Dat is ook wel een idee ja! Maar dan met kaas en pinda's..quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef DarkElf het volgende:
En vanavond eten we stampot rauw andijvie met gedroogde tomaatjes/ spekjes enzo... Past wel bij dit weer denk ik
Morgen ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee ja! Maar dan met kaas en pinda's..
Wanneer komen tante Bluezz en ome Golfer eigenlijk weer terug? Ik heb behoefte aan verse Schotlandfoto's
gluhwijn voor de open haardquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Hoop dat het nog wat beter weer wordt dan dit... Dit weekend ga ik met een vriendinnetje weg, anders zitten we de hele tijd te koukleumen met een glas wijn in onze handen (ook ok maar toch)
*proestttt.... daar ging mijn theequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:briljant!!
Ik noem het altijd swifferhondjes.. super handig in het huishouden. Heb zelf een groter model hond, met plumeaustaart. Die maakt hier mooi de bovenkant van tafeltjes en kastjes schoonHet is alleen jammer dat hij zo veel zand en modder in zijn uggs mee neemt naar binnen
Ik doe mee! Ik begrijp ineens wat TARA bedoelt met zijn vaatdoek-gevoel terwijl er verder niet echt iets aan de hand is..quote:
Tnx! Van die serie foto's wil ook degene die mijn hoofdfoto op Haifs is laten afdrukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geweldige foto's, MKDie onderste zou je moeten uitvergroten
je bent net wakker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Patrick Swayze is dood
[ afbeelding ]
You'll be missed
Nee, ik was in het huis van mijn ouders en daar is geen internet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
je bent net wakker?
ik werd btw ook wakker met dit nieuws![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
hachee gaat het worden.. ik kon het niet weerstaan en de scharrelsucadelappen waren ook nog eens in de bonus, ik beschouw het als een teken!![]()
Die van Milou met de vogeldie springt er voor mij uit.. maar vind ze sowieso
![]()
ahhh okequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik was in het huis van mijn ouders en daar is geen internet.
Ja, we hebben elkaar toch echt niet aangestoken in dit topic!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of een vliegtuigje boven nederland dat virus even heeft geloosd
Michael Jackson leeft!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag gisteren iemand lopen met een mondkapje voorHeus waar!
ja in t ziekenhuis zeker ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag gisteren iemand lopen met een mondkapje voorHeus waar!
Miss ben ik dan een slechte mama maar heel die griepzooi-hype kan me gewoonweg niet boeien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef Duderella het volgende:
Jemig, die griep komt hier even keihard binnen zeg, in een uur tijd of zo. Alsof ik en klap voor mijn hoofd heb gekregen.
Me maar al vast ziek gelemd op school. Daar zijn ze sowieso panisch over de griep nu.
Kut voor mijn studenten ook, want die zijn nog maar net begonnen.
Edit: Gelemd. Het nieuwe melden.
Mooi dat ik je niet kom verzorgen. Ik heb maandag tentamen en als jij ziek bent, word ik dat wellicht ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of een vliegtuigje boven nederland dat virus even heeft geloosd
Ik was verbijsterd!quote:
Op school maken ze zich er zorgen over dat mogelijk straks 1 op de 3 personeelsleden absent is. Dat heeft een hele grote impact op het reilen en zeilen. Vandaar dat ze er nogal druk mee zijn om de ellende zo beperkt mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Miss ben ik dan een slechte mama maar heel die griepzooi-hype kan me gewoonweg niet boeien.
Dochterlief weet dat ze moet handen wassen na het plassen of niezen.
Ik kreeg hele nieuwsbrieven over de griep. En de voorzorgsmaatregelen komen voor mij dus behoorlijk stom aan. Het is toch lochisch dat je met je hand voor je mond hoest enzo bijv.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op school maken ze zich er zorgen over dat mogelijk straks 1 op de 3 personeelsleden absent is. Dat heeft een hele grote impact op het reilen en zeilen. Vandaar dat ze er nogal druk mee zijn om de ellende zo beperkt mogelijk te houden.
Maar goed, je kan er maar zo veel aan doen inderdaad. Handjes wassen en netjes thuisblijven als je de griep te pakken hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Duderella het volgende:
Zou het een goddelijke interventie zijn? Want mijn eerste yoga-les dreigt me nu wel door de neus te worden geboord!
hardlopen of eten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk ook nog doen..
Vrouwen en techniek!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh waha! Digitale problemen zijn alweer verholpen, even resetten was genoeg
Nou mooi zo!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Dude mn topic in FB vamn gister heeft wel geholpen, heb te geld terug, dan kan t opeens wel he?achja
Dat klinkt wel heel gezellig ja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef DarkElf het volgende:
heet douchen is zo lekker
dan op t bankje Masterchef: professionals kijken en straks met mijn boek en thee mijn bedje in
(en de mr natuurlijk)
herfstig weer is wel knus
Ja ik zag ook dat t dicht was maar Yvonne had t al opgepikt en dat was wel ok, en kon de 25 euro wel weer gebruiken inmiddels (vorige week ook weer 130 naar de dierenarts voor controles etc, krijg t later wel terug maar daar heb ik nu ff niks aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou mooi zo!![]()
Ik zag dat het al weer gesloten was met de dooddoener 'verzuurd'.Nou ja, hun verlies als ze steevast alle kritiek naast zich neerleggen.
Maar boeit allemaal niet, mooi dat jij je pesos terug hebt! Als student is dat gewoon hartstikke prettig, al is het voor anderen misschien een klein bedrag.
Ja, daar kan Yvonne ook niet zo veel aan doe denk ik en die heeft het snel opgepakt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat t dicht was maar Yvonne had t al opgepikt en dat was wel ok, en kon de 25 euro wel weer gebruiken inmiddels (vorige week ook weer 130 naar de dierenarts voor controles etc, krijg t later wel terug maar daar heb ik nu ff niks aan).
Vorige week was een controle, alles was zoals het moest zijn HCT was nog wel tegen de ondergrens van goed aan (0.25-0.45 ok, May had 0.26), en katten die dit gehad hebben krijgen vaak een terugvalquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, daar kan Yvonne ook niet zo veel aan doe denk ik en die heeft het snel opgepakt inderdaad.
Moet je nog steeds met de poet naar de DA ja?
Ho ho! Ik had er niets mee te maken hoor!! Thijs was aan het rommelen..quote:
Mooi dat ze zo onder controle staat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vorige week was een controle, alles was zoals het moest zijn HCT was nog wel tegen de ondergrens van goed aan (0.25-0.45 ok, May had 0.26), en katten die dit gehad hebben krijgen vaak een terugvaldus ik blijf om de avond half tabletje geven en over 3maanden weer controle, en houd dr goed in e gaten
als je verkouden bent Duderettequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Duderella het volgende:
Een valling? Hoe weet ik of ik daar last van heb?![]()
Als ik verkouden ben, heb ik een bevalling?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je verkouden bent Duderette
zolang je maar niet omvalt is het okéquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als ik verkouden ben, heb ik een bevalling?
O jee, ik ga maar even wat water koken en oude handdoeken in repen scheuren dan!
En je moet vertellen wat je hebt gegeten.
Mamsje eet geen varkensvlees lapjes omdat ze ze naar varken vindt ruiken... Maar varkens saucijzen gaan er wel inquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
zolang je maar niet omvalt is het oké![]()
en ik heb een karbonade gegeten maar ik vond m niet lekker; het vlees ruikt niet oké en dat heb ik wel vaker met varkensvlees
Nou ik ben het wel met je moeder eens eigenlijk. Saucijzen zijn gekruid, dan is het goed te doen, maar het meeste varkensvlees vind ik niet lekker. Alleen dus flink gekruid of varkenshaas.. en zelfs dat kan soms erg tegenvallen qua smaak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mamsje eet geen varkensvlees lapjes omdat ze ze naar varken vindt ruiken... Maar varkens saucijzen gaan er wel in![]()
van de slager notabene, het huis stinkt er vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar had je dat vlees vandaan dan? Van een echte slager of van de super?
Oh. Ik ben heel makkelijk wat vlees betreft. Ik eet alles, behalve paardenvlees (jaja, reuze hypocriet, maar ik kán het nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ik ben het wel met je moeder eens eigenlijk. Saucijzen zijn gekruid, dan is het goed te doen, maar het meeste varkensvlees vind ik niet lekker. Alleen dus flink gekruid of varkenshaas.. en zelfs dat kan soms erg tegenvallen qua smaak.
Ik zal het in de gaten houden plenkie!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zolang je maar niet omvalt is het oké![]()
Wat gek.quote:en ik heb een karbonade gegeten maar ik vond m niet lekker; het vlees ruikt niet oké en dat heb ik wel vaker met varkensvlees
Wat is er met de kin van de slager dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
ach ja, 't is het vet in varkensvlees wat zo onfris ruikt, ik vraag me af of dat iets te maken heeft met wat die beesten te eten hebben gehad.
wat de slagert betreft,
Ik zal het eens aan hem voorleggen, aan zijn kin kan je btw wel zien dat zijn vlees verder wel goed is
Ja! En we huren de pied á terre van een collega.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh, Berlijn! Wat heerlijkVolgens mij is het in de herfstvakantie perfect daar
Ga je met je echtgenoot?
Het is in het voormalige oostelijke deel en een metrohalte of vijf van Alexanderplatz. Overigens hebben we ook fietsen bij het huis. Prachtig appartement trouwens, in een gerestaureerd oud schoolgebouw!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, waar in de stad is dat?
Volgens mij is de herfst het perfecte seizoen voor Berlijn; vallende blaadjes passen wel bij de complexe geschiedenisEn je hebt er veel leuke bars/kroegjes om op te warmen
Nee, ik ken het niet eens! Heb even gegoogled en het lijkt me leuk zeg!quote:Oh, ik wilde nog reserveren voor Les Halles. Morgen dan maar. Ben je daar geweest? De tent van Anthony Bourdain?
Jij denkt ook alleen maar aan seks.quote:
ik denk aan biefstuk, rib-eye etcquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan seks.
Welterusten CF!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh, ik zou zo met je meewillen, Dude! Appertement klinkt toll
Afijn, alweer bijna 12 uur: tijd om te gaan tukken
'Seksist' heeft niks met seks te maken hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik denk aan biefstuk, rib-eye etc![]()
seksist
Tof. Ik ga in November een weekje die kant op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
En ik heb net een lang weekend Berlijn geboekt voor in de herfstvakantie.
O leuk, en ook meteen een week! Ik vermoed zo maar dat wij in een paar dagen ook niet klaar zullen zijn met Berlijn. Maar gelukkig hebben we daar dus nu een goed adresje en kunnen we zo weer eens terug.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Tof. Ik ga in November een weekje die kant op.
- Travelcard aanschaffenquote:
Travelcard is een OV-kaart?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- Travelcard aanschaffen
- Berlijn stadsdeel voor stadsdeel bezoeken
- http://www.noctivagus.com/
Absoluut tmiquote:Op woensdag 16 september 2009 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd wakker met mijn gezicht een beetje aan mijn kussen geplakttmi, I know
Oh ja die heb ik langs zien komenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:16 schreef freecell het volgende:
Laatste item hiervan:
Dat is één van de tolken (en één van de oudsten) van onze kerk
edit: laat maar, dat fucking filmpje weigert op fok te staan
En hij is inderdaad wel grappig normaal, maar hij is nu wel heel dramatisch geknipt en geplakt
Dan zit je je als horende soms af te vragen of het tolken op de maat of dansen isquote:Op woensdag 16 september 2009 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens een halve kerkdienst naar hem gekeken als doventolkHij kan ook prachtig zingen
Vrijdagquote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
En wanneer vertrek je naar de Ardennen, DE?
Hoe is 't trouwens met je schoonzusje, nu?
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 16 september 2009 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.visitberlin.de/welcomecard/index.php?lang=en
Ja die debielen hebben in IJmuiden de overhandquote:Op woensdag 16 september 2009 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Verschrikkelijk he Boris.. het is dat je weet dat er debielen zijn in NL die het er mee eens zijn, anders was het alleen maar dolkomisch.. maar stiekem is het dus dood eng!
Ik kijk al vanaf 10.15quote:Op woensdag 16 september 2009 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. ik weet wel dat ik voorlopig weer genoeg politiek gezien heb om te weten hoe het er voor staat... Slecht voor mijn hart.
Stilte voor de storm Morgen komen Bluezz & golfer weer thuis.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:Howdy, was je doen daar??
Rustig hier trouwens..
Ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, leuk zeg!![]()
@ Dude:jaaaa Schotlandfoto's kijken!!!
Ik ben het in menig opzicht niet eens met de SGP, maar v/d Vlies vind ik echt een sympathieke vent. Jammer dat 'ie er zo grumpy uitziet, hij is echt heel aardig.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf 10.15en maak het eerste termijn nog even vol. Nu nog Pechtold, daarna nog Bassie, Thieme en Verdonk. Bassie als in Bas vd Vlies
. Ben het totaal niet met hem eens, maar is toch wel een held
. Zijn manier van debatteren is toch wel geweldig.
Nu even CUL. Vanavond simpel pastatje vanavond met gehakt, groente en een pot saus.
Hij miste zijn doel?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Proost CF
vandaag tijdens het sporten een wervel verkeerd geschoten in mijn rug
Da's de eerste keer dat ik jou op een spelfout betrapquote:
O wat erg! Edit! Als je van me houdt, edit je.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's de eerste keer dat ik jou op een spelfout betrap
Ja, ik ben nog wakkerEr blijft een vriend van Meneer slapen hier.
duud is bij deze geëxcuseerdquote:Op donderdag 17 september 2009 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
Sportuitdrukkingen en sportjargon; balsporten
Doel misten: Als een doelverdediger met een rookmachine zijn doel onzichtbaar maakt voor de tegenstander en zo verhinderd een doelpunt te scoren.
Pfjoeuw!quote:Op donderdag 17 september 2009 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
Sportuitdrukkingen en sportjargon; balsporten
Doel misten: Als een doelverdediger met een rookmachine zijn doel onzichtbaar maakt voor de tegenstander en zo verhinderd een doelpunt te scoren.
Heb ik laatst ook gedaan! Tip: ontdoe tomaat en paprika van hun velletje voor je de boel glad en fijn maakt. Naderhand krijg je die stukjes er niet uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Duderella het volgende:
Pfjoeuw!![]()
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo gazpacho maken
Beterschap FC. Hier knap ik juist weer een beetje op.
Doe ik! Tomaatjes houd ik in kokend water en de paprika rooster ik, waarna het velletje er zo vanaf zakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan! Tip: ontdoe tomaat en paprika van hun velletje voor je de boel glad en fijn maakt. Naderhand krijg je die stukjes er niet uit.
Top! En let op de maatvoering van het recept. Ik heb laatst 10 keer teveel olie en azijn in mn gazpacho gedaan. Rekenfoutje. Maar het was nog wel lekker haha.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Doe ik! Tomaatjes houd ik in kokend water en de paprika rooster ik, waarna het velletje er zo vanaf zakt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
Stilte voor de storm Morgen komen Bluezz & golfer weer thuis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thuis![]()
![]()
Wat is er heerlijker dan een blije poes rennend en mauwend door de tuin op je af te zien komen, zo blij om ons weer te zien.
De oppas heeft het huis schoon + kadootje en een heerlijk dagboek achtergelaten
We hebben een héérlijke week achter de rug tussen de 16 en 22 graden, alléén maar zonnig, 1 keer wat miezer toen we erg hoog zaten en een kleine 'walk' deden.
Heerlijk kneuterige maar ook mooie B&B's gehad, heerlijk tot matig gegetenHéél véél lievelings blackfacesheep op de foto gekregen etc etc. Zie foto's ik zal straks een linkje plaatsen.
Foto's zijn uitgezocht en worden nu door golfer bewerkt. Wat lastig om een selectie te maken uit 245 foto's![]()
*bijlezen gaatLaiverdje! Wat fijn dat je er weer bent. Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo'n blije kat is fijn thuiskomen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Wat leuk! We hebben gewoon op een aantal dezelfde plekken gestaan!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Yes, lekker hoor
PICS (waarschuwing, het zijn er wat veel)
Ik zag Ballachulish (of dergelijke) inderdaad op de kaart staan, op de foto.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:21 schreef Bluezz het volgende:
Het is nagenieten he Dude
We zijn trouwens vlak langs jullie spookhotel gereden, maar waren op weg naar wat anders en het was pas 11 uur 's morgens, dus wat vroeg voor een slaapplek
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 16:06 schreef Duderella het volgende:
Dat koninklijke viswuiven.![]()
O sorry, ik spam heel die SChier vol.
Nee dat weet ik ook niet. Ik heb gewoon mijn laptop even gedraaid.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
En ik weet niet hoe ik mijn filmpjes recht kan krijgen
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vlg. week donderdag weer werken en golfer de maandag daarna pas
Ja maar bijna weer beter. Morgen gewoon weer aan het werk. Griep!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Ben je ziek thuis dude
En gaat het goed met de poetsels?
We hebben het nog over jullie gehad, wij hebben dezelfde boottrip in Portree gemaakt denk ik?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Bluezz!!!!! Jaaaaaa!!! Pics!!!!!
Ik moet nu eerst even wat nakijken, dan ga ik ze allemaal bewonderen!!!!![]()
![]()
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef borisz het volgende:
BloesGolfer
WB
. Al kan die laatste niet reageren
.
Foto's kijken doe ik vanavond laat wel als ik een normale internetverbinding heb.
Bij mijn vader in Santpoort, alleen die heeft nu tijdelijk door wat problemen een trage umts verbinding. Zo'n dommeltje. Foto's laten duurt veel te lang.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
Wat is dat trouwens een zielige aankomst met dat kapotte restaurant op die hoek in jouw dorp BorisJe zal buitenlander zijn en je verheugen op aankomst in NL
Er zijn wat uitschieters gelukkigquote:
Ja, dat viel ons ook erg op. De crisis heeft daar érg huisgehouden.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zijn wat uitschieters gelukkigMaar soms ook gewoon erg matig
of snel weet je wel, dat je met een voortje en hoofd gewoon binnen een uur buiten staat
Ook in een leuk restaurant gewoon een sterrenmaaltijd gehad, zo goed! Toen we zeiden dat het sterwaardig was, zei ze : ja het eten wel, maar voor de rest hopen we het hoofd boven water te kunnen houden hier.
We hebben dan ook overal in Schotland veel gesloten tentjes en/of winkels gezien
Portree was echt vergane gloriequote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef Duderella het volgende:
Ja, dat viel ons ook erg op. De crisis heeft daar érg huisgehouden.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben het nog over jullie gehad, wij hebben dezelfde boottrip in Portree gemaakt denk ik?
Er ging nu ook een zoete hond mee
Nee joh, no worriesquote:Op donderdag 17 september 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
Let jij op mensen die weinig taalfouten maken CF?![]()
* freecell gaat beter opletten in de buurt van CF vanaf nu!
Ik wil nog wel eens een beetje Engelse ziekte hebben zo af en toe (dat met die spatie-fouten, geen rachitis)
Nou, volgend jaar gaan we voor wat zongarantie. Japan of Italië (ja, vreemde keuze, ik weet het!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:gaaf idee ja!! Alleen ben ik bang dat dat verregent in schotland
![]()
Gaan jullie volgend jaar mee naar Noorwegen??![]()
![]()
Overigens grappig: wij maken ook altijd foto's van de borden bij dingen die we bezoeken! Wij zetten ze alleen niet in een verslag maar gebruiken de tekst om die verslagen aan te vullen. Altijd handig als je nog even kan terug lezen hoe iets ook al weer precies zat
Ik lamineer ze wel even voor we weg gaanquote:Op donderdag 17 september 2009 20:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dus stop die briefjes even in flesjes, dan gaan ze wel een paar jaar mee.
Wat is een sundog?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow noorwegen
Een culstok moet het worden, maar dan is het niet te hopen dat the sundog hem jat
dudeyogi, zet je yin in de auto en de yen achterin, zou dat lukken?
Oh ja!quote:
Oeh. Ja, dat lijkt me ook wel een droomreis zeg!quote:Oh, ik wil heel graag een keer met de trein van Moskou naar Beijing. Liefst volgend jaar al! Maar best duur en best veel dagen nodig
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow noorwegen
dan is het niet te hopen dat the sundog hem jat![]()
Ja, lekker een aantal weken vrij, het is onze zomervakantie hequote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes en golfer, WB! Ik heb meteen even de foto's bekeken, mooooiEn dan nu ook nog lekker wat dagen vrij, heerlijk hoor
[..]
Nee joh, no worriesHet valt me op als mensen/posters die ik ken veel taalfouten maken. Sommigen schrijven altijd vlekkeloos en dan valt het extra op als ze eens iets verkeerd spellen ofzo
Huh, mijn tante van 80 ging nog naar Petra en Mongolie enzo..... Ja, met de Transsiberische Express.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat een prijzen voor die treinreis
Ehhh yen moest yang zijn dus, je snapt het dude.
DE wij zijn ook niet meer zo best lich. tegenwoordig, maar met de auto was dit dus ook prima. Je kan veel zien in een week, toch zo'n 2000 gemaakt in totaal. Veel uit de auto gestapt als we iets leuks zagen, en kleine rondjes gemaakt. Prima vak. op deze manier.
Maar zo'n transsiberische toestand of een andere lange treinreis lijkt me ook wel leuk.
Over oud zijn : we waren deze week wel vaak één van de jongsten met onze 50+
Whoa, ja! Of met de Orient-Expres van Boedapest naar Istanboel.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik wil ook wel eens met de trein van Venetië naar Parijs, 24 uur, 2400 euroDus dat staat op de 'als we ooit veel geld hebben' wishlist als we oud en reumatisch zijn ofzo
Daar staat ook een cruise op van Noorwegen naar de Poolcirkel, schitterende cruise! Poepsjiek en poepduur ook
Aaaaahhh wat geweldig, wat heerlijk, superrrrrrr en yes ik wist het welquote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
New York, Bluezzie. Morgenochtend
Yeahquote:Op maandag 14 september 2009 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ik ben aangenomen!
Ik heb er wel eentje, maar hij moet echt even achter een linkjequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef borisz het volgende:
Leuke foto's B&G.
Ik mis alleen een foto van Golfer in kilt
zorgco, good job beebquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Als zorgcoördinator. Mits ik maandag mn tentamen haal.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, maar hij moet echt even achter een linkje
Gaat over verpleegkundig wetenschappelijk onderzoek. En dan vooral de theorie, dus nulhypothesen enzo. Vervelende saaie stof.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
zorgco, good job beeb
Dat moet lukken toch
Goede reis!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Merci! Nu echt bedtijdMorgen om 7 uur de deur uit
Hoezoquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:57 schreef kaasplankje het volgende:
Enne hoi Bluezz wat ziet Opa Gofter er raar uit?
Was ook maar een korte ban dan. Zeker om dat je ex (verzuurde) mod bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:06 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag!
Ik mag weer posten.
Heb intussen wel alles kunnen teruglezen en ben weer helemaal op de hoogte van alles wat hier besproken en gebeurd is.
Oh dies lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef borisz het volgende:
Vanavond een recept die golfer al eerder heeft klaargemaakt.
De Thaise noedels met waterkers en gemarineerde bief
Letterlijk op dezelfde plekken gestaan iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh jummiejummiejummie... das heel veel lekkers in 1 pub!![]()
Voor bloes: klik hier staat ie tussen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het zo grappig dat die foto van jullie bij Neist Point bijna op het zelfde punt is gemaakt als deze:
Ik weet waar jullie huis woont jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet van whisky![]()
Maar als je eens wilt komen proeven Borisz, je weet waar onze glaasjes wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |