quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef Bastard het volgende:
Ik voel al reiki zodra ik dit topic open eigenlijk, ik denk er aan en mijn handen worden warm
Door het kwaad aan te vechten natuurlijk, door die afgrond in te springen en jezelf kritisch te bekijken.. daar is moed voor nodig maar je krijgt er veel voor terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Reiki trekt me aan, omdat ik op basis van persoonlijke ervaringen beslist waarde hecht aan de 'meer' gedachte. Maar hoe kom ik van mijn 'technische' angst voor het onbekende, ontastbare af?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Reiki trekt me aan, omdat ik op basis van persoonlijke ervaringen beslist waarde hecht aan de 'meer' gedachte. Maar hoe kom ik van mijn 'technische' angst voor het onbekende, ontastbare af?
Wat ToT zegt heb ik ook gedaan. Ook ik ben techneut. Ik ben er eerst veel over gaan lezen, heb toen een aantal behandelingen gehad, ben daarna gaan zoeken naar een Reiki master die bij mij zou passen en heb mij toen ingeschreven voor een Reiki cursus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:57 schreef ToT het volgende:
Mja met Reiki kan er gewoon niks mis gaan: het is universele levensenergie!
Onderga eens een keer een behandelingetje of zo!Dan wordt het al een stuk minder eng.
De zonnevlecht gaat naar je zwaartepunt. (naja, voor noobs)quote:De toegevoegde Tera Mai Seichem IV, V, VI & VII inwijdingen bevatten NIET toegevoegde elementale lucht, water, vuur of aarde helende energieën! Dit is een toegevoegde zegening van God / de Godin aan de Tera Mai ingewijde. Het is ook veel, veel meer dan dat!!! Door deze inwijdingen beschermt, heelt en communiceert God / de Godin direct door de zonnevlecht van de ingewijde. Deze inwijding versterken de elementale lucht, water, vuur en aarde helende stralen en alle andere Tera Mai inwijdingen, die de ingewijde heeft ontvangen. Het vereiste voor Tera Mai Seichem IV, V, VI & VII is zowel Tera Mai Reiki Masterschap, Seichem Masterschap en Tera Mai Reiki IV, V, VI & VII.
100% accurate informatie van het innerlijke weten komt van de zonnevlecht!!!. De zonnevlecht is één van de inwijdingsplaatsen in de eerste Enochian Magic inwijding, die wordt gegeven bij Tera Mai Shamanic I . Een Tera Mai Reiki I ingewijde, die deze workshop heeft gevolgd is in staat meer heling te geven dan de Tera Mai Reiki I ingewijde, die deze workshop niet heeft gevolgd. En ik heb al jaren gezegd, dat er iets met de zonnevlecht is. En nu weet ik wat het is.”
Kathleen Milner
Naja zegquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef bassos het volgende:
Maar echt serieus, het geciteerde stukje staat bol van wannabe bullshit en haar negeren als het centrum van de pest die ze verspreid is wellicht beter.
Naja zeg.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naja zeg
Echt kennis in de keel he.
Basos je lult uit je nek, wist je dat in je nek een primitieve chakra zit? Bij jou is die overactiefquote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja zeg.
Verkeerd citeren en daarmee een stroman oprichten om neer te kunnen halen.
Wat primitief.
Echte kennis UITSPREKEN.
Pipo.
Dit is ook een goed boek voor beginners: http://www.bol.com/nl/p/b(...)666806140/index.htmlquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Niesl het volgende:
[..]
[..]
Wat ToT zegt heb ik ook gedaan. Ook ik ben techneut. Ik ben er eerst veel over gaan lezen, heb toen een aantal behandelingen gehad, ben daarna gaan zoeken naar een Reiki master die bij mij zou passen en heb mij toen ingeschreven voor een Reiki cursus.
Tip: http://www.bol.com/nl/p/b(...)005534492/index.html
Echt een goed boek dat veel uitleg geeft e.d.
Volgens mij heb ik die ook gelezen en in mijn optiek schrijft hij daar 1 zin in die heel het boek, voor mij in ieder geval, onderuit haalt.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:28 schreef TeraMai het volgende:
[..]
Dit is ook een goed boek voor beginners: http://www.bol.com/nl/p/b(...)666806140/index.html
Strak plan!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:
ToT, we moeten binnenkort maar eens een gaatske prikken he
Naja, op het gebied van gehoorzaamheid van computers aan mensen die IT snappen;quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:09 schreef Niesl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook gelezen en in mijn optiek schrijft hij daar 1 zin in die heel het boek, voor mij in ieder geval, onderuit haalt.
Hij beschrijft dat zijn computer was getroffen door een virus, maar doordat hij zijn computer Reiki had gegeven was het virus verdwenen. Ik heb hier heel erg veel moeite mee. Ik ben een IT'er en ik geloof hier werkelijk niets van. Na het lezen van dit stuk was ik zo gedesillusioneerd dat ik niet verder heb gelezen, mogelijk dat de rest van het boek wel interessant/goed is.
Jammer dat je inderdaad niet verder gelezen hebt. Er zijn ook mensen die geloven dat je een accuu op kan laden met Reiki, daar haak ik ook afquote:Op vrijdag 25 september 2009 06:09 schreef Niesl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook gelezen en in mijn optiek schrijft hij daar 1 zin in die heel het boek, voor mij in ieder geval, onderuit haalt.
Hij beschrijft dat zijn computer was getroffen door een virus, maar doordat hij zijn computer Reiki had gegeven was het virus verdwenen. Ik heb hier heel erg veel moeite mee. Ik ben een IT'er en ik geloof hier werkelijk niets van. Na het lezen van dit stuk was ik zo gedesillusioneerd dat ik niet verder heb gelezen, mogelijk dat de rest van het boek wel interessant/goed is.
Opzich wel een interessant onderwerp. Je kan over zulke dingen niet per definitie zeggen dat het niet waar is. Dat je het niet geloofd is een ander verhaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja, op het gebied van gehoorzaamheid van computers aan mensen die IT snappen;
Dat werkt.
Met name omdat je de computer africht.
E-mail ?
Plain tekst.
Je eigen gebruikersaccount ?
Niet administrator.
(naja websurfing vanaf de server is misschien wel spannend)
Dus ik weiger te geloven dat je niet een individuele persoonlijkheid ziet ontwikkelen per werkplek.
Dat is de interactie tussen de gebruiker en de pc.
Daar doorheen moet je zien de interactie tussen de persoonlijkheden die alle afzonderlijke onderdelen van de computer hebben gemaakt en daar aan toevoegen alle mensen die betrokken zijn geweest met de draaiende software.
Je kan me wel vertellen dat computers geen persoonlijkheid hebben.
Het is echter een race die met langer gebruik steeds meer gaat richting dat ze dat nu juist wel hebben.
Het image dat de werkplek gebruikt laat al voorkeur zien.
(steevast windows bullshit, zoals dingen lokaal opslaan)
Maar ja, als we klagen even buiten beschouwing laten.
Hoe vaak gebeurt het dat het wel werkt als jij het doet, ipv stuk is als de gebruiker het doet ?
In hoeverre is dat vaardigheid in het omgaan met computers en welk stukje onverklaarbaar zit er in ?
(ik laat vaak werkplekgebruikers reproduceren wat ze deden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |