Ik studeer dan ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat het niet helemaal lekker bij haar zit hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
OP daarquote:
HAHAHAHAHAHahahahHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
Ik ga mezelf volvreten en daarna Oz kijken. AAWRIVEDERCHEE! [ afbeelding ]
Tussendoor geen tijd dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hmhm, morgen om half 7 ga ik weg en dan tot donker buiten, mits goed weer.
pokemonyellow . hyves.nl typen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe zou ik haar hyves moeten vinden dan
Dat zeggen de dames ook vaak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat is snel.
Als je me toevoegt kan je al mijn foto's zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe zou ik haar hyves moeten vinden dan
CHECK DIE DODE VOGELS OP DE ACHTERGROND!!1!11!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
pokemonyellow . hyves.nl typen.
Hij bestaat heul niet in mijn game.quote:
Ja, en hoe zou ik dat van tevoren moeten weten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
pokemonyellow . hyves.nl typen.
Nee want dan weet ju mijn hyves ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je me toevoegt kan je al mijn foto's zien
Ik heb nog een paar betere spelers lopen ook. Spelersbattle, kom op met die screens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Speel je met Man City.
Artistiek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
CHECK DIE DODE VOGELS OP DE ACHTERGROND!!1!11!!!
/care.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en hoe zou ik dat van tevoren moeten weten?
[..]
Nee want dan weet ju mijn hyves ook
Dat is dus de grap, snotjong. Edit, toch niet:').quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en hoe zou ik dat van tevoren moeten weten?
[..]
Nee want dan weet ju mijn hyves ook
Net als in het echt kan ik niet omgaan met arbeiders die geen bal goed kunnen raken. Omniworld is niks voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn nieuwe 20 mil spits heet Hobbit Bermudes.
daar zou ik niet trots op zijnquote:
Lollerzquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zou ik niet trots op zijn
Ik moet mijn uurtjes slaap pakken. Ik zie het als een zegen. Bovendien zijn die 10 minuten bijzonder intens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zou ik niet trots op zijn
quote:
HAHA GOEIE GRAP.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is dus de grap, snotjong. Edit, toch niet:').
Jos --> Jordy?Lieve foto btw.
Ik post mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lollerz
Hoe komt t eigenlijk dat de SC's vandaag zo onmeunig hard gaan
Alleen voor jou of ook voor het desbetreffende meisje in dat geval?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet mijn uurtjes slaap pakken. Ik zie het als een zegen. Bovendien zijn die 10 minuten bijzonder intens.
Aha okquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar betere spelers lopen ook. Spelersbattle, kom op met die screens.
Ware trainers brengen een klein clubje naar de top. Als je dan een grote club neemt, neem er dan op z'n minst een waar je iets moet kunnen. Man.City met hun transferbudget van 85 miljoenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Net als in het echt kan ik niet omgaan met arbeiders die geen bal goed kunnen raken. Omniworld is niks voor mij.
..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
HAHA GOEIE GRAP.![]()
Hoe moet ik weten waar Sanna woont dan
Eigenlijk moet ik Joske verwijderen he
Mensen die "lekker gek" en "fijn zichzelf" zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Otis. het volgende:
Alles aan die hyves van wd is zo geforceerd artistiek en 'diep'.
Wat?quote:
Voor haar. Ik kom niet klaar, wacht tot zij slaapt, trek me even snel af en ga naar huis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen voor jou of ook voor het desbetreffende meisje in dat geval?
Ik moet bij WD altijd aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Otis. het volgende:
Wel de grootste voldoening zo, maar ze maken het je niet makkelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ware trainers brengen een klein clubje naar de top. Als je dan een grote club neemt, neem er dan op z'n minst een waar je iets moet kunnen. Man.City met hun transferbudget van 85 miljoen.
Ik had 250 miljoen aan het begin van dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ware trainers brengen een klein clubje naar de top. Als je dan een grote club neemt, neem er dan op z'n minst een waar je iets moet kunnen. Man.City met hun transferbudget van 85 miljoen.
Is niet te zeggen van de kut van je moederquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Otis. het volgende:
Awwww, jij bent een goeie jongen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor haar. Ik kom niet klaar, wacht tot zij slaapt, trek me even snel af en ga naar huis.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is niet te zeggen van de kut van je moeder![]()
Jep.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Zo voorspelbaar en slecht.
Maar je moest lachen, dus ik had succes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Zo voorspelbaar en slecht.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
R.I.P.
30 goals.
Je wordt er toch uitgemieterd omdat ze geen 100 personen wilt hebben. Uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
Moar Sanna ik heb je toegevoegd heur!! (oh noes iemand van FOK op hyves)
Pix van je team?quote:
Die 'gedichtjes'quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
En k snap niet wat er nou zo artistiek aan die hyves van Sanna is
Slijmhomo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
En k snap niet wat er nou zo artistiek aan die hyves van Sanna is
Dat geeft mij geen voldoeningquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor haar. Ik kom niet klaar, wacht tot zij slaapt, trek me even snel af en ga naar huis.
Klopt. Ik probeer hier op KLB heel geforceerd dat bad boy imago te houden, maar eigenlijk ben ik iemand die onder je raam gitaar komt spelen.quote:
Ja, je praat nooit met me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wordt er toch uitgemieterd omdat ze geen 100 personen wilt hebben. Uit eigen ervaring.
Heb ik niet meer. Ik zag dit staan bij Mijn afbeeldingen.quote:
Zoals ik zei, die 10 minuten zijn erg intens. Dan heb je een week genoeg gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geeft mij geen voldoening
Dat is niet artistiek, kut. Dat is een grap, maar die snap jij niet want.. jij.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Klopt. Ik probeer hier op KLB heel geforceerd dat bad boy imago te houden, maar eigenlijk ben ik iemand die onder je raam gitaar komt spelen.
Hoe kan jij Pjanic krijgen als Omniworld en mijn 25mil tilt bid rejecten zequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Ik zag dit staan bij Mijn afbeeldingen.
Ik heb wel de selectie van FC Omniworld na 4 jaar spelen in FM 2008
[ afbeelding ]
HIhihi goeie grapjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is niet artistiek, kut. Dat is een grap, maar die snap jij niet want.. jij.
Hoezo?quote:
Oh, vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wordt er toch uitgemieterd omdat ze geen 100 personen wilt hebben. Uit eigen ervaring.
Dit is 2008 he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe kan jij Pjanic krijgen als Omniworld en mijn 25mil tilt bid rejecten ze.
hahahah pauperteam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Ik zag dit staan bij Mijn afbeeldingen.
Ik heb wel de selectie van FC Omniworld na 4 jaar spelen in FM 2008
[ afbeelding ]
Ik kan zoveel slechte moeder grappen maken op al jouw reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Maar ik stop er toch niet mee.quote:
Omdat ik een meisje ben.quote:
Je moeders kut is een meisje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan zoveel slechte moeder grappen maken op al jouw reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Maar ik stop er toch niet mee.![]()
[..]
Omdat ik een meisje ben.
99 is m'n lievelings getal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo?Is dat een compliment?
[..]
Oh, vandaar
Sanna (99)
vandaag, 00:30
Ein mahl ja.![]()
DE TIMING VAN JE MOEDER HAAR KUT IS SLECHT!quote:
Ja dat zou je kunnen doen. Dat kan je immers op elke reactie doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan zoveel slechte moeder grappen maken op al jouw reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Maar ik stop er toch niet mee.![]()
Fijn dat je het me wilt leren.quote:
Ik kan je moeder op elke reactie doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja dat zou je kunnen doen. Dat kan je immers op elke reactie doen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dit is 2008 he.Toen zat hij nog niet bij Lyon maar bij Lille. Hij kwam daar maar niet in de basis en wilde niet verlengen en ik bood hem meer salaris dan andere clubs
Epic lolz, ouwe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan je moeder op elke reactie doen.
Wie is Saavedra ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik dan nog wel trots op. Zelfs met Man City.
Het gebeurt. Maar meestal 1, 2-0. Zelfs met mijn bizar aanvallende opstelling.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
130_! Hoeveel win je elke wedstrijd dan. 5-0?
Ja, nee, nu zijn ze ook een beetje uitgekauwd. Morgen zijn ze weer oké.quote:
Je moeder is door je vader uitgekauwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nee, nu zijn ze ook een beetje uitgekauwd. Morgen zijn ze weer oké.
Jah Ofniejjquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan je moeder op elke reactie doen.
Je bent trouwens wel een echte hippie. Met idem vrienden.quote:
Hey, jij speelt gitaar, wees lief voor meisjes die "lekker anders" zijn. Dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jah Ofniejj [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cheater.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik dan nog wel trots op. Zelfs met Man City.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, jij speelt gitaar, wees lief voor meisjes die "lekker anders" zijn. Dat hoort erbij.
Ik haat meisjes die ´lekker anders´ zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Hey, jij speelt gitaar, wees lief voor meisjes die "lekker anders" zijn. Dat hoort erbij.
Ik heb geen woorden voor jou.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jah Ofniejj [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben lekker uniek. Net als ieder ander.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik haat meisjes die ´lekker anders´ zijn.
Wie nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik haat meisjes die ´lekker anders´ zijn.
BIG FUCKING KAHUNA.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Wie ben je nou eigenlijk Otis
Ik moet telkens aan KM denken
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben lekker uniek. Net als ieder ander.
Wie is KM?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Wie ben je nou eigenlijk Otis
Ik moet telkens aan KM denken
Nouja, als ik wolvendagen was dan, he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Biels het volgende:
Ik zou Otis geven.
Na een verliespartij snel afsluiten en de wedstrijd opnieuw spelen is ook cheaten.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
KM vond ik wel een zeur, BK niet.
Okay, je hebt mijn zegen
KM, help me ff?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
KM vond ik wel een zeur, BK niet.
Okay, je hebt mijn zegen
Ook niet gedaan. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik in de CL wel eens op de broek heb gekregen, maar dit zijn de PL records.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na een verliespartij snel afsluiten en de wedstrijd opnieuw spelen is ook cheaten.
Ik word nog liever dood gevonden bij Zwart Licht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Nouja, als ik wolvendagen was dan, he.
Oh Jezus, ik dacht aan een SC'er.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
KM is Kopieermachine die ooit heel lang ging huilen om een slechte paint van zijn hoofd met makeup erop.
Ik heb zijn pics gezien. Hij is best do-able. En een toffe gast.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word nog liever dood gevonden bij Zwart Licht.
Ik dacht aan kali-mist1.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh Jezus, ik dacht aan een SC'er.
Yeah... well I am not really in the mood.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb zijn pics gezien. Hij is best do-able. En een toffe gast.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh Jezus, ik dacht aan een SC'er.
Hij kan wel een dag wachten. Alternatieve chicks zijn de leukste, want die beginnen met babbels over "vrije seksuele moraal" en "lekker doen waar je zin in hebt", om vervolgens te gaan huilen als je hun moeder batst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah... well I am not really in the mood.
Let niet op de standquote:
Bielsje, je vleit mequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb zijn pics gezien. Hij is best do-able. En een toffe gast.
Laatst Willem 2 in de kwartfinale uitgeschakeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:47 schreef Otis. het volgende:
Ik vind CL niet zo leuk eigenlijk in FM. Uiteindelijk komt het altijd neer op wedstrijden tegen dezelfde teams
.
Ik vind het leuker om net aan Europees te spelen en dan na een voorronde te hebben gespeeld tegen FC Hafnarfjordur in een poule te komen met Everton, Athletic de Bilbao, Levski Sofia en één of ander gek clubje waarvan je de naam niet kan uitspreken.
Dat kan aanvallender.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Let niet op de standIk heb alleen nog tegen Arsenal en Liverpool gespeeld.
[ afbeelding ]
Strakke post.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij kan wel een dag wachten. Alternatieve chicks zijn de leukste, want die beginnen met babbels over "vrije seksuele moraal" en "lekker doen waar je zin in hebt", om vervolgens te gaan huilen als je hun moeder batst.
Ja, nee, ik bedoel even echt heel lang niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij kan wel een dag wachten. Alternatieve chicks zijn de leukste, want die beginnen met babbels over "vrije seksuele moraal" en "lekker doen waar je zin in hebt", om vervolgens te gaan huilen als je hun moeder batst.
Amr Zaki, de man met de adembenemde dijpartijenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Let niet op de standIk heb alleen nog tegen Arsenal en Liverpool gespeeld.
[ afbeelding ]
Holyquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat kan aanvallender.
[ afbeelding ]
Maar waarom ging je nu een nieuwe account makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Strakke post.
Ik ga slapen, tuig. Tschüss. X.
Wachten is wachten. Of je nou lang zit of kort.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel even echt heel lang niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Amr Zaki, de man met de adembenemde dijpartijen.
Zelden een néger gezien die zo stabiel liep. Echt? Ja, echt.
²
Werkt verrassend goed. Noodzaak is wel snelle backs. De rechter centrale middenvelder is ook een VM eigenlijk. Centrale middenvelders zijn belangrijk, snelle pass, goede tackle en behoorlijke snelheid is belangrijk. Door de spelers voorin komt de tegenstander er vrijwel altijd uit met een lange bal vanuit de keeper en kunnen de snelle verdedigers er bovenop zitten en meteen doorspelen en aanvallen.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Voetbalmanagers
Ik denk dat als je mij wil beschrijven je prima kan zeggen: een voetbalmanager maar dan totaal het tegenovergestelde
Je hebt niet eens backs man. Je speelt met 3 cb'squote:Op dinsdag 15 september 2009 00:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Werkt verrassend goed. Noodzaak is wel snelle backs. De rechter centrale middenvelder is ook een VM eigenlijk. Centrale middenvelders zijn belangrijk, snelle pass, goede tackle en behoorlijke snelheid is belangrijk. Door de spelers voorin komt de tegenstander er vrijwel altijd uit met een lange bal vanuit de keeper en kunnen de snelle verdedigers er bovenop zitten en meteen doorspelen en aanvallen.
Oe, als je mij wil beschrijven, kun je zeggen: Ze is geen hondentrimsterquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Voetbalmanagers
Ik denk dat als je mij wil beschrijven je prima kan zeggen: een voetbalmanager maar dan totaal het tegenovergestelde
Welke hero deze keerquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
Potverdikkeme wat ben ik goed in DotA
Maar als je snelle 'backs' hebt en ook nog eens een AMC op die MC-plek, word je dan niet ontzettend kwetsbaar bij countersquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Werkt verrassend goed. Noodzaak is wel snelle backs. De rechter centrale middenvelder is ook een VM eigenlijk. Centrale middenvelders zijn belangrijk, snelle pass, goede tackle en behoorlijke snelheid is belangrijk. Door de spelers voorin komt de tegenstander er vrijwel altijd uit met een lange bal vanuit de keeper en kunnen de snelle verdedigers er bovenop zitten en meteen doorspelen en aanvallen.
Faceless Void. Die negert is echt zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke hero deze keer
Ik kon altijd het beste spelen met Necro'lic
Wow, we hebben veel gemeenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, als je mij wil beschrijven, kun je zeggen: Ze is geen hondentrimster
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Siniti het volgende:
Ik snap de lol van footbalmanager echt niet. Een keer geprobeerd en na twee uur kwam ik bij mijn eerste wedstrijd, die ik verloor. Toen klikte op op uninstall.
Die heb ik hier ook nog liggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Tony Hawk Pro Skater 3 speel ik nu veel
Ik bedoel CB's. De rechts- en linksbuiten verdedigen vrij ver terug, en aangezien de tegenstander er nauwelijks met meer dan 5 man uitkomt werkt dit goed genoeg. En een speler minder achterin is een speler meer voorin om die bal erin te poffen en rond te laten gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je hebt niet eens backs man. Je speelt met 3 cb's.
Helaas wel ja, helaas wel.quote:
Er staat wel een AMC, maar eigenlijk zijn de 2 MC's vooral controlerend, de linker iets aanvallender. Allebei zakken ze terug en komen ze een klein beetje op, maar het primaire werk is het spel verdelen en meeverdedigen. Die 2 echte AMC's en buitenspelers kunnen prima zelf aanvallenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Otis. het volgende:
[..]
Maar als je snelle 'backs' hebt en ook nog eens een AMC op die MC-plek, word je dan niet ontzettend kwetsbaar bij counters?
Mwa, het zou niks voor mij zijn. Ik ga altijd uit van een degelijke verdediging met vier man en daarvoor nog twee VM's, en met slechts één echte spits. Maar dan wel een pure wereldspits die er altijd wel ééntje maakte. Ik speel liever 0-0 dan 5-5, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel CB's. De rechts- en linksbuiten verdedigen vrij ver terug, en aangezien de tegenstander er nauwelijks met meer dan 5 man uitkomt werkt dit goed genoeg. En een speler minder achterin is een speler meer voorin om die bal erin te poffen en rond te laten gaan.
Sterker nog, er staat geeneens een AMC. Ik vergis me, want Joan speelt ook vaak AMC. Mijn fout.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Er staat wel een AMC, maar eigenlijk zijn de 2 MC's vooral controlerend, de linker iets aanvallender. Allebei zakken ze terug en komen ze een klein beetje op, maar het primaire werk is het spel verdelen en meeverdedigen. Die 2 echte AMC's en buitenspelers kunnen prima zelf aanvallen.
PSV-er.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Mwa, het zou niks voor mij zijn. Ik ga altijd uit van een degelijke verdediging met vier man en daarvoor nog twee VM's, en met slechts één echte spits. Maar dan wel een pure wereldspits die er altijd wel ééntje maakte. Ik speel liever 0-0 dan 5-5, laat ik het zo zeggen.
Moet ik mijn resultaten nu ook posten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Mwa, het zou niks voor mij zijn. Ik ga altijd uit van een degelijke verdediging met vier man en daarvoor nog twee VM's, en met slechts één echte spits. Maar dan wel een pure wereldspits die er altijd wel ééntje maakte. Ik speel liever 0-0 dan 5-5, laat ik het zo zeggen.
Ik heb die 4-3-3, maar omdat al m'n spelers oud worden en de nieuwe talenten nu doorstromen wordt het binnenkort een klassieke 3-5-2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
In PES 6 ML speelde ik met een 3 3 4 waarbij 2 van mijn verdedigers wel backs waren. Dat was pas hardcore.
Ja maar dat durf ik nog niet te proberen met mijn Wigan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel CB's. De rechts- en linksbuiten verdedigen vrij ver terug, en aangezien de tegenstander er nauwelijks met meer dan 5 man uitkomt werkt dit goed genoeg. En een speler minder achterin is een speler meer voorin om die bal erin te poffen en rond te laten gaan.
Je hebt er goede spelers voor nodig. Maar als je dat hebt domineer je ook rustig die hele competitie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dat durf ik nog niet te proberen met mijn Wigan.
Dat worden kutfoto's, jammer hoor.quote:
True. Talenten scouten en verkopen voor veel geld, geeft me een goed gevoelquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind de wedstrijden altijd maar zo zo, de transferperiodes daar speel ik het voor.
Ze kan altijd nog als piraat gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat worden kutfoto's, jammer hoor.
Pes 6 met 4 mensen.quote:
Nee, ik heb eigenlijk gewoon weer jeuk omdat ik mijn lenzen uit moet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat worden kutfoto's, jammer hoor.
Ik raak vaak gehecht aan mijn zelf ontdekte talenten dat ik ze niet wil verkopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
True. Talenten scouten en verkopen voor veel geld, geeft me een goed gevoel.
Ik ben meer het vaderlijke type. Na jaren die boys te zien opgroeien doet het pijn me ze te verkopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef Biels het volgende:
[..]
True. Talenten scouten en verkopen voor veel geld, geeft me een goed gevoel.
Dus je loopt weer te overdrijven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk gewoon weer jeuk omdat ik mijn lenzen uit moet.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik raak vaak gehecht aan mijn zelf ontdekte talenten dat ik ze niet wil verkopen.
Gehecht raken aan een stel pixelsquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik raak vaak gehecht aan mijn zelf ontdekte talenten dat ik ze niet wil verkopen.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou het doet godvergeten pijn. Beide ogen, bloodshot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus je loopt weer te overdrijven?
Bwehehehehe, dijenkletser!!!11!!:D ;D:D ;d:DD:Dquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gehecht raken aan een stel pixels
Dat heb ik ook. Zo koester ik nog steeds een innige liefde voor Marko Doder. Een Bosnische rechtsback met een blonde afro. Hij had een 20 voor afstandsschoten, een 19 voor vrije trappen en een 20 voor agressiviteit. Hij scoorde vaak de ziekste goals maar kreeg ook minstens elke 4 wedstrijden rood. Toen kwam Aston Villa voor hem aanzetten, accepteert m'n bestuur een bod van 11 miljoen. Maar Marko weigert het contract, want: "Ik vind regelmatig spelen voor FC Omniworld belangrijker dan het kiezen voor een andere club". Wat een figuurquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo willekeurig !1 xD XD xD !:!: D =Dquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bwehehehehe, dijenkletser!!!11!!:D ;D:D ;d:DD:D
Wat een speler.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zo koester ik nog steeds een innige liefde voor Marko Doder. Een Bosnische rechtsback met een blonde afro. Hij had een 20 voor afstandsschoten, een 19 voor vrije trappen en een 20 voor agressiviteit. Hij scoorde vaak de ziekste goals maar kreeg ook minstens elke 4 wedstrijden rood. Toen kwam Aston Villa voor hem aanzetten, accepteert m'n bestuur een bod van 11 miljoen. Maar Marko weigert het contract, want: "Ik vind regelmatig spelen voor FC Omniworld belangrijker dan het kiezen voor een andere club". Wat een figuur.
Eens. Je haalt ze vanuit de betonnen jungles van Kiev, Sarajevo en Montevideo, brengt ze naar Europa, leidt ze op, ziet ze steeds beter worden, beleeft die mooie juichmomenten met ze... en dan komt er zo'n Engelse club met een zak geldquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben meer het vaderlijke type. Na jaren die boys te zien opgroeien doet het pijn me ze te verkopen.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou het doet godvergeten pijn.
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Eens. Je haalt ze vanuit de betonnen jungles van Kiev, Sarajevo en Montevideo, brengt ze naar Europa, leidt ze op, ziet ze steeds beter worden, beleeft die mooie juichmomenten met ze... en dan komt er zo'n Engelse club met een zak geld![]()
.
Ik heb een goede relatie met Wenger dus ik krijg al zijn bazen on loan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
Engelse clubs. Behalve Arsenal, die zijn een beetje te goed gemaakt
.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou het doet godvergeten pijn. Beide ogen, bloodshot.
Afdankertjes van ploegen uit dezelfde competitie:quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb een goede relatie met Wenger dus ik krijg al zijn bazen on loan.
Nee. Ze heeft wel dikke tieten, dat wel. Maar er zijn zoveel mooiere vrouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
http://suicideblonde.tumb(...)3ehaPogkgp53ZXVVKZRo
She is pretty, oh so pretty
Jup.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
Alsof die dikke tieten haar mooi makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft wel dikke tieten, dat wel. Maar er zijn zoveel mooiere vrouwen.
Niets afdankertjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Afdankertjes van ploegen uit dezelfde competitie:.
Dat is een mening die per persoon verschiltquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook met een Nederlandse club beginnen. Denk dat ik maar Heerenveen ga doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:15 schreef Otis. het volgende:
Engelse en Duitse clubs zijn het kanker van FM.
Oneens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Verder zie ik er weinig bijzonders aan. Als je op de dam loopt kom je 100 van dit soort meisjes tegen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof die dikke tieten haar mooi maken
Absoluut.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is een mening die per persoon verschilt
Op de dam lopen kutten op benen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Verder zie ik er weinig bijzonders aan. Als je op de dam loopt kom je 100 van dit soort meisjes tegen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op de dam lopen kutten op benen.
Dan kan ze nog wel mooi zijn..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Verder zie ik er weinig bijzonders aan. Als je op de dam loopt kom je 100 van dit soort meisjes tegen.
Ahw, voel je je weer beter dan anderen omdat je er toevallig een andere levensstijl/muzieksmaak/kledingstijl/whatever op na houdt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True, maar als je hier lekkere mokkels komt posten, pak dan de echt lekkere mokkels. Niet 13-in-een-dozijn meisjes die toevallig leuk op de foto staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan kan ze nog wel mooi zijn..
En sowieso als je 'dikke tieten' al bijzonder vind..Daar zie je er ook 100en van op een dag.
Nou, Biels.. Vertel eens..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Biels het volgende:
[..]
True, maar als je hier lekkere mokkels komt posten, pak dan de echt lekkere mokkels. Niet 13-in-een-dozijn meisjes die toevallig leuk op de foto staan.
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar er zit verschil tussen 'lekker' en knap vind ik
En dat!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Nou het spijt me zeer, maar ik vind dat je een vergelijking maakt waar geen fuck van klopt. Scarlett Johansson types op de dam, kom nouquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ahw, voel je je weer beter dan anderen omdat je er toevallig een andere levensstijl/muzieksmaak/kledingstijl/whatever op na houdt?
Dan staat zij zo'n beetje altijd leuk op de foto.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Biels het volgende:
[..]
True, maar als je hier lekkere mokkels komt posten, pak dan de echt lekkere mokkels. Niet 13-in-een-dozijn meisjes die toevallig leuk op de foto staan.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Gequote voor de waarheid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Als ik het goed heb ging het hem om deze opmerking. Die sloeg inderdaad nergens opquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou het spijt me zeer, maar ik vind dat je een vergelijking maakt waar geen fuck van klopt. Scarlett Johansson types op de dam, kom nou
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou haar ook zeker geven, geen enkele twijfel, ze is erg lekker. Maar qua mooi zijn er zeker betere vrouwen te vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Dat sloeg op zijn waardeloze vergelijking, Sherlock.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Als ik het goed heb ging het hem om deze opmerking. Die sloeg inderdaad nergens op!!
[..]
Noem jij eens de ultieme vrouw dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou haar ook zeker geven, geen enkele twijfel, ze is erg lekker. Maar qua mooi zijn er zeker betere vrouwen te vinden.
Biels, jongeuhhh..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou haar ook zeker geven, geen enkele twijfel, ze is erg lekker. Maar qua mooi zijn er zeker betere vrouwen te vinden.
In feite is elke vrouw een kut op benen. Dus heeft ze wel een punt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Als ik het goed heb ging het hem om deze opmerking. Die sloeg inderdaad nergens op!!
[..]
In wat voor opzicht heeft deze opmerking te maken met zijn vergelijking?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat sloeg op zijn waardeloze vergelijking, Sherlock.
Waargebeurd verhaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou het spijt me zeer, maar ik vind dat je een vergelijking maakt waar geen fuck van klopt. Scarlett Johansson types op de dam, kom nou
Wait ima let you finishquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:26 schreef Otis. het volgende:
[..]
In wat voor opzicht heeft deze opmerking te maken met zijn vergelijking?
ONE OF THE BEST VIDEOS EVER!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wait ima let you finish
[ afbeelding ]
I JUST WANTED TO SAY THAT BEYONCE HAD THE BEST VIDEO THIS YEAR
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Biels, jongeuhhh..
Moet ik nou een LEKKER of een MOOI vrouwtje googlen
Vertel nou eens dan.. Wie vind jij lekker en/of mooi
KANYEquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wait ima let you finish
[ afbeelding ]
Je gaat me niet vertellen dat je niet weet wat een kut op benen is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:26 schreef Otis. het volgende:
[..]
In wat voor opzicht heeft deze opmerking te maken met zijn vergelijking?
Foto's of het is niet gebeurd.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wait ima let you finish
[ afbeelding ]
OHLALA Monicaquote:
Weetje wat, stop maar met praten en gooi jezelf weg. Jij bent zo domquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet weet wat een kut op benen is?
K zie eigenlijk helemaal niet wat nou zo speciaal aan haar zou zijn.quote:
Ook erg geefbaar hoor. Ik kwam er overigens ook pas net achter dat het Scarlett op die foto was. En zij is behoorlijk knap, dat geef ik meteen toe, maar er zijn zoveel vrouwen die "behoorlijk knap" zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:32 schreef Dqod het volgende:
Wat vind je van Sarah Shahi dan Biels? (Ik ga trouwens geen pic posten hoor, dat heb ik al
10000000 keer gedaan)
Ennuh: Penelope Cruz en Monica Cruz
En Salma Hayek?
Haha net pas?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Ook erg geefbaar hoor. Ik kwam er overigens ook pas net achter dat het Scarlett op die foto was. En zij is behoorlijk knap, dat geef ik meteen toe, maar er zijn zoveel vrouwen die "behoorlijk knap" zijn.
Carice is ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Carice van Houten is ook mooier.
Ik zie weinig films met haar er in, blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha net pas?
Anyway, ja ik vind eigenlijk echt ook best veel vrouwen mooi ja
Nou prima, je mag natuurlijk je mening hebben. Ik vind haar knapper, jij die ander. Prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja.. Niet lelijk nee, maar meer niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou prima, je mag natuurlijk je mening hebben. Ik vind haar knapper, jij die ander. Prima.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:38 schreef Otis. het volgende:
Ik hou meer van het dromerige meisjes-meisje. Een meisje dat houdt van akoestische gitaarmuziek, maar ook van glitterjurkjes en sjieke feesten. Een meisje dat de Cosmopolitan leest maar ook een vis van 't haakje haalt . Een meisje dat op blote voeten in een zomerjurkje op de fiets stapt. Een meisje dat houdt van gala's en limousines, maar ook van nachtzwemmen in riviertjes.
Ik vond het inderdaad ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:43 schreef Biels het volgende:
Overigens is Scarlett niet zo heel goed in bed.
DONT GO THERE GIRL.quote:
Ach, ik kan wel weer "beroemd Hollywoodmokkel" van de lijst halen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad ook tegenvallen.
Doe dan een plaatje die t doetquote:
Dat is nou juist het mooie, je kan van iedereen wel een onflatteuze foto vindenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
En dan natuurlijk de meest onflatteuze foto plaatsen
Wat stom.. Bij mij nietquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is nou juist het mooie, je kan van iedereen wel een onflatteuze foto vinden
Behalve Emma natuurlijk
Hmm nehhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |