quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:52 schreef Wazeggie het volgende:
Grappig![]()
En als jij niet begrijpt dat zulks nieuws wel degelijk nieuwswaarde heeft, moet je vanavond Hart van Nederland maar even overslaan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Kentoet het volgende:
Terechte klacht enzo, maar hij zong dat kutnummer niet zelf volgens mij.
Je bent gewoon jalours dat jij niet zo'n aandacht krijgt als je overlijdt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: Klote voor hem en zijn familie enzo dat hij overleden is...... Maar waarom is dit wereldnieuws ? Was hij dan zo bekend
Als ik de radio moet geloven dan is hij de man die er verantwoordelijk voor was dat ik uit woede op zaterdagavond bij het draaien van DAT kutnummer wat hij zong bier ging halen........
En dat elke zaterdagavond van mijn 16e t/m nu.
Ja, echt welquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bent gewoon jalours dat jij niet zo'n aandacht krijgt als je overlijdt...
Dit zong hij wel zelf volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:12 schreef Kentoet het volgende:
Terechte klacht enzo, maar hij zong dat kutnummer niet zelf volgens mij.
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Dus hij danste het alleen maar ?
Ik heb zijn naam dus even gegoogled omdat ik graag wou weten vanwaar de ophef. En inderdaad, klopt wat je zegt: Blijkt dat hij kanker had en een paar pakjes per dag rooktequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:18 schreef MikeyMo het volgende:
en hij heeft gewoon zelfmoord gepleegd want hij heeft zich letterlijk de kanker in gerookt...
move on people, nothing to see here
Als iemand dood gaat is dat erg inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bent gewoon jalours dat jij niet zo'n aandacht krijgt als je overlijdt...
Daar heb je gelijk in, maar om daar nou een een verhaal over te schrijven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: Klote voor hem en zijn familie enzo dat hij overleden is...... Maar waarom is dit wereldnieuws ? Was hij dan zo bekend
Jij dan net zo weinig neem ik aan ? Aangezien je de moeite neemt om te reagerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:21 schreef kL0j00h het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar om daar nou een een verhaal over te schrijven?Heb je dan echt helemaal geen leven verder?
Ik had het over het liedjequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als iemand dood gaat is dat erg inderdaad.
In dit geval dus ook.
Maar vanwaar die immense media-aandacht. Alsof de president van de VS is overleden
Aha, het holmaatje van de Bosraggerquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot eens op ofzoMafkees.
[..]
Idem voor jou.
Alles behalve hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, het holmaatje van de Bosragger
U is een grappenmakertquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles behalve hoor
Maar dit toont wel aan dat jij een nog grotere klapmongool bent dan dat ik dat ben
Rukkoning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ehm nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, het holmaatje van de Bosragger
Er zijn altijd mensen die na zo'n nieuwsbericht zich ineens herinneren hoe groot fan ze ook al weer zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Waar komen opeens al die fans van een onbekende Amerikaan vandaan
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Opeens is iedereen fan...... Dat vind ik gewoon vreemd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die na zo'n nieuwsbericht zich ineens herinneren hoe groot fan ze ook al weer zijn.
Ik kan je verzekeren dat de stormloop in de Media na een paar dagen wel weer voorbij zal zijn, in tegenstelling tot bij MJquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opeens is iedereen fan...... Dat vind ik gewoon vreemd.
Dat je medeleven toont, kan ik inkomen. Maar al dat sentimentele gedoe van mensen die al jaren (tot vandaag) niet meer aan die gast gedacht hebben
Net als na de dood van Michael Jackson iedereen fan was en iedereen hem als voorbeeld zag en al zijn cd's had........
Ja, dat is ook zo .... mmmm en nu?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij dan net zo weinig neem ik aan ? Aangezien je de moeite neemt om te reageren
En nu gaan we het hebben over het weerquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:36 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo .... mmmm en nu?
Ik denk dat ik pas geschokt zal zijn qua bekende personages als Meneer Aart dood gaat. Dat was toch echt mijn eerste held. En anders Frank van Sesamstraat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Opeens is iedereen fan...... Dat vind ik gewoon vreemd.
Dat je medeleven toont, kan ik inkomen. Maar al dat sentimentele gedoe van mensen die al jaren (tot vandaag) niet meer aan die gast gedacht hebben
Net als na de dood van Michael Jackson iedereen fan was en iedereen hem als voorbeeld zag en al zijn cd's had........
Ik verwacht, zoals die mod hierboven al zei, een SBS6 week/weekend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat de stormloop in de Media na een paar dagen wel weer voorbij zal zijn, in tegenstelling tot bij MJ
Met reclames ertussen voor de ultimate Swayze collection. Remastered en Full HD reprinted edities van filmas als DD en Ghost .quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik verwacht, zoals die mod hierboven al zei, een SBS6 week/weekend.
Geschokt ja, tuurlijk. Respect, tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:38 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat ik pas geschokt zal zijn qua bekende personages als Meneer Aart dood gaat. Dat was toch echt mijn eerste held. En anders Frank van Sesamstraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |