Nou ja, het is duidelijk dat Federer ze ook wat minder raakt dan in de 1e set. En grotendeels 2e.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Het blijkt dus niet alleen aan Federers tactiek te hebben gelegen, maar toch ook aan DP's zenuwen ..............
DP nu ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Federer praat met de umpire, maar waarover?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Godverdomme waarom nooit een slotje op de topics van tong80?
maar het is wel rete irritant om topics te openen terwijl het vorige nog niet dicht is - zit ik daar moeite voor te doen
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Godverdomme waarom nooit een slotje op de topics van tong80?
maar het is wel rete irritant om topics te openen terwijl het vorige nog niet dicht is - zit ik daar moeite voor te doen
Ik heb morgen college om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef jampot het volgende:
Woei, en de wedstrijd is weer open!
En we gaan nog niet naar bed :p
Ik spreek jou er op aan, je gooit de verkeerde dicht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.
Ambro, the comeback kidquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |