Ik heb 'em, het duurde even!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef nietzman het volgende:
Ik wacht wel op het eerste servicepack.
Ik moest lachen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef nietzman het volgende:
Ik wacht wel op het eerste servicepack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Waar kun je die downloaden dan? Wil ik ook installerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef MaxMark het volgende:
Voor de geïnteresseerden, de nieuwe burgemeester wordt op dit moment geïnstalleerd.
Kwartje valt nu pasquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waar kun je die downloaden dan? Wil ik ook installeren
*pa doem pats!*
Bierquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ha, de traagste van het topic is ook gevonden.
Ja hier een krat... nr 6 inmiddels...quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb de Hertog Jan al aangebroken
Tegen wie? Ik tegen Aduard 3 uitquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Luco het volgende:
Morgen wedstrijd, voel me verder aardig kut dus ik heb het maar bij 2 gelaten
DFD 2 (Oentjserk), waarna ik waarschijnlijk op de bank mag zitten voor ROG 1 - DFD 1quote:
Fucking Britsum. Vorig seizoen 3 keer van die gasten gewonnen, enig verlies op 1 doelpunt verschil. Dit seizoen niet bij ze ingedeeld. Wel bij ploegen uit Oentsjerk, Heerenveen, Drachten en een of ander gat in de buurt van het Mid Fryslan Akwadukt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zla naar je zwaaien als je tegen CSL moet.
Vandaar dat je voor Ajax bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:57 schreef Luco het volgende:
[..]
DFD 2 (Oentjserk), waarna ik waarschijnlijk op de bank mag zitten voor ROG 1 - DFD 1
Korfbal
Ja, want het feit dat ik in Amsterdam geboren en getogen ben zegt natuurlijk niksquote:
Quote fail.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:20 schreef nietzman het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 september 2009 09:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was één flesje.
[/quoteWie?
Omdat je zei dat je me niet meer wilde zien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:20 schreef nietzman het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 september 2009 09:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was één flesje.
[/quoteWie?
Ik mis de connectie tussen een vegetariër zijn en Grolsch drinken een beetje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:43 schreef JH87 het volgende:
Jelmer meet gewoon met twee maten. Hij is vegetariër en als ik een keer Grolsch drink waar hij niet eens bij is wil ie niet meer met me omgaan.
Nou gewoon dat ik daar bij hem niet moeilijk over doe. En da's zelfs een structureel iets.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik mis de connectie tussen een vegetariër zijn en Grolsch drinken een beetje?
Niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net op een groene peper zitten kauwen omdat ik dacht dat het een sperzieboon was.
Dat is je straf voor het willen eten van een sperzieboon.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net op een groene peper zitten kauwen omdat ik dacht dat het een sperzieboon was.
Klinkt erotiserend.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef 2cv het volgende:
Duur, pijnlijk en asociaal. Sommige gasten gingen niet naar de WC maar deden hun behoefte gewoon naast (of in!) het bed. Gelukkig hoef ik de rekening niet zelf te betalen.
Je vergeet de vingers van een co'tje in je reet toen je onder narcose lag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:16 schreef 2cv het volgende:
Ook ja. Verder nog 2 tuinslangen in mijn buik en 1 dunner slangetje in mijn lies om vocht af te voeren, 1 slangetje in mijn arm om vocht aan te voeren en 1 slang in m'n mond/keel om lucht in mijn longen te blazen.
quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef JH87 het volgende:
Chips.![]()
Ik vertrek over 5 min weer naar Groningen jeej.
quote:
Ik heb em hier op dualboot, maar nog maar 1 keer gebruikt... Ben niet zo van dat nieuwequote:Op zondag 20 september 2009 11:58 schreef Marco001 het volgende:
zometeen maar even Windows 7 installeren..
Wat is je andere optie dan?quote:Op zondag 20 september 2009 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb em hier op dualboot, maar nog maar 1 keer gebruikt... Ben niet zo van dat nieuwe
Euhm euhm euhm... geen problemen met licentie en zoquote:Op zondag 20 september 2009 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb em hier op dualboot, maar nog maar 1 keer gebruikt... Ben niet zo van dat nieuwe
Wtf! De barricaden op!quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het eurokaartje wordt duurder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan je beter overschakelenquote:
Inmiddels 15 km verder.quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef JH87 het volgende:
Chips.![]()
Ik vertrek over 5 min weer naar Groningen jeej.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |