedoel je dat je geen hd hebt![]()
Maar met die patch is het toch weer goed?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb het spel nog niet binnen, maar ik heb een 51cm beeldbuis
We zullen het morgen zienquote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar met die patch is het toch weer goed?
Hier staan anders nog een aantal tips die misschien helpen
hoop jequote:
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef Cliffy het volgende:
Brothers in Arms: Hells Highway is best tof
succesquote:Op woensdag 16 september 2009 21:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het morgen maar weer eens proberen.
KING KONGGGGGquote:Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef lkb9000 het volgende:
Je bent een waardig nieuw xboxer fruit! Kom maar eens langs in het Achievement Whore topic
Nop, wel een play&charge kitquote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet nog je lege batterijdingen liggen waar je normale batterijen in kan doen?
Ik hoop dat het ook voor NL geldt en ik vraag me af hoe ze mij die token gevenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:05 schreef SkyChat het volgende:
Free Fallout 3 Premium Theme*
Today we got word that Bethesda is offering up a free Fallout 3 theme if you're a Fallout 3 fan. Actually, you really do need to be a fan as the only way you'll net the premium theme for free is to have purchased all five of the Fallout 3 expansions. “Operation: Anchorage,” “The Pitt,” “Broken Steel,” “Point Lookout” and “Mothership Zeta."
Those who have purchased all five expansions by September 22 will receive a token from Microsoft to download the theme for free starting Oct. 1. “This is something we’ve been asked about a lot and we’re happy to finally be able to bring it to fans as a small token of our appreciation,” said Todd Howard, game director and executive producer for Fallout 3.
The theme is also available right now for purchase at 240 Microsoft points.
[ afbeelding ]
Alleen als je alle 5 DLCs al hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus nu kun je die theme kopen voor 240 punten?
En 1 okt. krijg je hem voor niks?
Btw edwin post eens wat nieuwe screenshots
dat begreep ik!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alleen als je alle 5 DLCs al hebt
Heb je helemaal gelijk in inderdaad. Lullig voor de mensen die alle DLC al hebben en die theme kopen voor die tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat begreep ik!
Maar toch raar dat je hem nu kan kopen voor points, terwijl 1 okt hij gratis is voor sommige mensen!
Bedoel maak hem dan nu ook gratis voor die groep die alle dlc's hebben!
Noem jij dat off-topic gaan? Je hebt geen idee waar je over praat! Ik post een opmerking op jouw vreemde post. De nummer 1 off-topic slowchatter hier borduurt daar in een flame nog eens bovenop. Onzin en troep die ik gewoonweg keihard verwijder. Als je de achtergrond niet weet kan je beter niks zeggen! Verder in feedback als je hier over door wilt gaan!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Chocobo, het is best zielig om post te gaan verwijderen of te editen!
Vooral als je zelf diegene bent, die off-topic ging!!
Ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 02:36 schreef Chokeme het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de xbox zelf ook aan moet staan wanneer je een dvd afspeelt in de xbox 360 hd-dvd drive ?
Ja, je 360 moet aanstaan dan.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:36 schreef Chokeme het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de xbox zelf ook aan moet staan wanneer je een dvd afspeelt in de xbox 360 hd-dvd drive ?
* Rossdale strekt zijn armen uit en houd zijn handen zo ver mogelijk uit elkaarquote:Op donderdag 17 september 2009 10:34 schreef lkb9000 het volgende:
Hoelaat zou de Brutal Legend demo ongeveer komen
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
* Rossdale strekt zijn armen uit en houd zijn handen zo ver mogelijk uit elkaar
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooo laat!
Nee joh, wordt leuk! Ga hem samen met een maat doorlopen. Daarnaast vind ik de vuurgevechten in Halo nog steeds onovertroffen en vond ik het begin van Halo 2 (New Mombasa) nog steeds de leukste levels uit de trilogie! Ik beschouw het echt als een expansion pack voor Halo 3. Lekker even co-op knallen.quote:
Het is een van de beste games die op deze generatie consoles is uitgebracht. Dus absoluut een ja, zeker de multiplayer is nog steeds onovertroffen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:24 schreef -Dries- het volgende:
Ik zit een beetje Call of Duty 4 te onderzoeken. Is het aan te raden of niet? Mijn grote angst is dat het te scripted en arcade is..
In dat geval is het misschien wel te doen ja. Meer dan een goedkope expansion is het echter zeker niet. Nouja het heeft de horde-mode van Gears overgenomenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee joh, wordt leuk! Ga hem samen met een maat doorlopen. Daarnaast vind ik de vuurgevechten in Halo nog steeds onovertroffen en vond ik het begin van Halo 2 (New Mombasa) nog steeds de leukste levels uit de trilogie! Ik beschouw het echt als een expansion pack voor Halo 3. Lekker even co-op knallen.
Waarom dan? Leg het uit, wat is er zo goed aan de gamequote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is een van de beste games die op deze generatie consoles is uitgebracht. Dus absoluut een ja, zeker de multiplayer is nog steeds onovertroffen.
Maar wel behoorlijk arcade, en meer scripted dan een Hollywood film.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is een van de beste games die op deze generatie consoles is uitgebracht. Dus absoluut een ja, zeker de multiplayer is nog steeds onovertroffen.
[..]
Ook de manier waarop je achievements unlocked. Zag in dat making of filmpje net zo'n pop-up als bij Gears2. (6 van 10 headshots etc.)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Rossdale het volgende:
In dat geval is het misschien wel te doen ja. Meer dan een goedkope expansion is het echter zeker niet. Nouja het heeft de horde-mode van Gears overgenomen
Het is goed gescripted, zoals eerder al gezegd, niet alles hoeft sandbox te zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar wel behoorlijk arcade, en meer scripted dan een Hollywood film.
Ik vind het spel geweldig, daar niet van. Maar misschien niet wat hij zoekt.
Je speelt aan de hand van een verhaal vanuit verschillende perspectieven. Prima gameplay, zeker niet te makkelijk. Tussen missie's door worden stukken van het verhaal verteld. Je loopt iig niet zo door levels te backtracken. Wellicht is operation flashpoint ook iets wanneer je echt een hardcore shooter zoekt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waarom dan? Leg het uit, wat is er zo goed aan de gameIs het niet te simpel? Heeft het wel diepgang?
Fair..quote:Op donderdag 17 september 2009 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Nick en DE ik heb jullie zeikposts verwijderd. Als je op elkaar wilt gaan lopen zieken doe je dat maar via PM, maar niet in dit topic!
quote:WOW! After an all night marathon, I just finished the game. It took me 8 hours on Heroic. Solo. I got 9/30 Audio Recordings, which were pretty much all that were blatantly in my way. So about 2/3rd of the recordings need to be sought out.
Do you guys remember the video "Another Day at the Beach" that came with the Halo 2 Multiplayer Map Pack? This one:
Well, this game makes me feels like the way I felt when I watched that video. Its a nice cool cutscene that shows the battle from a different perspective, whereas this is an entire game.
When it comes to the gameplay, it is pretty easily summed up as the Halo 3 engine using Halo 1's design philosophy. Health Packs, Fall Damage, and Single Wielding using the Halo 3 sandbox. What this does is that it makes pretty much every single weapon more viable. The new SMG & Pistol are awesome. With headshots, the pistol is a BEAST. And for those that love their BRs, the Carbine will be their new best friend.
The game also has another thing in common with Halo 1; its compact, focused, and stands on its own. Whereas as Halo 2 & Halo 3 are (or try to be) epic soap operas that needed to be viewed in the trilogy to be properly appreciated, Halo 1 stood on its own.
Similarly, ODST stand on its own, and you're not saving the galaxy from the scourage of the universe. You're just trying to stay alive and find out what's going on with your squad. The amusing aspect is that gameplay-wise, there is no cutback what so ever. This game has all the epic setpieces you could ask for. In fact, this game is EVERY SINGLE THING that gamers love about the Halo franchise, with absolutely none of the baggage (flood). Now, I personally like the flood and enjoy the change of pace they bring to the franchise, but I also know that a lot of people don't like the flood levels or the flood as an enemy in general.
Did you like the first few levels of Halo 2? Did you like the first two-thirds of Halo 3? Well, this is Bungie's love letter to you folks. This game is everything that is epic about Halo and uses the entire sanbox really really well.
On the other hand, the Halo series is so big that people also give it A LOT of shit for not living up to its grandiose persona. People resent Master Chief now. People laugh at Halo's story. I actually really believe that its the story/narrative that gets so much flak rather than the stellar gameplay. In that regard, ODST is humble. It doesn't try to set itself in a galactic scale. If anything, it really wants you to see these characters as regular people. (As regular as ODSTs can be.) So, I think that ODST will avoid the snideness that haters usually tend to shower Halo with.
The characters constantly talk to each other (comparatively in Halo 3 Cortana is no longer there and Master Chief doesn't utter a word). In this game you're always going to hear a steady stream of dialogue from the main characters (not the rookie ofcourse, he stays silent). And frankly, there is nothing to dislike at all about the story of this game. But EVERYONE needs to understand something. The story is not trying to be a masterpiece. Do NOT expect any great secrets about the Halo universe. No revelations. No crazy twists. Like I said at the start of my post, I liken this game to the "Another Day at the Beach" cutscene. It's different, its cool, it puts a smile on your face. But thats it. Do NOT expect Halo lore to play a big part in this game.
The last thing I want to say is that the atmosphere in this game is just amazing. Absolutely the moodiest Halo game. Comparatively, I believe "343 Guilty Spark" was the most atmospheric level in the trilogy. This game easily takes the cake in that department. The music, the visor, the emptiness of New Mombasa are really what set this game apart from the rest of the franchise. When you're playing those sections as the rookie, that is when you'll recognize something new about this game. Otherwise, its strictly Halo. The best of Halo...but still distinctly Halo.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17625519&postcount=2902
Ja...ik ook. En daarom lijkt hij me stiekem toch tof!quote:
Hij is gewoon te moeilijk voor je.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
De SP van Call of Duty 4 is klote op een paar toffe dingen na.
Geen idee, kijk even.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef -Dries- het volgende:
Is er een demo van CoD 4 op marketplace?
Ja dat vond ik het leukste van Halo idd.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Enigste wat ik leuk vond was de co-op met 4 man![]()
Zit op me werkquote:
Doen wequote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Vergeet niet Brothers in Arms Hells Highway te spelen voor de 17 September achievement (50 punten)
Anders moet je weer een jaar wachten, je hoeft alleen maar het schijfje in je 360 te stoppen
Neenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef -Dries- het volgende:
Is er een demo van CoD 4 op marketplace?
nee?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen we
Heb jij trouwens je Xbox Live naam veranderd? Zo niet dan heb ik geen idee wie het wel is
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef KoosyNL het volgende:
Net terug van een hand-on bij RockStar waar ik GTA IV: The ballad of Gay Tony mocht spelen. Mijn preview zal snel online staan maar de game is echt vet en zeker een goede en serke aanvulling op GTA IV
Klinkt heel cool! Ik wil die episode pack wel gaan kopen. Heb dat motorbende spul ook nog niet gespeeld!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef KoosyNL het volgende:
Net terug van een hand-on bij RockStar waar ik GTA IV: The ballad of Gay Tony mocht spelen. Mijn preview zal snel online staan maar de game is echt vet en zeker een goede en serke aanvulling op GTA IV
Same herequote:Op donderdag 17 september 2009 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt heel cool! Ik wil die episode pack wel gaan kopen. Heb dat motorbende spul ook nog niet gespeeld!
Nope! En er zaten ook wel een aantal hele toffe dingen in maar ook een heleboel waar we nu wel klaar mee zijn lijkt mequote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is gewoon te moeilijk voor je.
Voor 22eu bij de mediamarkt, geld meer dan waardquote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef -Dries- het volgende:
Hmm.. of zal ik toch COD 4 kopen? Twijfel nog..
Hrmz vaag, dan heb ik geen flauw idee wie Conquer Liar isquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hrmz vaag, dan heb ik geen flauw idee wie Conquer Liar is
22 maar? Is dat de GOTY editie of de normale?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor 22eu bij de mediamarkt, geld meer dan waard
Volgens mij wel de GOTY, maar daar zitten blijkbaar tegenwoordig die extra maps niet eens meer bijquote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
22 maar? Is dat de GOTY editie of de normale?
Tja, hij lijkt me opzich echt gaaf, maar dat hele gescripted en arcade enzo zit nog wel in me hoofd.. maar hij krijgt zulke hoge cijfers en iedereen hier is ook echt enthousiast dus het zal vast wel gaaf zijn
Oke, dan is voor 22 euro de keuze snel gemaakt. Vanmiddag even langs de MM hoppen dan.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel de GOTY, maar daar zitten blijkbaar tegenwoordig die extra maps niet eens meer bij
Qua arcade & scripted gameplay valt het wel mee hoor
Hier komt ie op 25sept uit, in amerika is ie sinds 15sept te koopquote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef Tokus het volgende:
Weet iemand wanneer Marvel Ultimate Alliance 2 uitkomt? Sommige sites verzenden 'm blijkbaar al sinds deze week, op andere sites zie ik 25 september staan.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oke, dan is voor 22 euro de keuze snel gemaakt. Vanmiddag even langs de MM hoppen dan.
Heeft niemand deze ?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef CraniuM het volgende:
Iemand hier met Naruto: The Broken Bond ? en die hem verkoopt ik zou hem graag willen kopen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hrmz vaag, dan heb ik geen flauw idee wie Conquer Liar is
quote:De demo van Brütal Legend verschijnt volgende week op Xbox Live en PlayStation Network. Dat is te lezen op de website van Amerikaanse webwinkel Gamestop.
Eerder werd bekendgemaakt dat de demo op 17 september beschikbaar zou zijn, maar dit gaat alleen op voor mensen die de game hebben gereserveerd bij bepaalde Amerikaanse winkels.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/5(...)e-week-op-PSN-en-XBL
[..]
[ afbeelding ]
Multiconsole releases van Sonyquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flv
PS3 zonder deuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |