We beginnen de morgen met een hilarisch grapje: Ik denk dat ik Patrick Sway zie !
HAHAHAHAHAHAHAHA. Snappen jullie hem ? Patrick SWAY-ZIE als in PATRICK SWAYZE

.!!111!1
Goed,
Nu over tot de orde van de dag.
Patrick Swayze is overleden. Althans, als ik de radio mocht geloven. Misschien vreemd; Maar in eerste instantie toen ik het oh zo belangrijke nieuws door mijn radiospeakers hoorde schallen dacht ik dat we hier te maken hadden met een of andere senator of ander belangrijk persoon uit de Amerikaanse politiek.
Maar nee, niks is minder waar:
Patrick heeft de hoofdrol gespeeld in Dirty Dancing ! Ja man, vet belangrijk enzo ! De wereld op zijn kop, de hoofdrolspeler van een van de zoetste kutfilms in de geschiedenis van de film is overleden.
Hij had alles ! Was knap, gespierd en kon zelfs dansen !!1111!!
Boh ja
Who gives a fuck. Dus omdat hij als een van de enige niet homo's op de wereld kon dansen moeten er hele journaals aan die kerel gespendeerd worden? Echt.... alsof er niks belangrijkers is op deze aardkloot....
Veel r.i.p.jes enzo, maar waarom moet de media het altijd zo overdrijven

Achja zal wel zijn omdat het Amerika is. Daar zullen wel een 30 miljoen mensen naar zijn uitvaart kijken, 200.000 bloemen bezorgd worden op zijn ster op de strip van LA. Maar ja, dat krijg je als de helft van de bevolking werkeloos thuis zit he
Klacht: kutmedia en dingen die we helemaal niet willen weten
Anti-klacht: