quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Del Potro LOL grootste choker die k ken!!!
jaaaaahaaaaaaaaa geloof je het zelluf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zeik nergens over, zeg niet dat het fout is, just an observation
Ik vond het opvallend, ik zeg toch niet dat er iets mis mee is. Zoek je nou echt ruzie of ben je net zo dom als de naamgever van je nicname?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:50 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
jaaaaahaaaaaaaaa geloof je het zelluf.
Haha Murray is zelfs de enige in de top-6 nu die er geen heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wel mooi dat JMDP eerder een slam wint dan Murray
Hij is ook al veeeeeeeel rijker dan jij bent. zal toch iets van jaloezie bij je zijn, denk ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend, ik zeg toch niet dat er iets mis mee is. Zoek je nou echt ruzie of ben je net zo dom als de naamgever van je nicname?
Waarom? Ik gun het Murray nog wel 0,1% meer dan DP......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef TheGeneral het volgende:
En dan vind je het ook nog nodig om me te gaan PM'en.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:54 schreef BogardeRules het volgende:
en dat kan je wel zeggen, maar na zo'n opmerking komt dat heel ongeloofwaardig over. En daar is ook niets mis mee, ik zeg het alleen maar, Een observatie.
Ik gun het Murray totaal niet. Vervelend tennis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Waarom? Ik gun het Murray nog wel 0,1% meer dan DP......
maar ja ieder tennissertje mept zoals ie gebackt is. dus om je daar nou over op te winden ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik gun het Murray totaal niet. Vervelend tennis.
PM-en over iets wat je zegt in een veredeld SC topic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan vind je het ook nog nodig om me te gaan PM'en.
Opflikkeren, waar is mn auto-ignoreknop ....
Goed te merken dat je je non-argument aanvult met ad hominems, dat onderstreept je incompetentie, net als je ignore gejank.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan vind je het ook nog nodig om me te gaan PM'en.
Opflikkeren, waar is mn auto-ignoreknop ....
OT: Goed gedaan ouwe Argentijn
Carl Maes, de vroegere coach van Kim en de Fed Cup ploeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker, prettig duo die twee Belgen
Gert en ?
(Tong-grap: Samson?)
och er was geen echt topic meer, dus vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
PM-en over iets wat je zegt in een veredeld SC topic?
Trieste zakquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:00 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Goed te merken dat je je non-argument aanvult met ad hominems, dat onderstreept je incompetentie, net als je ignore gejank.
Alsof er niet een Tong klaar staat om binnen een minuut een nieuw topic te openen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:02 schreef BogardeRules het volgende:
och er was geen echt topic meer, dus vandaar
Btw, gert en samson, de twee minst grappige comedy duos in de geschiedenis van kindertv ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:01 schreef Defected het volgende:
[..]
Carl Maes, de vroegere coach van Kim en de Fed Cup ploeg.
Eerste waar ik ook aan dachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:51 schreef TheGeneral het volgende:
Je post begon zo goed...en toenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:29 schreef sven23456 het volgende:
woow ..geweldig wat del potro gedaan heeftwat een enorme boost voor het tennis ook..eindelijk eens een keer niet die onsportieve federer die wint
Fedje werd nonchalant in die 2e set en hij liet Delpo in de wedstrijd komen...DAarna is geschiedenis. Delpo sloeg al zijn forehands door Fed heen. Ik denk zelfs dat Delpo af en toe gewoon in het net sloeg maar omdat hij zo hard sloeg niemand dat zag omdat de ballen gewoon door het net heen gingenquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:00 schreef Mr-Sander het volgende:
Holy fuck, watskeburt?! Ik viel in slaap toen het 6-3 5-4 stond en Federer makkelijk op weg ging naar z'n volgende US Open...Da's even van een koude douche thuiskomen. Maar ik vind het wel mooi voor Del Potro, als je van Nadal wint en ook Federer verslaat, heb je gewoon verdiend gewonnen.
idem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:00 schreef Mr-Sander het volgende:
Holy fuck, watskeburt?! Ik viel in slaap toen het 6-3 5-4 stond en Federer makkelijk op weg ging naar z'n volgende US Open...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:29 schreef sven23456 het volgende:
woow ..geweldig wat del potro gedaan heeftwat een enorme boost voor het tennis ook..eindelijk eens een keer niet die onsportieve federer die wint
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:29 schreef sven23456 het volgende:
[...]eindelijk eens een keer niet die onsportieve federer die wint
XL-stand?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een held. Dan ben ik nu pitten. Morgen de bijgewerkte XL-stand maar es bekijken
De stand van de XL-game, het spel van XL, in de zin van Extra Lars...waar je uitslagen in een toernooi probeert te voorspellen. check het tennisfilter voor een TT die begint met "XL".quote:
Begrafenis outfitquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik had het na 6-3 en een break voor in de 2de set ook wel gezien, vroeg naar bed. business as usual
Doe vanochtend teletekst aan... WTF? DEL P wint thriller op de US Open?
Wel, ik gun het hem zeer, hij lijkt me buiten de baan een echte gentle giant, een grote vriendelijke reus.
En Roger, trek eens iets VROLIJKERS aan, en niet die begrafenis outfit!
Hm dat was het niet eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fedje werd nonchalant in die 2e set en hij liet Delpo in de wedstrijd komen...DAarna is geschiedenis. Delpo sloeg al zijn forehands door Fed heen. Ik denk zelfs dat Delpo af en toe gewoon in het net sloeg maar omdat hij zo hard sloeg niemand dat zag omdat de ballen gewoon door het net heen gingen
Dat is wel echt het keerpunt geweest van de wedstrijd imo, daarna was DP los terwijl die daarvoor met veel spanning en kracht speelde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm dat was het niet eens.
Die nonchalance in de 2e set werd lange tijd niet afgestraft.
Tot *5-4, toen Fed voor de set serveerde en Del Potro ineens met 2 fantastische passings kwam. Toen was ie los en niet meer te houden.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Wel, ik gun het hem zeer, hij lijkt me buiten de baan een echte gentle giant, een grote vriendelijke reus.
Ben het er niet helemaal mee eens. Tuurlijk was de tweede set belangrijk, maar aan het begin van de vierde leek DP opnieuw klaar voor de sloop. Daar pakte Federer ook niet door ondanks de mindere fase van Juan Martin. Hij hield hem weer in de wedstrijd. Pas na winst van de vierde set zag je echt het geloof komen bij Del Potro op de zege en nadat hij de breakpoints in de vijfde wegwerkte was het gedaan met de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat is wel echt het keerpunt geweest van de wedstrijd imo, daarna was DP los terwijl die daarvoor met veel spanning en kracht speelde.
beter voor zijn rug ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer had al veel te veel van die bekers. Bitterballenschaaltje is ook wel es leuk ....
Ik vind van wel. 2-0 achter in sets is anders als 2-1. Del Potro had dan ook nog geen goede momenten gehad als het 2-0 zou staan. Hij zou dan gewoon kansloos 2-0 achter staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ben het er niet helemaal mee eens. Tuurlijk was de tweede set belangrijk, maar aan het begin van de vierde leek DP opnieuw klaar voor de sloop. Daar pakte Federer ook niet door ondanks de mindere fase van Juan Martin. Hij hield hem weer in de wedstrijd. Pas na winst van de vierde set zag je echt het geloof komen bij Del Potro op de zege en nadat hij de breakpoints in de vijfde wegwerkte was het gedaan met de wedstrijd.
Anders lees je even wat posts terugquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef tennisboy het volgende:
Toen ik naar bed ging was het 6-3 3-2 voor Federer,ik dacht dat gaat hij wel winnen totdat ik 's'morgens teletekst las en zie dat Del Potro heeft gewonnen. Wat is er ineens mis gegaan?
Zo denkt Federer er ook over:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind van wel. 2-0 achter in sets is anders als 2-1. Del Potro had dan ook nog geen goede momenten gehad als het 2-0 zou staan. Hij zou dan gewoon kansloos 2-0 achter staan.
En Federer 2-0 in sets voor is ongelooflijk moeilijk te verslaan.. In Grand Slams heeft hij iets van 150-0 ofzo.. In ieder geval heel veel tegen 0.
quote:"De tweede set heb ik laten glippen en achteraf bekeken heeft me dat de match gekost, denk ik. Del Potro heeft aangeklampt, hij gaf niet op. Ach, je kunt niet alles hebben in het leven."
"Ik ben niet té zwaar ontgoocheld. Het leven gaat voort. Ik heb dan niet gewonnen, maar ik mag terugblikken op een geslaagd toernooi. Ik ben gelukkig, ik heb een goeie zomer achter de rug."
Ik ben het er helemaal mee eens dat als Federer daar toegeslagen had dat het over was geweest. Wat dat betreft heeft hij daar natuurlijk wel laten liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind van wel. 2-0 achter in sets is anders als 2-1. Del Potro had dan ook nog geen goede momenten gehad als het 2-0 zou staan. Hij zou dan gewoon kansloos 2-0 achter staan.
En Federer 2-0 in sets voor is ongelooflijk moeilijk te verslaan.. In Grand Slams heeft hij iets van 150-0 ofzo.. In ieder geval heel veel tegen 0.
Ik snap niets van je post. Wat bedoel je? Wat is de relatie tussen die eerste en die tweede zin?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Trouwens
Het is ook volslagen debiel dat Federer die een na laatste bal tegen Djokovic zijn beste bal ooit noemt. Zou hij al la Becker voortaan aan de Martinie zitten om de wedstrijden nog spannend te houden?
Die derde foto...wat een klein mannetje is Federer eigenlijk.quote:
Wat een reus is die Del Potroquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die derde foto...wat een klein mannetje is Federer eigenlijk.
Ja, inderdaad. En DP sloeg op *5-6 30-30 in de derde set twee dubbele fouten en verloor daarmee de set. Toen dacht ik dat het oer en sluiten zou zijn voor DP.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ben het er niet helemaal mee eens. Tuurlijk was de tweede set belangrijk, maar aan het begin van de vierde leek DP opnieuw klaar voor de sloop. Daar pakte Federer ook niet door ondanks de mindere fase van Juan Martin. Hij hield hem weer in de wedstrijd. Pas na winst van de vierde set zag je echt het geloof komen bij Del Potro op de zege en nadat hij de breakpoints in de vijfde wegwerkte was het gedaan met de wedstrijd.
Niet mij gaan verbeteren hea.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Wat een reus is die Del Potro. Is toch ook de langste speler ooit die de US open gewonnen heeft?
Sporza zegt Del Potroquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet mij gaan verbeteren hea.Ik vermoed dat hij wel de langste was, of misschien Laver.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Wat een reus is die Del Potro. Is toch ook de langste speler ooit die de US open gewonnen heeft?
dat het een dronkemansuitspraak wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap niets van je post. Wat bedoel je? Wat is de relatie tussen die eerste en die tweede zin?
Zelf dan vind ik hem nog warrig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:16 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat het een dronkemansuitspraak was
Nee, dat is TheGeneral.quote:Ben jij diegene van die gruwelijke Federer OP ? Dan weet je toch hoeveel mooiere ballen hij geslagen heeft.
Dat was ook zeker niet waarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind ze op tennis.com wel erg hard:
"Del Potro stuns Federer in five to win U.S. Open
NEW YORK (AP)—Always so cool, so consistent, so in control of his emotions and his matches, Roger Federer amazingly let the U.S. Open championship slip from his grasp.
Two points from victory against inexperienced, unheralded Juan Martin del Potro of Argentina, two points from a sixth consecutive title at Flushing Meadows and a record-extending 16th Grand Slam title overall, Federer, quite simply, fell apart Monday."
Dat viel wel mee vond ik.
De hele 2e set was ie al minder dan de eerste, wat ook logisch is want die 1e set was werkelijk briljant.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
Mwah, hij zakte ineens in niveau na 2e set *5-4 30-30. Dat heeft hij daarna niet meer gehaald.
Precies, dat vind ik ook. "Fall apart" doe je als je 5-0 voorstaat en vervolgens chocket en geen game meer wint of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
De hele 2e set was ie al minder dan de eerste, wat ook logisch is want die 1e set was werkelijk briljant.
Maar in niveau dalen is nog altijd heel wat anders dan "fell apart"
Haha, excuses!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet mij gaan verbeteren hea.Ik vermoed dat hij wel de langste was, of misschien Laver.
Excuses aanvaard.quote:
Ja, inderdaad. Ik heb nog nooit zo goed kunnen leven met een nederlaag van Federer als in dit geval. Zelfs als Federer tegen Nadal speelde en ik voor Nadal was, vond ik het toch ook vervelend dat Federer verloor - nu eigenlijk helemaal niet. Het is gewoon een fantastisch jaar voor Federer. En ik vind DP echt een goeie en sportieve speler.quote:Ik moet zeggen dat ik fell apart ook wel heel erg overdreven vond. Was gewoon een mooie pot met wisseling van wacht per set. Eerste set en begin 2de set Federer superieur daarna erg wisselvallig naar mijn mening.
En ik heb nu ook niet het gevoel dat Federer verloren heeft omdat hij zo slecht speelde. Zijn meeste verliezen tegen Nadal (vooral die van RG) waren gewoon omdat hij abominabel slecht speelde...MAar nu heeft Delpo het gewoon volledig verdiend!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb nog nooit zo goed kunnen leven met een nederlaag van Federer als in dit geval. Zelfs als Federer tegen Nadal speelde en ik voor Nadal was, vond ik het toch ook vervelend dat Federer verloor - nu eigenlijk helemaal niet. Het is gewoon een fantastisch jaar voor Federer. En ik vind DP echt een goeie en sportieve speler.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.![]()
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb nog nooit zo goed kunnen leven met een nederlaag van Federer als in dit geval. Zelfs als Federer tegen Nadal speelde en ik voor Nadal was, vond ik het toch ook vervelend dat Federer verloor - nu eigenlijk helemaal niet. Het is gewoon een fantastisch jaar voor Federer. En ik vind DP echt een goeie en sportieve speler.
tegen djoko in de halve finale AUS reageerde hij ook zeer geïrriteerdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerste Federer echt opzichting boos zien worden op de umpire.. vaker gebeurd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
fed_fan beleeft alles op een geheel eigen wijze.
Ik ben soms gewoon dubbel over hem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik blijf je soms maar vaag vinden over Federer
![]()
Oké, komt 'ie nog een keer.quote:Waarom heet je Federer-fan als je in een Grand Slam finale voor Nadal bent, nota bene zijn aartsrivaal![]()
En vaak lijkt het alsof Federer niks goed kan doen bij je...
hij is best vaak boos op de umpire hoor, niet alleen daar...ik kan er zo nog 5 of meer opnoemen....het gaat in ieder geval bijna elke keer over hawkeye.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:45 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
tegen djoko in de halve finale AUS reageerde hij ook zeer geïrriteerd
Eerste opslagpercentage was wel echt onder de maat hoor. Verder vond ik dat hij de forehand van DP wel vaak opzocht en de servicegame bij 5-4 in de tweede set kwam gedeeltelijk ook doordat Federer niet 100 procent speelde. Ik vond dit niet zijn beste nederlaag. Wimbledon haalde hij zeker een hoger niveau dan gisteren. RG klopt ja, maar dat was natuurlijk vooral mentaal. Daar heeft hij geen seconde gedacht dat hij een kans had.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ik heb nu ook niet het gevoel dat Federer verloren heeft omdat hij zo slecht speelde. Zijn meeste verliezen tegen Nadal (vooral die van RG) waren gewoon omdat hij abominabel slecht speelde...MAar nu heeft Delpo het gewoon volledig verdiend!
Heb je hem ooit eerder het woord "fucking" horen gebruiken? Ik niet. Meer dan "shit" heb ik hem niet horen zeggen en dat vind ik van een andere orde van grootte.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
hij is best vaak boos op de umpire hoor, niet alleen daar...ik kan er zo nog 5 of meer opnoemen....het gaat in ieder geval bijna elke keer over hawkeye.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |