Ik studeer dan ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat het niet helemaal lekker bij haar zit hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
OP daarquote:
HAHAHAHAHAHahahahHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
Ik ga mezelf volvreten en daarna Oz kijken. AAWRIVEDERCHEE! [ afbeelding ]
Tussendoor geen tijd dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hmhm, morgen om half 7 ga ik weg en dan tot donker buiten, mits goed weer.
pokemonyellow . hyves.nl typen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe zou ik haar hyves moeten vinden dan
Dat zeggen de dames ook vaak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat is snel.
Als je me toevoegt kan je al mijn foto's zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe zou ik haar hyves moeten vinden dan
CHECK DIE DODE VOGELS OP DE ACHTERGROND!!1!11!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
pokemonyellow . hyves.nl typen.
Hij bestaat heul niet in mijn game.quote:
Ja, en hoe zou ik dat van tevoren moeten weten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
pokemonyellow . hyves.nl typen.
Nee want dan weet ju mijn hyves ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je me toevoegt kan je al mijn foto's zien
Ik heb nog een paar betere spelers lopen ook. Spelersbattle, kom op met die screens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Speel je met Man City.
Artistiek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
CHECK DIE DODE VOGELS OP DE ACHTERGROND!!1!11!!!
/care.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en hoe zou ik dat van tevoren moeten weten?
[..]
Nee want dan weet ju mijn hyves ook
Dat is dus de grap, snotjong. Edit, toch niet:').quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en hoe zou ik dat van tevoren moeten weten?
[..]
Nee want dan weet ju mijn hyves ook
Net als in het echt kan ik niet omgaan met arbeiders die geen bal goed kunnen raken. Omniworld is niks voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn nieuwe 20 mil spits heet Hobbit Bermudes.
daar zou ik niet trots op zijnquote:
Lollerzquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zou ik niet trots op zijn
Ik moet mijn uurtjes slaap pakken. Ik zie het als een zegen. Bovendien zijn die 10 minuten bijzonder intens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zou ik niet trots op zijn
quote:
HAHA GOEIE GRAP.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is dus de grap, snotjong. Edit, toch niet:').
Jos --> Jordy?Lieve foto btw.
Ik post mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lollerz
Hoe komt t eigenlijk dat de SC's vandaag zo onmeunig hard gaan
Alleen voor jou of ook voor het desbetreffende meisje in dat geval?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet mijn uurtjes slaap pakken. Ik zie het als een zegen. Bovendien zijn die 10 minuten bijzonder intens.
Aha okquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar betere spelers lopen ook. Spelersbattle, kom op met die screens.
Ware trainers brengen een klein clubje naar de top. Als je dan een grote club neemt, neem er dan op z'n minst een waar je iets moet kunnen. Man.City met hun transferbudget van 85 miljoenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Net als in het echt kan ik niet omgaan met arbeiders die geen bal goed kunnen raken. Omniworld is niks voor mij.
..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
HAHA GOEIE GRAP.![]()
Hoe moet ik weten waar Sanna woont dan
Eigenlijk moet ik Joske verwijderen he
Mensen die "lekker gek" en "fijn zichzelf" zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Otis. het volgende:
Alles aan die hyves van wd is zo geforceerd artistiek en 'diep'.
Wat?quote:
Voor haar. Ik kom niet klaar, wacht tot zij slaapt, trek me even snel af en ga naar huis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen voor jou of ook voor het desbetreffende meisje in dat geval?
Ik moet bij WD altijd aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Otis. het volgende:
Wel de grootste voldoening zo, maar ze maken het je niet makkelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ware trainers brengen een klein clubje naar de top. Als je dan een grote club neemt, neem er dan op z'n minst een waar je iets moet kunnen. Man.City met hun transferbudget van 85 miljoen.
Ik had 250 miljoen aan het begin van dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ware trainers brengen een klein clubje naar de top. Als je dan een grote club neemt, neem er dan op z'n minst een waar je iets moet kunnen. Man.City met hun transferbudget van 85 miljoen.
Is niet te zeggen van de kut van je moederquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Otis. het volgende:
Awwww, jij bent een goeie jongen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor haar. Ik kom niet klaar, wacht tot zij slaapt, trek me even snel af en ga naar huis.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is niet te zeggen van de kut van je moeder![]()
Jep.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Zo voorspelbaar en slecht.
Maar je moest lachen, dus ik had succes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Zo voorspelbaar en slecht.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
R.I.P.
30 goals.
Je wordt er toch uitgemieterd omdat ze geen 100 personen wilt hebben. Uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
Moar Sanna ik heb je toegevoegd heur!! (oh noes iemand van FOK op hyves)
Pix van je team?quote:
Die 'gedichtjes'quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
En k snap niet wat er nou zo artistiek aan die hyves van Sanna is
Slijmhomo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
En k snap niet wat er nou zo artistiek aan die hyves van Sanna is
Dat geeft mij geen voldoeningquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor haar. Ik kom niet klaar, wacht tot zij slaapt, trek me even snel af en ga naar huis.
Klopt. Ik probeer hier op KLB heel geforceerd dat bad boy imago te houden, maar eigenlijk ben ik iemand die onder je raam gitaar komt spelen.quote:
Ja, je praat nooit met me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wordt er toch uitgemieterd omdat ze geen 100 personen wilt hebben. Uit eigen ervaring.
Heb ik niet meer. Ik zag dit staan bij Mijn afbeeldingen.quote:
Zoals ik zei, die 10 minuten zijn erg intens. Dan heb je een week genoeg gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat geeft mij geen voldoening
Dat is niet artistiek, kut. Dat is een grap, maar die snap jij niet want.. jij.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Klopt. Ik probeer hier op KLB heel geforceerd dat bad boy imago te houden, maar eigenlijk ben ik iemand die onder je raam gitaar komt spelen.
Hoe kan jij Pjanic krijgen als Omniworld en mijn 25mil tilt bid rejecten zequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Ik zag dit staan bij Mijn afbeeldingen.
Ik heb wel de selectie van FC Omniworld na 4 jaar spelen in FM 2008
[ afbeelding ]
HIhihi goeie grapjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is niet artistiek, kut. Dat is een grap, maar die snap jij niet want.. jij.
Hoezo?quote:
Oh, vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wordt er toch uitgemieterd omdat ze geen 100 personen wilt hebben. Uit eigen ervaring.
Dit is 2008 he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe kan jij Pjanic krijgen als Omniworld en mijn 25mil tilt bid rejecten ze.
hahahah pauperteam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Otis. het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Ik zag dit staan bij Mijn afbeeldingen.
Ik heb wel de selectie van FC Omniworld na 4 jaar spelen in FM 2008
[ afbeelding ]
Ik kan zoveel slechte moeder grappen maken op al jouw reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Maar ik stop er toch niet mee.quote:
Omdat ik een meisje ben.quote:
Je moeders kut is een meisje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan zoveel slechte moeder grappen maken op al jouw reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Maar ik stop er toch niet mee.![]()
[..]
Omdat ik een meisje ben.
99 is m'n lievelings getal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo?Is dat een compliment?
[..]
Oh, vandaar
Sanna (99)
vandaag, 00:30
Ein mahl ja.![]()
DE TIMING VAN JE MOEDER HAAR KUT IS SLECHT!quote:
Ja dat zou je kunnen doen. Dat kan je immers op elke reactie doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan zoveel slechte moeder grappen maken op al jouw reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Maar ik stop er toch niet mee.![]()
Fijn dat je het me wilt leren.quote:
Ik kan je moeder op elke reactie doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja dat zou je kunnen doen. Dat kan je immers op elke reactie doen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dit is 2008 he.Toen zat hij nog niet bij Lyon maar bij Lille. Hij kwam daar maar niet in de basis en wilde niet verlengen en ik bood hem meer salaris dan andere clubs
Epic lolz, ouwe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan je moeder op elke reactie doen.
Wie is Saavedra ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik dan nog wel trots op. Zelfs met Man City.
Het gebeurt. Maar meestal 1, 2-0. Zelfs met mijn bizar aanvallende opstelling.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
130_! Hoeveel win je elke wedstrijd dan. 5-0?
Ja, nee, nu zijn ze ook een beetje uitgekauwd. Morgen zijn ze weer oké.quote:
Je moeder is door je vader uitgekauwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nee, nu zijn ze ook een beetje uitgekauwd. Morgen zijn ze weer oké.
Jah Ofniejjquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan je moeder op elke reactie doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |