Niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net op een groene peper zitten kauwen omdat ik dacht dat het een sperzieboon was.
Dat is je straf voor het willen eten van een sperzieboon.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net op een groene peper zitten kauwen omdat ik dacht dat het een sperzieboon was.
Klinkt erotiserend.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef 2cv het volgende:
Duur, pijnlijk en asociaal. Sommige gasten gingen niet naar de WC maar deden hun behoefte gewoon naast (of in!) het bed. Gelukkig hoef ik de rekening niet zelf te betalen.
Je vergeet de vingers van een co'tje in je reet toen je onder narcose lag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:16 schreef 2cv het volgende:
Ook ja. Verder nog 2 tuinslangen in mijn buik en 1 dunner slangetje in mijn lies om vocht af te voeren, 1 slangetje in mijn arm om vocht aan te voeren en 1 slang in m'n mond/keel om lucht in mijn longen te blazen.
quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef JH87 het volgende:
Chips.![]()
Ik vertrek over 5 min weer naar Groningen jeej.
quote:
Ik heb em hier op dualboot, maar nog maar 1 keer gebruikt... Ben niet zo van dat nieuwequote:Op zondag 20 september 2009 11:58 schreef Marco001 het volgende:
zometeen maar even Windows 7 installeren..
Wat is je andere optie dan?quote:Op zondag 20 september 2009 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb em hier op dualboot, maar nog maar 1 keer gebruikt... Ben niet zo van dat nieuwe
Euhm euhm euhm... geen problemen met licentie en zoquote:Op zondag 20 september 2009 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb em hier op dualboot, maar nog maar 1 keer gebruikt... Ben niet zo van dat nieuwe
Wtf! De barricaden op!quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het eurokaartje wordt duurder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan je beter overschakelenquote:
Inmiddels 15 km verder.quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef JH87 het volgende:
Chips.![]()
Ik vertrek over 5 min weer naar Groningen jeej.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |