abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76404333
Weet iemand wat sites voor vliegtickets waar je gewoon een heel maandoverzicht kan zien?Transavia website heeft dat bijvoorbeeld. Als je dan flexibel ben kan je gewoon één uitzoeken.
pi_76464365
Ik wil in februari (week 6 of week 8, maakt niet uit) een paar doordeweeksedagen naar een europese stad waar het nog een beetje warm is (niet minder dan 10 graden). Voorkeur gaat dus naar zuid-europa.

Welke stad maakt helemaal niet uit, er moet alleen wat te doen zijn (dus een beetje grote stad is prima). Het enige criterium is dat de kosten voor het retourtje niet meer dan 125 euro bedragen.
pi_76469356
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Bryan181 het volgende:
Weet iemand wat sites voor vliegtickets waar je gewoon een heel maandoverzicht kan zien?Transavia website heeft dat bijvoorbeeld. Als je dan flexibel ben kan je gewoon één uitzoeken.
Zie OP. Bijvoorbeeld www.skyscanner.nl
pi_76471419
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef Greatmarked het volgende:
Ik wil in februari (week 6 of week 8, maakt niet uit) een paar doordeweeksedagen naar een europese stad waar het nog een beetje warm is (niet minder dan 10 graden). Voorkeur gaat dus naar zuid-europa.

Welke stad maakt helemaal niet uit, er moet alleen wat te doen zijn (dus een beetje grote stad is prima). Het enige criterium is dat de kosten voor het retourtje niet meer dan 125 euro bedragen.
Waarvandaan wil je vertrekken? Van Emmen naar Amsterdam is net zo duur als van Eindhoven naar Valencia, dus dat maakt wel wat uit.

Rome wellicht een idee?
pi_76481579
Ik wil graag in septemer (ja duurt nog lang) een reis plannen buiten europa voor relatief weinig geld. Hierbij denk ik dus niet aan marokko of egypte, maar eerder aan Amerika, Thailand, Indonesie of Afrika. Veel excursies en activiteiten.
Iemand nog tips welke bestemming/land/maatschappij goede prijs/kwaliteit verhoudingen heeft? Studeer op dit moment nog, dus kan me niet alles veroorloven. Liefst meer dan 1 stad/streek bezichtigen
pi_76483837
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waarvandaan wil je vertrekken? Van Emmen naar Amsterdam is net zo duur als van Eindhoven naar Valencia, dus dat maakt wel wat uit.

Rome wellicht een idee?
Het liefst nederland (ivm bezit van OV), maar Weeze of Bremen is ook geen probleem.
pi_76489701
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef littlefrankie het volgende:
Ik wil graag in septemer (ja duurt nog lang) een reis plannen buiten europa voor relatief weinig geld. Hierbij denk ik dus niet aan marokko of egypte, maar eerder aan Amerika, Thailand, Indonesie of Afrika. Veel excursies en activiteiten.
Iemand nog tips welke bestemming/land/maatschappij goede prijs/kwaliteit verhoudingen heeft? Studeer op dit moment nog, dus kan me niet alles veroorloven. Liefst meer dan 1 stad/streek bezichtigen
Madagascar!
Ik was voor een maand inclusief ticket ongeveer 2000 euro kwijt. En ik heb nergens op bezuinigd.
Kan overigens veel goedkoper als je met iemand samen reist. Dan kun je nl. een hotelkamer delen en dat scheelt nogal in de kosten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:21:13 #208
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_76492150
Ik wil in februari /maart voor een week naar Dubai,maar nu zie ik tickets voor 380 euro.Kan dit goedkoper?
pi_76506688
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Madagascar!
Ik was voor een maand inclusief ticket ongeveer 2000 euro kwijt. En ik heb nergens op bezuinigd.
Kan overigens veel goedkoper als je met iemand samen reist. Dan kun je nl. een hotelkamer delen en dat scheelt nogal in de kosten.
Klinkt zeker vet! Wat heb je daar allemaal uitgespookt dan? Veel excursies of voornameiljk gebackpackt of iets dergelijks? Heb je iets van foto's reisverslagen?
pi_76507107
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

Klinkt zeker vet! Wat heb je daar allemaal uitgespookt dan? Veel excursies of voornameiljk gebackpackt of iets dergelijks? Heb je iets van foto's reisverslagen?
Madagascar daar staat een berg info.
Ik heb er een beetje rondgereisd en vooral heel weinig gedaan. Zo leuk daar. Lekker met 24 volwassenen en 8 kinderen in een taxibusje enzo.
Ow, en zeker langs gaan bij het kindertehuis van Madalief!
pi_76513992
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Madagascar daar staat een berg info.
Ik heb er een beetje rondgereisd en vooral heel weinig gedaan. Zo leuk daar. Lekker met 24 volwassenen en 8 kinderen in een taxibusje enzo.
Ow, en zeker langs gaan bij het kindertehuis van Madalief!
Ooh bedankt!
Heb al tickets gevonden voor 600 euro voor oktober vanuit brussel! Ideaal!
pi_76520144
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Bryan181 het volgende:
Dat kan op supersaver.nl
linksboven zie je de goedkoopst geboekte tickets (oid), als je klikt op meer dan kun ook op maand per bestemming kijken...
pi_76524091
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:19 schreef keko het volgende:

[..]

Dat kan op supersaver.nl
linksboven zie je de goedkoopst geboekte tickets (oid), als je klikt op meer dan kun ook op maand per bestemming kijken...
THANKS!
pi_76525086
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef littlefrankie het volgende:

[..]
Ooh bedankt!
Heb al tickets gevonden voor 600 euro voor oktober vanuit brussel! Ideaal!
Waar?! Ik vind nooit van die goede deals!
pi_76527826
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Waar?! Ik vind nooit van die goede deals!
http://www.nouvelles-frontieres.be/vliegtickets
Alleen had ik gekeken voor indonesie ipv madagascar, omdat ik hier ook nog over twijfel
Bedankt trouwens, (you know what I mean)
pi_76534498
Kan iemand een goedkoop(lees rond de 300e) enkeltje vinden naar Columbus (VS,Ohio) 8-12 februari vinden? Ga een half jaar op stage en kan pas boeken als mijn visum/werkvergunning binnen is. Prijzen waar ik nu op kom zijn rond de 600e (orbitz,connections,skyskanner etc.) (New York is trouwens ook goed) Vertrek luchthavens Amsterdam, Dusseldorf of Brussel allemaal ongeveer dezelfde afstand.
pi_76535198
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:47 schreef ZuAndy het volgende:
Kan iemand een goedkoop(lees rond de 300e) enkeltje vinden naar Columbus (VS,Ohio) 8-12 februari vinden? Ga een half jaar op stage en kan pas boeken als mijn visum/werkvergunning binnen is. Prijzen waar ik nu op kom zijn rond de 600e (orbitz,connections,skyskanner etc.) (New York is trouwens ook goed) Vertrek luchthavens Amsterdam, Dusseldorf of Brussel allemaal ongeveer dezelfde afstand.
Als New York ook goed is; boek gewoon een retourtje New York met vertrek op een datum die jij wilt, en een retourvlucht een week later oid, en gebruik alleen de heenvlucht.

Dan kom ja al gauw rond de ¤350
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_76535239
Mischien een tip voor in de OP: www.qfly.nl Zeker voor als je flexibel bent.
pi_76537233
ben op zoek naar el cheapo tickets naar Ierland, Dublin of Belfast met 12 personen op 14, 15, 16 mei. Iemand tips waar ik het snelste kan zoeken behalve op de skyscanner e.d.
pi_76539824
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:01 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Als New York ook goed is; boek gewoon een retourtje New York met vertrek op een datum die jij wilt, en een retourvlucht een week later oid, en gebruik alleen de heenvlucht.

Dan kom ja al gauw rond de ¤350
¤550,- enkeltje Brussel - Columbus is de goedkoopste die ik heb gevonden op cheaptickets.nl. Wat je zegt kan een optie zijn, weet je enkele sites waar ze rond deze prijs zitten, waar ik zoek kom ik niet onder de 450 en dan moet ik ook naar Columbus (heb familie wonen in de buurt van New-York dus kan vanaf daar weer boeken als het nodig is) let wel op de datum 8-13 februari, ¤350 voor een retour moet je er meestal wel op tijd bij zijn en de data zijn vaak niet flexibel. Dank voor je meedenken;)
pi_76585178
Iemand onlangs nog ervaring opgedaan met een vlucht met Mahan Air...?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:22:15 #222
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_76593267
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Iemand onlangs nog ervaring opgedaan met een vlucht met Mahan Air...?
Gelukkig niet, en als ik jouw was zou ik, ondanks eventuele positieve ervaringen welke je leest, ook maar niet eens overwegen om met Mahan Airlines te vliegen, met een beetje rondshoppen is je ticket misschien 100 euro duurder per persoon, dan heb je ook een tussenstop, maar is de kwaliteit van het vliegtuig stukken beter.
Tip, mocht je goedkoop willen, kijk dan met vertrek vanuit Engeland, Easyjet heeft nu aanbiedingen om relatief goedkoop in de UK te komen vanaf Amsterdam.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_76596499
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:22 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Gelukkig niet, en als ik jouw was zou ik, ondanks eventuele positieve ervaringen welke je leest, ook maar niet eens overwegen om met Mahan Airlines te vliegen, met een beetje rondshoppen is je ticket misschien 100 euro duurder per persoon, dan heb je ook een tussenstop, maar is de kwaliteit van het vliegtuig stukken beter.
Tip, mocht je goedkoop willen, kijk dan met vertrek vanuit Engeland, Easyjet heeft nu aanbiedingen om relatief goedkoop in de UK te komen vanaf Amsterdam.
Ik had al grote twijfels, maar goed, denk dat ik het dus ook maar niet mee ga nemen in de vergelijking
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:01:31 #224
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_76719262
Oke ik zoek dus een goedkope manier om in Bolivia te komen, waar in Bolivia maakt ons niet heel veel uit, La Paz zou mooi zijn maar zijn we flexibel in.

Wat ik tot nu toe gevonden heb is voor 691,26 naar Sao Paulo te vliegen (vanaf amsterdam), en van Sao Paulo naar Santa Cruz voor 204,98.

Kom ik totaal op 896,24 uit

Oja vliegveld van vertrek maakt ons ook niet heel veel uit NL,BE of West Duitsland

Met de trein of bus van Sao Paulo naar Bolivia is wel goedkoper, maar als het meezit ben je volgens mij 2 dagen onderweg.. en dat is als het meezit.

We willen van ongeveer 3 augustus tot 3 september maar hier zijn we wel een paar dagen flexibel in. Iemand nog tips?

Via Lima is naar mijn idee altijd duurder...
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_76740387
1. waarvandaan
quote:
Ned, Dusseldorf, Frankfurt, Brussel, evt London
2. wanneer
quote:
een periode van ca 3 weken ongeveer vanaf weekend van 31 aug tot 21 aug
3. waarnaartoe
quote:
Indonesie evt. via Maleisie
4. hoe
quote:
nou niet zwemmen, vliegen bijv.
5. op welke manier
quote:
zo goedkoop mogelijk
Wat heb ik al?
Een vlucht van AMS naar Jakarta met 2 overstaps ca 18/20 uur reizen voor 650,- pp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')