Wie is toch die BK over wie jullie het steeds hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:55 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga slapen.
Oh en BK, ik heb besloten homo te worden met jou, aangezien jij van romantische dingen houdt.
Groetjes
Werkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Eey,
Wil iemand even testen of ie op www.cnn.com www.disney.com www.hotmail.com kan komen?
De meeste Amerikaanse sites geven bij mij een time out. Nederlandse doen het gewoon prima.
Ze doen et bij mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Eey,
Wil iemand even testen of ie op www.cnn.com www.disney.com www.hotmail.com kan komen?
De meeste Amerikaanse sites geven bij mij een time out. Nederlandse doen het gewoon prima.
Allemaal?quote:
Hier hebben ze er ook geen zin in..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
Eey,
Da's raar. Bij mij doen ze het allemaal niet...quote:
Die doet het bij mij ook niet nee...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier hebben ze er ook geen zin in..
EN IK MOET OP IMDB
Dat had ik al gedaan en krijg ik te zien dat ze UP zijn, maar ik kom er niet op. Ondanks dat andere sites het wel doen. www.yahoo.com doet het bijvoorbeeld wel...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Yep. Je kan er ook http://downforeveryoneorjustme.com/ voor gebruiken.
quote:
Vaag gedoe.. Die sites die jij aangaf doen t hier dus idd ook niet..quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die doet het bij mij ook niet nee...
[..]
Dat had ik al gedaan en krijg ik te zien dat ze UP zijn, maar ik kom er niet op. Ondanks dat andere sites het wel doen. www.yahoo.com doet het bijvoorbeeld wel...
quote:
Dat vermoed ik ook ja. UPC hier.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je provider of zo.
WILDE GOK
Ik ga ff het internet van de buren proberenquote:
Helleuwquote:
Ja dus..quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ja. UPC hier.
MSN schijnt ook problemen te geven... [centraal] MSN IS DOWN jankzak slowchat
[..]
Ik ga ff het internet van de buren proberen
Zorg er dan eens voor dat de lag op Battle.net helemaal weg isquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:03 schreef Maisnon het volgende:
En imdb doet het hier ook.
Maarja, ik host dan ook stiekem het complete internet thuis
mensen die niet kunnen slapen gok ikquote:
Count me inquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen slapen gok ik
Het ligt aan UPC ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
Lolz
Als ik het internet van de buren pak doet ie het wel...
Alleen heeft die man een kankertrage verbinding
pff dan scheelt t weer dat k niet alleen ben..quote:
Zeg jij daar..quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen slapen gok ik
Vet, dan kan ik vanavond met een meisje chatten. Eindelijk sociale interactie met het andere geslacht, score.quote:
ben jij dan misschien mijn buurman? mijn internet is ook zo traag als dikke stront door een rietje...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:05 schreef Adolecens het volgende:
Lolz
Als ik het internet van de buren pak doet ie het wel...
Alleen heeft die man een kankertrage verbinding
Ik ook.. Nja, een shaggie dan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pff dan scheelt t weer dat k niet alleen ben..
maar ga er zo wel een draaien... misschien dat t helpt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Vet, dan kan ik vanavond met een meisje chatten. Eindelijk sociale interactie met het andere geslacht, score.
haha thanks i guessquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg jij daar..
Jij ziet er wel stoer uit![]()
Dat was positief bedoeld inderdaad..quote:
Oeps.quote:Top 100 van maandag 14 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 360 jordeeeh
002. 310 IQM
003. 198 LudoSanders
004. 186 Otis.
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Vet, dan kan ik vanavond met een meisje chatten. Eindelijk sociale interactie met het andere geslacht, score.
Geen Nijmegen hier, sorryquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben jij dan misschien mijn buurman? mijn internet is ook zo traag als dikke stront door een rietje...
Ik lees nu even mijn e-hossel boek door, ik kan niet meer fout gaan. Nog 5 minuten en dan gaat het los.quote:
Huh?quote:
jouw paarse haartjes vallen iets meer rood uit...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was positief bedoeld inderdaad..
So: Yw
Krentenbol is er niet meer he, dus nu hoeft ie nog maar met één account te posten en dan krijg je van deze duizelingwekkende cijfers en aantallenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oeps.
En jordeeeh en IQM, sick!
Ohhh dát bedoel je Siniti?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik lees nu even mijn e-hossel boek door, ik kan niet meer fout gaan. Nog 5 minuten en dan gaat het los.
Heb je het breezah-topiek van afwazig er ook ff bijgepakt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik lees nu even mijn e-hossel boek door, ik kan niet meer fout gaan. Nog 5 minuten en dan gaat het los.
Ja ik weet niet wat dat was hoor.. Kwam door t licht geloof ik, wantquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jouw paarse haartjes vallen iets meer rood uit...
die potjes van de pak al geprobeerd? heb nu violet in mn pluk, valt wel beetje donker uit
Whahaha * Dqod doet nogmaals een wangknijpactiequote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeker. Straks heb ik je. En alle andere meisjes op fok, jwz.
Welcome backquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben weer thuis.
En weer in de klb sc .
Hier begint het al.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha * Dqod doet nogmaals een wangknijpactie
als je van felle kleurtjes houdt, heb je bij de Pak (winkel) vette felle kleurtjes, moet je alleen 1x in de 2 weken inzetten maar duurt maar n kwartiertje.. heb er al meerdere van gehadquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat was hoor.. Kwam door t licht geloof ik, want
verder leek t (toentertijd) WEL echt paars
You lost me there (t vetgedrukte gedeelte)
Ohhh ja, je doet t idd goedquote:
Ohhh ja de Pak.. Ja ik snap m nu (Ik ben weer blond ehquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je van felle kleurtjes houdt, heb je bij de Pak (winkel) vette felle kleurtjes, moet je alleen 1x in de 2 weken inzetten maar duurt maar n kwartiertje.. heb er al meerdere van gehad
quote:
Adopteren? Ik ben 2 jaar jongerquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh ja, je doet t idd goed
Ik zou je iig bijna willen adopteren, want ik vind je nu al een dotje
Dus? Waar wil je nou heen eigenlijk? Eh?quote:
nou dan moet t toch allemaal van jou vandaan komen,quote:
Oh oh oh. Ik heb net een weddenschap met mijn huisgenoot afgesloten. Hij beweert dat hij in een maand beter bas leert spelen dan ik. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou dan moet t toch allemaal van jou vandaan komen,
ben totaal niet romantisch (en ja, schijn toch een vrouw te zijn)
Hoe lang speel jij het dan alquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh oh oh. Ik heb net een weddenschap met mijn huisgenoot afgesloten. Hij beweert dat hij in een maand beter bas leert spelen dan ik. Ik ben benieuwd..
Iehw, te veel tandvlees.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:48 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mn volgende portret al weer bijna af
Nu ga ik echt een solo shitstorm in PUB houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu ga ik echt een solo shitstorm in PUB houdenHaha dat mag hoor schatje, maar dan ga ik je wel bombarderen met notes en je haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me een mooi meisje, maar wel met teveel tandvleesquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zit jij een beetje mijn nichtje belachelijk te maken
Ja, je ziet best veel tandvlees als ze lachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt me een mooi meisje, maar wel met teveel tandvleesik vind dat gewoon lelijk, sorry
!
Ik heb jou net echt de liefste note ooit gegeven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, je ziet best veel tandvlees als ze lachtMaar dat komt omdat ze een best spits gezicht heeft als je het van de zijkant bekijkt
Het geeft d'r wel iets speciaals en eigens in ieder geval
Whehequote:Op dinsdag 15 september 2009 03:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb maisnon nog nooit een note gegeven, dus je hebt gelijk
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:27 schreef Maisnon het volgende:
nu moet ik stiekem een abonnement gaan nemen
Trusten in ieder gevalen succes morgenochtend iedereen
Subtiele hint hoor ditquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt teminste nog 5 welkomstnotes gehad, ik geeneen
maak jij je inbox is leeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slaap lekkeren dankje, ik zal het nodig hebben
!
[..]
Subtiele hint hoor diten ik heb er ook een beetje om gevraagd he
!
Ik heb last van reetkeversquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:09 schreef Zotheid het volgende:
Potjandorrie, wat heb ik kut geslapen zeg.
Vuige kutmuggen!
Herkenbaar.quote:
Ey BTquote:
In PUB.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Ey BT
Nu weet ik dat ik laatst tijd hier niet zo aanwezig ben, maar sinds wanneer ben jij mod?
En ben je hier modje of ergens anders?
Ik welquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar mods slapen toch helemaal niet?![]()
![]()
Sinds gisteravondquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Ey BT
Nu weet ik dat ik laatst tijd hier niet zo aanwezig ben, maar sinds wanneer ben jij mod?
En ben je hier modje of ergens anders?
Ruilen van account dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wel!
[..]
Sinds gisteravondvan PUB. Staat in MED hoor
!
Neequote:
Dankje!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef jagga het volgende:
Ik ben geen vaste klant van MED ofzotssssss kom nou
![]()
Maar iig gefeliciteerd
Watte?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:27 schreef LudoSanders het volgende:
Dan niet!
Ik ga onmeunig veel doppios drinken.
quote:
quote:
quote:Doppio in espresso is a double shot, extracted using a double filter basket in the portafilter.[1] This results in 60ml of drink, double the amount of a single shot espresso. More commonly called a standard double, it is a standard in judging the espresso quality in barista competitions. Doppio is Italian, meaning "double".
Oke!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
BT, mag ik een positieve note van je?
Ik ook bittequote:
quote:
Dat vind ik nou weer niet zo aardig van jouquote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Van Krentenbol. kreeg ik hem niet.
Misschien zelfs meerderequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:46 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik nu de Holocaust ontken, krijg ik dan ook een note Bt?
Het is dat ik op mijn mobiel zit, anders had ik graag de proef op de som genomen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wel!
[..]
Misschien zelfs meerdere!
Waarom zou dat notebaar zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef Japsnars het volgende:
Dan gaan we maar op weg richting de negatieve note
[ afbeelding ]
Nee, dat is 'op weg naar'. Om alvast te wennen met een goatse tattoo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou dat notebaar zijn?
Ik word niet zuur bowa, NOOIT!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Breathtaking mod ?
R.I.P. leuke meid.
Welkom zure pruim.
Hoe je dit nu op moet vatten....quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Breathtaking mod ?
R.I.P. leuke meid.
Welkom zure pruim.
Ik zit op mobiel dus terugzoeken kost teveel moeite. Hij werd in FB topic over slotjes door remlof gevraagd iets uit te komen leggen in FC.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is er voor ophef over Swarma ?
Ik lees vanalles, maar kan niet terugvinden waar het over gaat.
nee, dat zei ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word niet zuur bowa, NOOIT!
iPhone ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel dus terugzoeken kost teveel moeite. Hij werd in FB topic over slotjes door remlof gevraagd iets uit te komen leggen in FC.
iPhone ja, 9 van de 10 keer wacht je op een kutplaatje die het wachten niet waard is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
iPhone ?
Zal ik eens ff een plaatje van 5 MB hier posten![]()
Die eerste pagina van de SC is altijd kut he
Feyenoord uit moet ik voor het eerst in 4 jaar missen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef LudoSanders het volgende:
BoWa, ga je alleen naar Kopenhagen of heb je meer wedstrijden in de planning staan?
Dat was eigenlijk de volgende vraag, sinds wanneer support jij PSV zo fanatiek, ik dacht dat jij zo'n Limburgs clubje steunde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord uit moet ik voor het eerst in 4 jaar missen.
Dan (in andere volgorde geloof ik) naar Sparta, Nec, Kopenhagen en Ado uit.
Ga eigenlijk nooit (bijna nooit) naar PSV thuis in de competitie, vind ik geen ruk aan. Alleen uit eigenlijk.
Wel zaken als Europa League of CL thuis, dat wel.
Dat krijg je er van met je lastminute werk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god ik word nu al gehaat op m'n studieik ben dat kutkind dat faalt met d'r Mac waardoor anderen presentaties voor d'r moeten maken.
Sinds een jaar of 5/6 ga ik echt mee met PSV in uitwedstrijden, ook europees. Komt meer omdat ik een aantal mensen ken die dat ook lang deden. 1x meegeweest, en eigenlijk meteen besmet met het "virus"quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:11 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was eigenlijk de volgende vraag, sinds wanneer support jij PSV zo fanatiek, ik dacht dat jij zo'n Limburgs clubje ondersteunde.
Het enige wat die kerels in je groepje denken: YES, mag ik dat please doen. Misschien maak ik dan wel kans bij haar als ik mijn best doe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god ik word nu al gehaat op m'n studieik ben dat kutkind dat faalt met d'r Mac waardoor anderen presentaties voor d'r moeten maken.
Zotheid had het al voorspeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Leer eens zinnen maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel dus terugzoeken kost teveel moeite. Hij werd in FB topic over slotjes door remlof gevraagd iets uit te komen leggen in FC.
Ach zo. Hoe stom het ook klinkt gezien mijn aanwezigheid op FOK! heb ik er echt geen tijd voor. Toch maar eens tijd voor vrij maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 5/6 ga ik echt mee met PSV in uitwedstrijden, ook europees. Komt meer omdat ik een aantal mensen ken die dat ook lang deden. 1x meegeweest, en eigenlijk meteen besmet met het "virus"
Wel altijd PSV gevolgd tot dat moment.
Ging eerder altijd alleen maar naar MVV inderdaad.
Maar nu ben ik elk weekend wel bij of Mvv, of Psv, of Borussia Monchengladbach te vinden
Weet niet waar je woont.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ach zo. Hoe stom het ook klinkt gezien mijn aanwezigheid op FOK! heb ik er echt geen tijd voor. Toch maar eens tijd voor vrij maken.
Breda, in het weekend Zeeland om zelf te voetballen en werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont.
Maar mocht je ooit zin hebben om een wedstrijd van BMG bij te wonen, kan ik je kaarten regelen
Ben de beroerdste niet heur.
Hoezo, ik geef zo gewoon een gelikte presentatie op mijn Mac hoor.quote:
Omdat ik niet uit Breda kon oorspronkelijk?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg waarom ben je niet voor NAC
BT nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo, ik geef zo gewoon een gelikte presentatie op mijn Mac hoor.
Ik had twee SC's te onderhouden, hè.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oeps.
En jordeeeh en IQM, sick!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Je moeder heeft er anders geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
LUDO KOMT UIT ZEELAND, WAAAAAAAHAAHAAHAHAA!1!1
Nee, klopt, want we gaan er waarschijnlijk op vakantie volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder heeft er anders geen problemen mee.
"We"? Ze zijn van mening dat je nog steeds niet voor jezelf kunt zorgen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, klopt, want we gaan er waarschijnlijk op vakantie volgend jaar.![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"We"? Ze zijn van mening dat je nog steeds niet voor jezelf kunt zorgen?
Hou je geld over om een veul te grote tv voor op je slaapkamer te kopen hequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel.Maar ik kies ervoor om ook met mijn familie op vakantie te gaan. Net als dat ik dat dit jaar heb gedaan.
IQM is een moederskindje!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel.Maar ik kies ervoor om ook met mijn familie op vakantie te gaan. Net als dat ik dat dit jaar heb gedaan.
TVquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hou je geld over om een veul te grote tv voor op je slaapkamer te kopen he
TV is overrated. En ik ga ook nog met vrienden op vakantie, hè. Dus meegaan met m'n familie kost me uiteindelijk alleen maar meer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hou je geld over om een veul te grote tv voor op je slaapkamer te kopen he
Ja, want mijn familie bestaat ook echt alleen maar uit mijn moeder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
IQM is een moederskindje!
Ik hoop overigens volgend jaar ook nog mee te mogen naar Thailand, ik zou dat strand van The Beach graag eens in levende lijven zien.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, klopt, want we gaan er waarschijnlijk op vakantie volgend jaar.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:27 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Ik kies voor:A B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Nice,quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
http://westcoastblunt.zat(...)ekkerste%20foto/zes/
B van Billen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:27 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Ik kies voor:A B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Neh, geloof het niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
FloydRoseDoubleLocking
Kloon van Lamon wat ik je brom
Wie zijn billen brandt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehehequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
M'n pakketje, wat doe je?!
Hij kan wel snel vliegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Een uur terug in de tijd zelfs.quote:
Oh wacht, dat is lokale tijd.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef jordeeeh het volgende:
Dat pakketje dacht waarschijnlijk "Screw you guys, I'm going home >_<".
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef jordeeeh het volgende:
Dat pakketje dacht waarschijnlijk "Screw you guys, I'm going home >_<".
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:06 schreef Smart_ass het volgende:
Bohhhhhh ik vind het echt koud buiten zeg.
Die prachtwijk nu op SBS6? Nice hoor. Die met die rode gordijnen, is dat die Spaanse waar je altijd naar toe gaat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
MIJN BUURT OP DEN TELEVISIE±!!!111
FFUUUUUUU
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die prachtwijk nu op SBS6? Nice hoor. Die met die rode gordijnen, is dat die Spaanse waar je altijd naar toe gaat?
Ik heb haar een flinke veeg gegeven. Wim-Lex keek toe. Nou jij weer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die in de rij gaan staan om de koningin van een grote afstand te zien.
Ik heb staatsdiners gelopen en alles.
Maxima die mij een knipoog geeft.
Het Koningshuisquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die in de rij gaan staan om de koningin van een grote afstand te zien.
Ik heb staatsdiners gelopen en alles.
Maxima die mij een knipoog geeft.
lelijke mensen over het algemeen..quote:
Hola.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijke mensen over het algemeen..
quote:
Dat boeit me niet zoveel. Ze voegen alleen zo weinig toe. Zeker als je kijkt naar wat het allemaal kost.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijke mensen over het algemeen..
minder dan n presidentquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zoveel. Ze voegen alleen zo weinig toe. Zeker als je kijkt naar wat het allemaal kost.
Dat van mij is niet gedroomd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb haar een flinke veeg gegeven. Wim-Lex keek toe. Nou jij weer.
True, maar Maxima is wel leuk.quote:
Dat wel. maar ik vind het zo'n overbodige poppenkast.quote:
Dat wel.quote:
nja.. let me put it this way:quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel. maar ik vind het zo'n overbodige poppenkast.
Dat is dus wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. let me put it this way:
ze geven een mooie show weg naar het buitenland, omdat ze daar vaker vertoeven dan hier IN nederland
Klopt, en zoals ik ze zelf heb meegemaakt zijn het erg aardige, geïnteresseerde mensen (ook als er geen camera bij is). Bij de uitreiking van de Militaire Willems-Orde aan Marco Kroon was er een ontzettend goede sfeer. Erg leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel.Het is sowieso wel een leuk stel, daar niet van.
Ach, hieruit blijkt dat dat ook wat zou opleveren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja.. let me put it this way:
ze geven een mooie show weg naar het buitenland, omdat ze daar vaker vertoeven dan hier IN nederland
Logisch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Dacht ik bij mezelf, ik koop daar gewoon krasloten van, het is toch gokgeld.
VETPOT!quote:Heb ik er twee van 1 euro gekocht en één van 2 euro. Win ik met die van 1 euro in totaal 2 euro, en met die van 2 euro win ik 15 euro
Nu heb ik dus 2,40 winst in totaal
Nee, meer met de gedachte van: Ik maak 15 euro vrij voor gokken (loterij) en aangezien ik dan maar 4,40 win(quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Logisch?Je had toch verlies?
[..]
VETPOT!
WTF @ HAAR!quote:
Ik vind casino toch leukerquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, meer met de gedachte van: Ik maak 15 euro vrij voor gokken (loterij) en aangezien ik dan maar 4,40 win() gebruik ik dat geld om opnieuw van te gokken
Nou en of
Volgende trekking weer meedoen [ afbeelding ]
Ik ook ! al is het maar om de verveling tegen te gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zin om iemand in elkaar te slaan.
Haaaaaaaaaave you met wd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zin om iemand in elkaar te slaan.
Goed plan. Helemaal kapot rammen die handel.quote:
Fappen en neuken heb ik het wel mee gehad. Tijd voor iets anders he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ook ! al is het maar om de verveling tegen te gaan
Maar fappen, neuken, of bier drinken vind ik ook wel ok...
Maarja werk
Waarom zou je wd kapot willen rammen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed plan. Helemaal kapot rammen die handel.
Gewoon, omdat ik daar zin in heb. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef jagga het volgende:
[..]
Waarom zou je wd kapot willen rammen?
*Zet twee Jupilertjes koudquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ook ! al is het maar om de verveling tegen te gaan
Maar fappen, neuken, of bier drinken vind ik ook wel ok...
Maarja werk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
*Zet twee Jupilertjes koud*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Jij fucking teef! mij hier een beetje laten zitten, terwijl je zelf aan het bier zit.
LAMSTRAAL!
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat Derksen over haar zei.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHAHAHAHAH
Waar haal je deze vandaan? Allemaal van 4chan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHAHAHAHAH
die komen van lacebag, nu zit ik op 4chanquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar haal je deze vandaan? Allemaal van 4chan?
quote:
Kanker, ik lach me kapotquote:
*proest*quote:
http://img.4chan.org/b/res/160608372.html#160611003quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
Wd, doe eens een link naar die 4chan-thread.
Ik sloeg m'n moeder dood door het lachen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
*proest*
Mijn beeldscherm, wat doe je?![]()
Drinken over m'n toetsenbord
Drinken uit m'n neus![]()
![]()
Alles zit eronder![]()
Het zat wel in m'n neus ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
*proest*
Mijn beeldscherm, wat doe je?![]()
Drinken over m'n toetsenbord
Drinken uit m'n neus![]()
![]()
Alles zit eronder![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik sloeg m'n moeder dood door het lachen!![]()
Ik scheet m'n boxershort vol.![]()
![]()
Ik sloeg een gat in het bureau.![]()
![]()
Blauwe plekken op m'n dijen van het kletsen!![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zat wel in m'n neus ja.Die kop van xzibit.
Ja ik vond ook datquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zat wel in m'n neus ja.Die kop van xzibit.
Whehehe wat droog.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHAHAHAHAH
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vond ook dat
[ afbeelding ] Yo Maisnon Ima let you finish, but remlof had one of the best posts of all time
Gecondoleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |