Dat is ook wel een idee ja! Maar dan met kaas en pinda's..quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef DarkElf het volgende:
En vanavond eten we stampot rauw andijvie met gedroogde tomaatjes/ spekjes enzo... Past wel bij dit weer denk ik
Morgen ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee ja! Maar dan met kaas en pinda's..
Wanneer komen tante Bluezz en ome Golfer eigenlijk weer terug? Ik heb behoefte aan verse Schotlandfoto's
gluhwijn voor de open haardquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Hoop dat het nog wat beter weer wordt dan dit... Dit weekend ga ik met een vriendinnetje weg, anders zitten we de hele tijd te koukleumen met een glas wijn in onze handen (ook ok maar toch)
*proestttt.... daar ging mijn theequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:briljant!!
Ik noem het altijd swifferhondjes.. super handig in het huishouden. Heb zelf een groter model hond, met plumeaustaart. Die maakt hier mooi de bovenkant van tafeltjes en kastjes schoonHet is alleen jammer dat hij zo veel zand en modder in zijn uggs mee neemt naar binnen
Ik doe mee! Ik begrijp ineens wat TARA bedoelt met zijn vaatdoek-gevoel terwijl er verder niet echt iets aan de hand is..quote:
Tnx! Van die serie foto's wil ook degene die mijn hoofdfoto op Haifs is laten afdrukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een geweldige foto's, MKDie onderste zou je moeten uitvergroten
je bent net wakker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Patrick Swayze is dood
[ afbeelding ]
You'll be missed
Nee, ik was in het huis van mijn ouders en daar is geen internet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
je bent net wakker?
ik werd btw ook wakker met dit nieuws![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
hachee gaat het worden.. ik kon het niet weerstaan en de scharrelsucadelappen waren ook nog eens in de bonus, ik beschouw het als een teken!![]()
Die van Milou met de vogeldie springt er voor mij uit.. maar vind ze sowieso
![]()
ahhh okequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik was in het huis van mijn ouders en daar is geen internet.
Ja, we hebben elkaar toch echt niet aangestoken in dit topic!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of een vliegtuigje boven nederland dat virus even heeft geloosd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |