Inderdaad, puur geluk allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef SCH het volgende:
Federer mazzelt zich er weer doorheen hoor
Ja, hardste die ik ooit heb gezien denk ik. Toch halen die groudnstrokes het qua snelheid nooit bij die services. Deze was misschien 175 km.quote:
Zit ik ook een beetje op te wachten, af en toe zie je nog wel eens van die cijfertjes, maar dan is het vaak niet zo boeiend. Dit wil ik toch graag weten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef BogardeRules het volgende:
wordt nog ergens de snelheid van DP's forehands gegeven ????? sjeeeezus hee.........
yep.... del potro maak hem nu eens helemaal gek! go go goquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef SCH het volgende:
Federer mazzelt zich er weer doorheen hoor
En wat is de hardste service die jij hebt geslagen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hardste die ik ooit heb gezien denk ik. Toch halen die groudnstrokes het qua snelheid nooit bij die services. Deze was misschien 175 km.
Hij krijgt ze dan ook veel te vaak ideaal aangespeeld door Federer, zo lijkt het iig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef TheGeneral het volgende:
Dat heeft denk ik met zijn grootte te maken. Hij kan die ballen vanaf hoger makkelijker met deze snelheid over het net slaan. En dat doet hij dan ook zeg..
Volgens mij 47 km per uur.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En wat is de hardste service die jij hebt geslagen?
[...]
Dat zal best. Realiseer je wel dat Federer ook een mens is die vloekt en af en toe de controle verliest, zeker als hem onrecht wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Als een nieuwslezer "Godverdomme" zegt sta je toch ook even te kijken. Ik zie Federer al tien jaar tennissen en dat woord heb ik hem nou echt nog nooit horen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |