Tegen Steffi op Wimbledon preciece stand weet ik niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Die stond toch ooit 5-0 en 40-0 voor tegen Mary Joe Fernandez en verloor alsnog toch?
Na de AO dacht ik nog dat hij eeuwig een toptienertje zou blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:39 schreef Norrage het volgende:
En wie had dat gedacht na de AO kwartfinale...alhoewel het vandaag ook wel precies zo begon....maar fed werd nonchalant en Delpo kwam in de wedstrijd.
doe niet zo zielig, dat gehak op vrouwentennis altijd! Zeker de laatste tijd en dit toernooi is het vrouwentennis veel breder dan het mannentennis. Serena versloeg Hingis door harde ballen met precisie te plaatsen, ondanks Hingis iets betere tactisch inzicht en veelzijdigheid. Dit lijkt daar op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe durf jij dit met vrouwentennis te vergelijken
Het WTA-topic is aan de overkantquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:43 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
doe niet zo zielig, dat gehak op vrouwentennis altijd! Zeker de laatste tijd en dit toernooi is het vrouwentennis veel breder dan het mannentennis. Serena versloeg Hingis door harde ballen met precisie te plaatsen, ondanks Hingis iets betere tactisch inzicht en veelzijdigheid. Dit lijkt daar op.
Mwah. Karlovic 7-6 4-6 7-6 of Djokovic 7-6 2-6 7-6 kan ik me nog herinneren. En dat was in best of three.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij won dit jaar 75%, dus kans is heel klein.
Ik zeg 1 ding: Clijsters wint de US Open 2009.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:43 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
doe niet zo zielig, dat gehak op vrouwentennis altijd! Zeker de laatste tijd en dit toernooi is het vrouwentennis veel breder dan het mannentennis. Serena versloeg Hingis door harde ballen met precisie te plaatsen, ondanks Hingis iets betere tactisch inzicht en veelzijdigheid. Dit lijkt daar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |