Miami dit jaar tegen Djoko!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, ik herinner me 2 momenten: hij sloeg een keer z'n racket kapot (dat was op de AO tegen Nadal?) en deze fucking, dat hij uit die rol viel de laatste 6/7 jaar.
betekent del Potro niet gewoon iets als Kerk ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Tja Juan Martin staat nu eenmaal in de finale, kunnen wij ook niets aan doen..
Er stond vanochtend een file bij Madurodam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Szura het volgende:
Die zit er maar een mm naast
(verwacht een kutgrap van FedFan over 3 mm oid)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hij heeft nooit zijn racket op de AO kapot gegooid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, ik herinner me 2 momenten: hij sloeg een keer z'n racket kapot (dat was op de AO tegen Nadal?) en deze fucking, dat hij uit die rol viel de laatste 6/7 jaar.
Inderdaad, puur geluk allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef SCH het volgende:
Federer mazzelt zich er weer doorheen hoor
Ja, hardste die ik ooit heb gezien denk ik. Toch halen die groudnstrokes het qua snelheid nooit bij die services. Deze was misschien 175 km.quote:
Zit ik ook een beetje op te wachten, af en toe zie je nog wel eens van die cijfertjes, maar dan is het vaak niet zo boeiend. Dit wil ik toch graag weten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef BogardeRules het volgende:
wordt nog ergens de snelheid van DP's forehands gegeven ????? sjeeeezus hee.........
yep.... del potro maak hem nu eens helemaal gek! go go goquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef SCH het volgende:
Federer mazzelt zich er weer doorheen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |